DitteJ

Nogen der vil hjælpe med at berolige mig

11 indlæg i dette emne

Hej piger..

Jeg er 9+5 og har haft en dum abort drøm i nat, og har lige pludselig sådan en uro i kroppen. Det er ikke en planlagt graviditet, men jeg glæder mig bare sådan.

I starten havde jeg en del smerter / ubehag i underlivet, fx hvis jeg nøs, hostede eller bevægede mig pludseligt. Vågnede også et par gange om natten hvor det nærmest var en slags mens. murre, hvor jeg bare brugte en varmepude til det gik over. Men det er holdt op de sidste uger, med de her smerter. Kan stadig få et jag hvis jeg nyser eller hoster, men det er ikke så voldsomt som de første uger. Og de ture hvor jeg vågner om natten er holdt op.

Nu er mit spørgsmål; jeg skal ikke ligge noget i at de smerter er forvundet til nærmest ingen ting vel? Jeg har stadig de ømme bryster, og sover min. 10 timer om dagen, og tisser ret så meget ;), så der er jo stadig symptomer. Jeg er normalt meget rolig og afslappet, det er bare den dumme drøm der har fået mig til at tænke og blive urolig. :help

:huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Jeg vil sige at du kan være helt rolig. De smerter havde jeg også i starten og er helt normale. Ligesom det er helt normalt at de forsvinder igen. Mine forsvandt nok omkring uge 8 tror jeg.

Og så tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine smerter er også på vej retur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger: De smerter forsvinder (og kommer nogle gange igen <_< ) det er HELT normalt :kram

Men træls med et væmmeligt mareridt, det er bare aldrig sjovt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh tak.. Det var lige det jeg havde brug for at høre.. :)

Hvor er det dog dumt at man kan drømme sådan noget skidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder helt normalt - men træls med sådan en dum drøm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får stadig smerter i underlivet ved nys, hoste, pludselige bevægelse. Min læge siger det skyldes arvæv fra akut kejsersnit i 2006, men det er jeg nu ikke så sikker på.

Jeg tror ikke du skal lægge så meget i at smerterne er væk. Kvalmen forsvinder jo også for de fleste....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får stadig smerter i underlivet ved nys, hoste, pludselige bevægelse. Min læge siger det skyldes arvæv fra akut kejsersnit i 2006, men det er jeg nu ikke så sikker på.

Jeg tror ikke du skal lægge så meget i at smerterne er væk. Kvalmen forsvinder jo også for de fleste....

Jeg fik også nogle stygge jag/smerter i underlivet ved nys, hoste og pludselige bevægelser i de første par måneder i graviditeten og jeg har ikke fået kejsersnit... smerterne forsvandt dog, men er bare blevet erstattet med andre gener og det er jo nok hvad de fleste kan forvente :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også sådanne lette smerter i starten og så gik de væk igen efter nogle uger.

Sådanne drømme er ikke rare under graviditeten :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare som ligamentsmerter og når ligamenterne har givet sig forsvinder smerten.. Men ja i starten er man bare meget skrøbelig for ukendte ting, er sikker på at alt er i den skønneste orden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger - lyder helt normalt :balloons

Hos mig skiftede smerterne karakter igennem graviditeten - i starten var det en murren (mens agtigt), som du beskriver det, dernæst voldsommere ligamentsmerter i siden og rundt om på maven og så fik jeg også ondt i mavemusklerne, da de blev strukket ud (og efter fødslen opdagede de så at de var revet over). Der var smerten primært øverst oven på maven og strålede ned over den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER