Robinson

Negativ test.... !!! :( Op på hesten igen...

76 indlæg i dette emne

stort tillykke :-) hvor er det super dejligt for jer at kunne runde 2012 af på den fede måde :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke!!! :loveshower :loveshower :loveshower Hvor er det bare fantastisk :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke hvor er det bare fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke tillykke!!! Går alt stadig godt? Hvordan har du det nu både fysisk og psykisk?

Sådan helt lavpramtisk, hvor i landet ligger IVF syd? Fyn? Jeg er selv fra Nordsjælland og bruger en privat klinik så kender ikke så meget til systemet rundt omkring :) Men et sted der er leveringsdygtige i små mirakler er da værd at kende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke tillykke!!! Går alt stadig godt? Hvordan har du det nu både fysisk og psykisk?

Sådan helt lavpramtisk, hvor i landet ligger IVF syd? Fyn? Jeg er selv fra Nordsjælland og bruger en privat klinik så kender ikke så meget til systemet rundt omkring :) Men et sted der er leveringsdygtige i små mirakler er da værd at kende :)

jeg har det ganske fint :) Bøvler en smule med ligamentsmerter om natten... men ellers er jeg på toppen! (har self. en masse symptomer, men ikke noget der genere mig vildt!)

Ivf syd er også en privatklinik, den ligger i Fredericia i Jylland :)

Held og lykke med jeres projekt!

Og tak til alle jer andre der har skrevet :)

Har fået tid til første scanning her d. 17... og puha hvor måtte tiden gerne gå lidt stærkere ;) glæder mig vildt til at se vores lille fis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig på banen igen...

I sidste behandling (som var første gang det lykkedes at få sat æg op) blev jeg gravid.. desværre viste det sig til scanning i 8. uge at fosterets udvikling var stoppet omkring uge 6,5...

Det var lidt af en mavepuster og den medicinske abort var hård! ... Derefter fulgte der så en måned på p-piller for at vi selv kunne styrer hvornår vi ville igang igen! Hvilket vi vil hurtigst muligt...

Jeg har derfor taget den sidste p-pille i pakken her til aften og GLÆDER mig til første blødnings dag hvor jeg så kan starte op på menopur igen... Forhåbentlig bliver det i løbet af weekenden/starten af næste uge :)

Det giver en ro at det lykkedes sidste gang! Så kan det jo lykkes igen :) Vi ved vi kan blive gravide så det gælder bare om at hænge i :)

Jeg giver update når tingene skrider frem ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, sikke dog noget. Men ja, det lykkedes jo sidst, så mon ikke det snart lykkes igen? :) :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, sikke dog noget. Men ja, det lykkedes jo sidst, så mon ikke det snart lykkes igen? :) :goodluck :bd

Det håber vi i hvert fald på at det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at du får ligeså let som mig ved at blive gravid igen - tænk at efter 3 mislykkede IUI'er og to mislykkede IVF/ICSI'er, så er jeg nu blevet gravid i tre behandlinger i træk!

Har du også fået menopur de andre gange? Jeg fik det for første gang denne gang, og synes det var noget værre bøvl at blande sammen og tage osv, men det gav godt nok fantastiske resultater på æggene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det var godt nok en rutsjetur I har været igennem! :kram :kram

Jeg krydser fingre for at det går godt denne gang :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at du får ligeså let som mig ved at blive gravid igen - tænk at efter 3 mislykkede IUI'er og to mislykkede IVF/ICSI'er, så er jeg nu blevet gravid i tre behandlinger i træk!

Har du også fået menopur de andre gange? Jeg fik det for første gang denne gang, og synes det var noget værre bøvl at blande sammen og tage osv, men det gav godt nok fantastiske resultater på æggene!

Ja jeg har fået menopur hver gang... :) Jeg syntes ikke det er så slemt at blande det... det er i hvert fald gået fint! :)

Jeg er lige så stille blevet øget i dosis.. første gang kom der kun et æg.. anden gang 3 og tja... nu må vi se denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det var godt nok en rutsjetur I har været igennem! :kram :kram

Jeg krydser fingre for at det går godt denne gang :bd :bd :bd

Tusind tak :) Ja det er lidt af en følelsesmæssig rutchetur.. men bare vi ender med et barn så er det jo det værd! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg er godt nok spændt....

Min mand er pt. igang med en masse operationer efter han kom til skade i Afghanistan i 2011... pt. er de igang med rekonstruktion af hans næse hvilket forløber over maaaaange operationer! Og det foregår på Rigshospitalet.. vi er selv bosat i Varde så det er en lang tur hver gang og den han lige er kommet hjem fra krævede indlæggelse i 10 dage...

Vi skal jo igang med vores 3. forsøg... vi havde egentlig ikke regnet med at han skulle under kniven igen med det samme.. men nu har han fået den næste tid der hedder d. 7 Marts!!!

Det er altså 18 dage fra idag....

Så nu tænker jeg... sidste behandlig tog det 17 dage fra opstart af menopur og til ÆU! Jeg skal starte op på menopur på første blødningsdag hviklet jeg jo så håber kommer SNART!!!!

Jeg skal ringe til ivf-syd imorgen og fremlægge problemstillingen!! Vi vil bare så gerne igang med behandligen, men vi kan ikke udskyde operationen :(

der er jo bare MEGET stor risiko for at det ramler sammen.... :(

Nu har jeg så fået den måske "skøre" ide... tror i mon at de worst case kunne overtales til at fryse sæden ned hvis han er indlagt ved ÆU?? Jeg kan selvfølgelig bare vente en måned mere med at gå igang med menopur.. men vi kan 1. risikere at stå i samme situation da der er en del operationer.. og 2. vi tror bare at dte er bedst ikke at holde ALT for lange pauser.... :) Der er jo også noget psyisk hårdt ved at skulle udskyde endnu en måned...

Jeg bliver sat op i dosis dene gang! Første gang gik der 13 dage til ÆU og anden gang 17 dage..

Det kan jo sagtens være at vi liiiige kan nå ÆU inden indlæggelsen... men hvad sker der hvis det viser sig at vi ikke kan.. :( ååhh jeg er fortvivlet....

Glæder mig så meget til at komme igang igen fordi jeg bare tror så meget på at det nok skal lykkedes nu hvor jeg blev gravid første gang jeg fik sat æg op!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis!! :D

Jeg synes helt sikkert du skal spørge om det er muligt! Jeg aner intet om det, men det er da helt sikkert et forsøg værd. Er ked af at høre at din mand går så meget igennem specielt samtidigt med at I er igang med PB.. Min mand har også været i Afghanistan og jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvad I går igennem :kram :kram :kram :kram :kram

Tak for kram :) Det kan man altid bruge...

Nej det er hårdt at gå igennem... der er jo både en fysisk og en psykisk side af sagen :( Men vi snakker meget om det og hans PTSD skal ikke holde os fra at få børn.. og som vi begge tror så vil det at hans store ønske om at blive far, hvis det går i opfyldelse, være med til at han får det bedre... de dårlige dage vil altid være der.. men det at han ved der er et lille menneske der regner med at han er der kan måske gøre noget positivt så han ikke lægger sig med depression i tide og utide :)

Fik ringet til klinikken idag... første melding var skeptisk.. MEN!! Så ringede den skønne sygeplejerske som har fulgt os og sagde go for det!! :D

De mener at det nok skal lykkes... :) Og gav os helt ret i at det var vigtigt bare at fortsætte når vi havde mod på det... for en alt for lang pause kan godt tage modet fra en :)

Så nu skal jeg igang med menopur fra imorgen og til første status scanning på æggene d. 25... uuhh bliver spændene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :) Det kan man altid bruge...

Nej det er hårdt at gå igennem... der er jo både en fysisk og en psykisk side af sagen :( Men vi snakker meget om det og hans PTSD skal ikke holde os fra at få børn.. og som vi begge tror så vil det at hans store ønske om at blive far, hvis det går i opfyldelse, være med til at han får det bedre... de dårlige dage vil altid være der.. men det at han ved der er et lille menneske der regner med at han er der kan måske gøre noget positivt så han ikke lægger sig med depression i tide og utide :)

Fik ringet til klinikken idag... første melding var skeptisk.. MEN!! Så ringede den skønne sygeplejerske som har fulgt os og sagde go for det!! :D

De mener at det nok skal lykkes... :) Og gav os helt ret i at det var vigtigt bare at fortsætte når vi havde mod på det... for en alt for lang pause kan godt tage modet fra en :)

Så nu skal jeg igang med menopur fra imorgen og til første status scanning på æggene d. 25... uuhh bliver spændene :)

Uuuh hvor spændende! Jeg krydser fingre for at det lykkes denne gang :goodluck Er glad for at høre at de er samarbejdsvillige på klinikken. Jeg tænker at hvis mænd kan donere sæd som bare skal ligge og vente på at nogen vil købe det, så kan I vel også få din mands sæd opbevaret indtil du har æg klar. Så håber jeg bare for jer at det ikke falder sammen med at han er af sted. Jeg tænker at du sikkert på et eller andet plan vil bekymre dig om hans operation osv. Du skal også undvære ham mens han er på hospitalet hvis du skal blive hjemme og være i behandling, det gør jo også noget at man savner hinanden. Tænker at det ville være bedre hvis man kunne undgå at lave baby under de forhold, men synes som du selv at det er dumt at spilde en cyklus, så giv det da en chance. Hvis det viser sig at han ikke er hjemme når dine æg er klar må i bare få det bedste ud af det med hjælp fra klinikken. Jeg håber det lykkes for jer nu!! :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh hvor spændende! Jeg krydser fingre for at det lykkes denne gang :goodluck Er glad for at høre at de er samarbejdsvillige på klinikken. Jeg tænker at hvis mænd kan donere sæd som bare skal ligge og vente på at nogen vil købe det, så kan I vel også få din mands sæd opbevaret indtil du har æg klar. Så håber jeg bare for jer at det ikke falder sammen med at han er af sted. Jeg tænker at du sikkert på et eller andet plan vil bekymre dig om hans operation osv. Du skal også undvære ham mens han er på hospitalet hvis du skal blive hjemme og være i behandling, det gør jo også noget at man savner hinanden. Tænker at det ville være bedre hvis man kunne undgå at lave baby under de forhold, men synes som du selv at det er dumt at spilde en cyklus, så giv det da en chance. Hvis det viser sig at han ikke er hjemme når dine æg er klar må i bare få det bedste ud af det med hjælp fra klinikken. Jeg håber det lykkes for jer nu!! :bd :bd

Det er heldigvis ikke nogen "livsfarlig" operation han skal igennem... :) Og grundet hans PTSD, som gør at han af og til "fylder" meget fordi han går helt i stå.. så slappede jeg enormt meget af sidst han var af sted.. jeg savnede ham selvfølgelig! Men det var fint at tale med ham i telefon et par gange og så modtog jeg en masse søde sms'er osv som jeg normalt ikke får ;)

Så tror ikke det er så slemt at skulle gå og få ægget til at sætte sig fast og være alene.. jeg kunne komme tidligt i seng, tændte sterin lys, så romantiske film osv ;) hehe.. det gælder jo bare om at få det bedste ud af det :)

Vi har slet ikke talt om muligheder for evt. nedfrysning osv. .det tænker jeg kommer efterhånden som vi ser om vi når det eller ej :)

Det eneste jeg ville være ked af at han går glip af er der hvor ægget bliver sat op... det er ligesom en del af processen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lige været så aktiv her på det sidste! :) Har været træt med træt på .... men heldigvis hjalp den lille smule forfår vi fik på det hele :)

Behandlingen har været som følgende:

Første scanning: æggeblærerne var for små til at de kunne ses :(

Anden scanning: 5-6 æg i halv størrelse.. :)

Tredje scanning: 3 æg klar til udtagning :)

Fik taget tømt tre æggeblærer ud men der var kun 2 æg... ! Efter en lettere pessimistisk weekend hvor vi har ventet på svar på om der var æg der havde delt sig så de kunne sættes op, fik vi at vide at JA!! Begge æg kunne sættes op....

Så vi har netop været af sted og har fået sat dem begge to op :) Bestilte akkupunktur inden, så nu kan jeg ikke gøre meget andet end at smække benene op i sofaen og bare slappe af!

Er godt nok spændt... hader den forbistrede ventetid! hehe... Har testdag d. 27 marts... der er jo en evighed til!!

Og derefter kommer den lange ventetid inden scanning, i tilfælde af at testen er positiv! :)

Vi prøver at tro på at en af æggene vokser sig stor og bliver til et lille vinter barn :) Men kan mærke at vi begge er lidt mere forbeholdte med jublen denne gang!

Tænker dog at positive tanker og en "jeg anser mig selv som gravid" adfærd kun vil have positiv indvirkning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt at de begge havde delt sig! Sender lige en hel masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt at de begge havde delt sig! Sender lige en hel masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

TAK! :D ja det er bare dejligt....

I forhold til sidste gang kan jeg dog se på billederne at der er en del mere fragment... men okay det krystalklare æg sidste gang gik jo til grunde.. så måske er det bedre at det er lidt ujævnt i kanten ;) hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber helt vildt at den er der denne gang for jer! Skal bare lykkedes nu! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber så meget der er to blinkende hjerter til jer når i når dertil :) eller ihvertfald minimum 1!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Håber det kommer til at gå godt med æggene :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER