Robinson

Negativ test.... !!! :( Op på hesten igen...

76 indlæg i dette emne

Håber helt vildt at den er der denne gang for jer! Skal bare lykkedes nu! :bd

Ja det ville bare være SÅ dejligt!!! :) Vi håber også...

Håber så meget der er to blinkende hjerter til jer når i når dertil :) eller ihvertfald minimum 1!!

Vi stiller os bestemt ikke på bagbenene over at skulle have tvillinger (hvis det skulle lykkedes)... hehe... hvis det skal være så vil det være dejligt mens bedsteofrældrene stadig er friske til at give en hånd med hehe..

Men ja bare der er et lille hjerteblink denne gang så bliver vi lykkelige :)

:glad Håber det kommer til at gå godt med æggene :bd

Jeg ruger i hvert fald det bedste jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha jeg syntes ventetiden er LANG denne her gang....

Sidste gang skrev jeg lidt dagbog.. og sammenlignet er der slet ikke lige så mange indikatorere som sidst hvor ægget havde sat sig fast... :(

Men de er der dog... har ømme bryster hvis jeg trykker på dem... og har dagligt lidt muren i maven...

Jeg prøver at holde optimsmen i live ved at tænke at min livmoder næsten liiiige har været på "overarbejde", med graviditet og abort... og det måske er derfor at jeg ikke oplever så mange ligamentssmerter som sidst... måske er de sener som skaber ligamentssmerter stadig "strukket ud" hehe... Jeg håber i hvert fald.. :P

Og måske er mine bryster kun ømme i mindre grad fordi mn krop har vendet sig mere til hormonerne denne gang !? :P

Nå jeg må jo bare se tiden an... :)

Test dag er d. 27.... koooommm nuuuuuu!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg kan godt sætte mig ind i, at tiden må føles så uendeligt lang. Jeg håber virkelig for jer, at den er der. 10 dage to go! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg kan godt sætte mig ind i, at tiden må føles så uendeligt lang. Jeg håber virkelig for jer, at den er der. 10 dage to go! :kram

Ja må bare holde humøret oppe og holde gang i optimismen :) hehe... Mere kan man jo ikke gøre.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forestille mig at ventetiden er laaaaang! Du har ikke et projekt du kan distrahere dig selv lidt med mens du venter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forestille mig at ventetiden er laaaaang! Du har ikke et projekt du kan distrahere dig selv lidt med mens du venter?

Nej har ikke lige gang i det helt vilde :) hehe.. syntes nu også at det går okay :)

Tiden går da i hvert fald.. hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu kommet ind i fase: "Overtolke alle de små tegn"....

Higer efter at min krop sender små signaler til mig om at der er en lille spirer på vej :D

Får ondt i lænden af ingen ting... hmmm.. det kunne jo også bare være at jeg skulle slappe af?!..

Uro i armene om natten ligesom sidst grundet væske.. hmm... det kunne jo sagtens bare være hormonerne! ;)

Ømme babser ved sengetid... tsk tsk... der tager tyngdekraften jo også over!?...

Osv osv osv.... ;)

Nu må det gerne bare snart blive test dag! Altså... håååber sådan!!

Men måske er det også lidt fordi at denne omgang behandling er SIDSTE chance for at vi kan blive forældre i 2013 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser så meget fingre for jer :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser så meget fingre for jer :goodluck :goodluck :goodluck

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har idag fået en stærk fornemmelse af at begge æg har sat sig fast :)

Har ellers tvivlet en del...

Men imorges havde jeg kvalme... og puha jeg kan kende den fra sidst ;) Og jeg er uhjælpelig træt... sov 9 timer i nat... efter en skole dag på 7 timer, måtte jeg gå i seng og sove i 2 timer og glæder mig allerede til at kunne sove igen :P hehe

Håber min fornemmelse som er så stærk, er der fordi det er rigtigt :P hehe...

8 dage til test dag ;) Wuuhhuuu halvvejs :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det var da en rigtig dejlig fornemmelse! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det var da en rigtig dejlig fornemmelse! :loveshower

Hehe ja :D

Men nu må vi jo se om den holder stik ;).... det vil tiden jo vise...

Syntes bare at det er MEGET tidligt at jeg har oplevet kvalme, madlede, træthed og ømhed i lænden! Er jo kun 3+5 idag og sidst har jeg først noteret det omkring uge 5... dog uden ømhed i lænden!..

Men det er jo det med de S***** hormoner... de kan snyde og bedrage kan de!! ;) Og ønsket om at det lykkedes denne gang er jo så brændende stort at det kan få mig til at tro på at ALT er et tegn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for, at det lykkes denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor lyder det godt! Håber den er der! :D Og hvis du kan genkende fornemmelsen fra sidst... det er da et godt tegn! :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor lyder det godt! Håber den er der! :D Og hvis du kan genkende fornemmelsen fra sidst... det er da et godt tegn! :toot

Ja jeg tænker at det er et godt tegn :) Men har jo ikke prøvet en behandling hvor jeg ikke belv gravid så har ikke så meget at sammenligne med hehe...

Er idag 3+5 og kunne simpelthen ikke styrer mig!! hehe.. kom til at teste! selvom jeg ved at jeg ikke kan bruge det til noget hvis den var positiv grundet hormonerne!! :(

Men den var også negativ.. jeg har stadig 7 dage til testdag så tager det ikke så tungt ;) hehe...

Har stadig på fornemmelsen at der er et eller andet der rumstere i maven.. så må tiden vise hvad det er :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for den er der ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for den er der ! :)

Tak :) hehe...

Kiggede testen efter igen da jeg havde skrevet... efter 10 min var der en svag streg og efter 30 min var den væk :P

Jeg væbner mig med tålmodighed det sidste stykke tid men skal nok give update ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej, hvor spændende med en "måske-streg" :D Den har bare at blive på testen næste gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber rigtig meget for dig, at æggene har sat sig fast:-)

Kan så godt sætte mig ind i dine følelser og tanker! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej, hvor spændende med en "måske-streg" :D Den har bare at blive på testen næste gang ;)

Hehe... ja er også lidt spændt ;) Men ved jo også at jeg IKKE skal teste fordi den kan være falsk positiv grundet hormonerne! ;) Men nu ved jeg da at hvis jeg tester fra nu og den bliver mere positiv så er den der... da hormonerne gerne skulle være på vej væk ;)

Jeg håber rigtig meget for dig, at æggene har sat sig fast:-)

Kan så godt sætte mig ind i dine følelser og tanker! :kram2

Sidste gang var jeg bare meget mere tålmodig! Men der havde jeg også mange flere symptomer på graviditet så der var jeg ikke sådan i tvivl....

Denne gang aner jeg ikke hvad jeg skal håbe på ?! Håber på det bedste og forbereder mig på det værste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrghhh faldt selvfølgelig i testfælden igen!!!... Havde ellers regnet med at jeg kunne holde mig indtil d. 27!!!

Men i nat kl. 4 vågnede jeg med det jeg troede var mens smerter.. avs! Det gjorde dog kun ondt nede omkring skambenet og slet ikke i lænden som normalt... Det tog til hver gang jeg vendte mig!

Gik dog i sig selv efter en tur på toilettet hvor jeg fik tømt en overfyldt blære...

Så jeg gik i PANIK!!! Skulle jeg til at bløde? Var på toilet 10 gange her til formiddag men papiret er krid hvidt og smertene er væk...

Sidste gang hvor jeg blev gravid, havde jeg det samme.. vågnede om natten ca. 4 nætter i træk med muren i maven....

SÅ.. jeg faldt i testfælden... Testede først kl. 13.30... og først efter 5 min var der en svag streg.. men var ikke i tvivl! den var der :)

Nu tænker jeg så... har jo taget det der ægløsningshormon som injektion.. den sidste gang jeg tog det var dagen før jeg testede sidst!? hvor der kun med god vilje var en streg...

Jeg ved bare at det hormon kan give en falsk positiv.. men burde den så ikke blive mindre synlig for hver dag hvis det er den der giver udslag?...:)

Jeg er i hvert fald blevet optimist... der var en klar forbedring i stregen efter 2 dage... Den var IKKE tydelig.. men havde jo også tisset vildt mange gange i løbet af formiddagen hehe...

Prøver at styrre mig men har SÅ meget lyst til at teste imorgen tidlig bare for at få et hint...

Jeg er utålmodig jeg ved det :P

Satser på at jeg har FÅ symptomer/gener denne gang i forhold til sidst fordi jeg går en nem graviditet i møde i forhold til sidst hvor jeg lå med hovedet i en spand fra 5+0 og til scanning :P

Skulle bare lige ud med mit håb og frustration... Tiden står stille :P hehe..

Har ellers fået mig en hobby! Er begyndt at hækle.. hehe.. Men kastede mig self. over et babytæppe som det første.. det hjælper IKKE på rugekassen i hovedet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom testdagen....

Og den var så skrigende, bragende negativ at der ikke var noget at tage fejl af!! Ingen bebs denne gang!! Og dermed ikke noget barn i 2013... :(

Er lidt slukøret lige nu! Men har de sidste par dage haft det meget på fornemmelsen....!!

Har så som "bonus" lige fået gennemlæst kontrakten/aftalen med ivf-syd... jeg har hele tiden troet vi havde 5 forsøg... men vi har kun 3!! Dvs. at næste gang vi får lagt æg op er det sidste gang...

SÅ har vi valget mellem at gå i det offentlige eller betale igen!!... Så nu håber jeg dælme at det bliver 3. gang er lykkens gang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv, hvor ærgerligt :( Jeg håber 3.gang bliver lykkens gang :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv efter alt det I har været igennem, ønsker jeg virkelig et positivt resultat. Held og lykke med det. Ved godt, at I prøvet det før, men synes I skal have en rigtig afslapningsferie i år, men alt, hvad der hører til. Lad vær med at stresse - det hjælper ikke just. der er masser af tid!!!

Til noget positivt, så synes jeg det har været spændende at følge hele Jeres proces. Det er anderledes at være med helt fra start.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er jeg ked af at høre! :kram :kram :kram 3. gang må være lykkens gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER