Nitzen1987

Reagerede jeres babyer på 5 mdr. vaccinen?

10 indlæg i dette emne

Maja skal vaccineres på tirsdag og jeg er da noget spændt på, hvordan hun reagerer på den om hun får feber o.l.

Reagerede jeres på vaccinen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Zoey reagerede meget kraftigt. Men hun var også ved at få 2 tænder af samme omgang. Så det var meget høj feber og skrigeri. Kun 2 timers søvn om natten :blink og masser af opkast fordi hun skreg så voldsomt :-(

Sp sagde dog det var sjældent de reagerede så voldsomt men det nok var pga de 2 tænder der kom samme nat. Vi prøvede at dæmpe feberen med Pandodil men det lykkedes desværre ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise reagerede overhovedet ikke. Hun græd lige da hun fik sprøjterne slvfølgelig, men siden var der intet at mærke på hende.

Ved 3 mdr's havde hun det ret skidt og græd meget dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo reagerede på samme måde som ved den første.

Han fik feber og havde en skrigetur, der varede en time før han faldt til ro :( Desuden havde han en dårlig nat.

(Tilgengæld reagerede han slet ikke på 1 års vaccinen :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, skal afsted imorgen og gruer lidt for det.. Men håber han klarer det ligeså godt som 3 mdrs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cecilie fik en smule feber og blev godt pivet men ellers ikke noget. Det hele var normalt igen dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter-reaktionerne var bedre end ved 3mdrs, da der var mindre feber. Og hun sov det væk :)

Desværre skulle hun vaccineres mens hun burde sove / var træt, så hun blev lidt mere ked af det end 1. gang, men synes alligevel det gik flot. Hun faldt i søvn, mens vi ventede de 15 min bagefter (sikkerhedsgrund, hvis der skulle ske en allergisk reaktion) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber nogle timer og det var det. De kom ca 10-12 timer efter stikket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lidt feber og var pylret så vi gav hende lidt panodil for hun kunne finde ro til natten.. Det var dog hurtigt ovre.. Hun fik også 1 tand dagen efter så om det var det ene eller andet ved jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix, overhovedet ikke. Kan huske at jeg var virkelig obs på den lille om hun reagerede, men så var det den store der blev syg af sin 5 års vaccine. De blev vaccineret samme dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER