Guest

Vannis livsstilsændring

54 indlæg i dette emne

Flot Vanni.

Flooooot søde.. :gp

tak tøser, i kan også tro, at jeg er svært stolt, og ikke til at skyde igennem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

igen kan jeg fortælle, at jeg har tabt mig... Vægten siger nu 98,7 kg med tøj på og efter at havde spist...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du god! Jeg vil helt sikkert være der hvor du er lige nu om 3,5 måned! Men så er du nok kommet længere ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du god! Jeg vil helt sikkert være der hvor du er lige nu om 3,5 måned! Men så er du nok kommet længere ned :)

taaaak søde, eller også er det væsken jeg taber lige nu, og når du er på det sted jeg er nu, så kan det være, at der er stilstand i mit vægttab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

taaaak søde, eller også er det væsken jeg taber lige nu, og når du er på det sted jeg er nu, så kan det være, at der er stilstand i mit vægttab...

:kram2 :kram2 ja det kan være, så kan vi følges :) Ps. kig lige i tråden om møde i Fyn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan idag stolt fortælle, at nu er vi også begyndt på den rigtig sunde aftensmad. Hvilket vil sige, at jeg igen er begyndt at fylde vores mad med broccoli i bleendet form, så man ikke kan se, at der er kommet i sovsen, og så en masse krydderier, så den heller ikke kan smages. Fordi med broccoli, så forbrænder man mere end man spiser... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altid fantastisk at blive 2sifret.. Fra nu af bliver det mere og mere fantastisk for hver kilo der ryger for jo tyndere bliver man, syntes først det var da jeg kom under 100 man kunne begynde at se de nemlig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i aften står den på zumba... uha jeg glæder mig, det er efterhånden lang tid siden jeg har været af sted, da der hele tiden har kommet ting i vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay igår kom jeg så under det kg, som jeg var på inden julen kom over vores hjem, og jeg tog på igen...

Jeg er nu på 97,00 KG, det er første gang, hvor jeg er stolt over at offentliggøre min vægt. Jeg vil gerne tabe 17 kg mere, så jeg ender på 80 kg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay igår kom jeg så under det kg, som jeg var på inden julen kom over vores hjem, og jeg tog på igen...

Jeg er nu på 97,00 KG, det er første gang, hvor jeg er stolt over at offentliggøre min vægt. Jeg vil gerne tabe 17 kg mere, så jeg ender på 80 kg...

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lidt stolt over mig selv, jeg har i weekenden brugt min wii rigtig meget. Idag da jeg ville tage den sidste halve time inden håndboldkampen, ville den ikke længere tælle de minutter, som jeg trænede hver øvelse, da jeg havde trænet over 3 timer inden da. Men trænede også en del i aftes... MI er jeg kun 0,6 fra at have en bmi, som hedder overvægtig og ikke fed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er rigtig stolt over, at jeg igen har formået at træne i en time på wii´en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er rigtig stolt over, at jeg igen har formået at træne i en time på wii´en

Det kan jeg godt forstå!

Det er sådan en dejlig følelse man har i kroppen efter man har trænet :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu mangler jeg bare 1 sølle kg for at være nede på en bmi som siger overvægtig iflg min wii, uha det er nu skønt, at være dernede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh det er tæt på.. Det giver lidt kampgejst når man er tæt på et mål ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej at du tager en time på din WII, hvad laver du i den time??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej at du tager en time på din WII, hvad laver du i den time??

jeg plejer gerne at steppe i minimum 20 minutter, for at varme lidt op, så tager jeg gerne boksetræningen og så er jeg inde i muskelworkout og lave nogle af de øvelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt stolt af mig selv, for idag gik jeg hjem fra Fårvang, fordi vi havde tidligt fri. Jeg valgte så at tage den bus, som gik før, men ikke kørte helt hjem, og gik så de 6 km, som der er fra Fårvang og hjem til Thorsø...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen starter jeg i praktik, hvilket betyder en hverdag med mere bevægelse :P og det bliver bare fantastisk. Derudover har jeg valgt, at jeg ikke gider være afhængig af bussen, så jeg cykler de 6 km frem og tilbage, tror det bliver hårdt i starten, men sååå godt, og så håber jeg at resultaterne kommer derefter... :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bare for VILD, ja det bliver hårdt, men det bliver også rigtigt godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har syndet i dag/aften. De havde tilbud på chokolade nede i den lokale sparbiks, og kunne ikke lade være med at købe det. Og jeg har endda også spist af denne chokolade, og puha jeg har fået helt ondt i maven af det :( og dårlig samvittighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen her inde.

Flot at du har tabt dig :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag tog jeg så cyklen fra Thorsø til Hammel, som er ca 6 km. og pyha det var hårdt. Især de steder hvor der var åbne marker, fordi der ikke var læ for vinden.

Det væreste var dog hjemturen, fordi det regnede og blæste helt vildt... Er det lortevejr imorgen, så tager jeg bussen, og ellers er det op på cyklen igen imorgen. Jo mere jeg cykler jo mindre hårdt bliver det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen her inde.

Flot at du har tabt dig :respekt

jo tak, men har nu været herinde ret længe efterhånden, har bare været gået i dvale :D

Og jeg håber, at jeg kan fortsætte vægttabet, for ville meget gerne 2-3 tøjstørrelser ned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER