Guest LilleMig

Hjælp....

18 indlæg i dette emne

Har en rigtig lortemorgen- så er det sagt :(

Har 2 drenge der ikke høre efter og Jessie faldt ned fra sin pusleplads- hun har nu skreget i omkring 45 min, og jeg ved ikke lige hva jeg skal gøre ??? Hva skal jeg være obs på med hende, hun plejer aldrig atr være sådan her :(

Hold kæft hvor jeg føler mig som jordens dårligste mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej en morgen :(

Så du hende falde og hvordan hun landede?

Og den måde hun græder på, kan du høre om det er fordi det gør ondt eller 'bare' fordi hun blev bange?

Hvis du stadig ammer, så prøv at sætte dig helt stille og roligt med hende og se om hun falder til ro - det plejer at virke på Frida hvis det bare er fordi hun er bange / blevet forskrækket / frustreret over at mor var 'ond' (og ikke greb hende).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun lå på maven da jeg kom derud, stod lige udenfor døren med ryggen til :(

Har sådan på fornemmelsen at det er fordi hun synes jeg er ond - bebrejder hende bestemt ikke :(

Kan hun ha fået hjernerystelse eller noget??? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅÅh søde.... :kram2 :kram2 :kram2

Du er ikke ond eller nogen dårlig mor.... Husk på det!

Kan jo desværre ikke komme med så mange råd.. men syntes Stikans ide lyder god..

Knus til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Synes du skal ringe til lægen og få hende kigget efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bestemt inge dårlig mor.

Men for en sikkerheds skyld, så ville jeg ringe til lægen og få hende tjekket.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke så det kan du jo ikke vide om hun lige fik et black-out.. det var det skadestuen sagde til mig da jeg spurgte.. at hvis hun havde været til stede hele tiden skulle jeg ikke være bekymret men hvis hun havde været lidt væk skulle hun tjekkes.. Kaster hun op?

Ellers ring og snak med dem så kan de vurdere om hun skal kigges på eller i skal se tiden an..

Og du bestemt ingen dårlig mor...! :kram2

Synes også det med amningen lyder som en rigtig god ide.. det hjalp også på nadja hvis hun var så ulykkelig/sur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh søde. Sikke en morgen.

Du er bestemt ikke en dårlig mor. Du er den aller bedste mor dine børn kunne ønske sig.

Tror også jeg ville ringe til skadestuen og tale med dem om hvordan du skal forholde dig.

Mange kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre. Du skal tage til skadestuen og få hende tjekket. :kiss :kiss

Og nej du er ikke en dårlig mor. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bør få hende tjekket, som de andre også anbefaler.

Jeg ved hvordan du har det, som mor føler mig sig ond. Jeg tabte min datter da hun var 2 år gammel, hun drejede sig ud af armen på mig og røg direkte ned på betontrappen til vores hus.

Jeg rystede og græd i flere timer bagefter, som min svigermor sagde: Det gør mere ondt på dig som mor, end på hende - se hun smiler til dig.

Julie havde blødt fra næse og mund, så lægen kom ud for at se på hende...heldigvis kun skrammer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men Jessie stoppede faktisk med at græde lige som jeg havde skrevet det her indlæg - heldigvis :)

Hun er glad og virker ikke til at fejle noget, så jeg holder bare godt øje med hende, ringede til min læge som mente det nok mest var chokket, men jeg skulle holde øje med om hun fik det dårligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var godt hun at hun er blevet glad igen :) Men ja hold et godt øje med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre der ikke var noget.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre hun er glad igen. :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at hun er glad igen.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det virker som om der kom en god afslutning på det hele, trods alt..

Jeg er sikker på du er en god mor :loveshower En dårlig mor ville jo ikke have bekymret sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at hun blev glad igen :)

Her mener Frida at jeg er jordens ondeste mor, for hun er begyndt at rejse sig op ved alt, men glemmer at holde fast - og så vælter hun jo.

I hendes verden burde jeg stå bag hende konstant og gribe hende, så når jeg ikke gør - så får jeg de onde øjne fra hende. Men hvis jeg griber hende hele tiden, så lærer hun jo ikke at hun skal huske og holde fast.

(men puslebordet er jo noget andet - der holder jeg fast, for hun er faldet ned en enkelt gang da jeg lige vendte ryggen til :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

godt der ikke skete noget med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER