Mistel

Jeg tror, jeg pletbløder..

12 indlæg i dette emne

Jamen, så er jeg vist begyndt på det der pletblødningshalløj. I går aftes da jeg skulle på toiletet, var der lidt sådan nærmest orange udflåd på papiret, da jeg tørrede mig. Her til morgen var det brunt. Jeg går ud fra, at der er tale om noget gammelt blod. Jeg har ikke ondt - jo, sådan lidt "trækninger" i underlivet, men ikke noget jeg overhovedet ville overveje at skænke en tanke, hvis det ikke det lige var fordi.. Altså, hvis jeg læste det her indslag fra en anden, ville jeg sige tag det roligt. Jeg har læst 100 steder, at jeg bare kan tage det roligt. I brochuren fra Riget står der - tag det roligt. Jeg er bare ikke særlig god til at tage det roligt! Jeg er 6+6 i dag, og nu må det ærlig talt bare godt blive fredag, så jeg kan komme til TS og få at vide, at alt er godt.

Er bare sådan lidt...æv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aner ikke hvad jeg skal sige for det hjælper nok ikke at sige at du skal tage det roligt. Så du får en krammer i stedet for :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige sige, at det du beskriver oplevede jeg da jeg var 4+2

...Og nu er jeg 17+2, så det betød ingenting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blødninger er bare ikke sjove!! Kram! Kan fortælle jeg selv har blødt i 4 uger nu og ingen kan sige hvorfor men er blevet scannet og alt skulle være ok. Men om det bliver ved med det kan ingen jo sige :( det lyder umiddelbart som om du bløder meget lidt og der hverken er klumper eller store smerter og det er jo rigtig gode tegn. Måske du har sarte slimhinder, så skal der ikke meget til. Nogen bløder ved sex eller motion jeg skal fx bare "lave nr 2" på toilettet så bløder jeg helt vildt (fra skeden), så jeg har vist meget sarte slimhinder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bloedte 5-x og igen 12+5... Proev at ligge ligge lidt paa ryggen i sommerfugleposition(boejede ben, kae ud til siden. Saa traek vejret og slap heeelt af i dit underliv og taenk positive, dejlige tanker icon_hug.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pletblødt alt for mange gange fra uge 6 til 11. Og selv om der hver gang ikke var noget galt og at baby nu 13+2 stadig lever var det bestemt ikke sjovt! Hver gang kunne jeg ikke lade være med at tænke "hvad hvis det denne gang ikke stopper?".

Så selv om det er så normalt så normalt ved jeg hvor øv det er! Så du får et kram herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender bare en kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Forstår godt du er nervøs.. Jeg har selv kun oplevet, at det er gået galt hvis jeg har blødt (har jeg prøvet 2 gange), men min søster blødte meget i starten og hun fik den dejligste lille dreng i august :) Så det er vildt så forskelligt det kan ende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde også lidt orange/lyserødt udflåd som udviklede sig til brunt da jeg var omkring 8+ men efter ca. to dage var det pist væk og baby har det perfekt :-)

Hvis det ikke er frisk rødt blod, klumper eller stærke smerter i underlivet så er der ikke rigtigt noget at være nervøs for.. (det er let at sige, var også selv MEGAnervøs) kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I bare søde alle sammen. De hjælper altså, de der virtuelle kram. Tak fordi I deler ud af jeres erfaringer - både jer hvor det gik godt, og jer hvor det ikke gik så godt.

Der er altså tale om ekstremt lidt og gammelt blod. Ikke engang nok til at jeg kan se det i trusserne - kun når jeg tørrer mig. Så. Vi satser på alt er ok. (Men FOR POKKER bliv fredag, så jeg kan få vished! )

:kram til jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I bare søde alle sammen. De hjælper altså, de der virtuelle kram. Tak fordi I deler ud af jeres erfaringer - både jer hvor det gik godt, og jer hvor det ikke gik så godt.

Der er altså tale om ekstremt lidt og gammelt blod. Ikke engang nok til at jeg kan se det i trusserne - kun når jeg tørrer mig. Så. Vi satser på alt er ok. (Men FOR POKKER bliv fredag, så jeg kan få vished! )

:kram til jer alle!

De fleste af de gange jeg pletblødte var det netop som du beskriver, kun når jeg tørrede mig og kun sjældent i toilettet eller trusserne. Men det er ikke sjovt alligevel!

Held og lykke i morgen! Det skal nok gå godt når det er sådan en lille lille smule :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER