GrønFrø

Hvor skal puslebordet stå?

7 indlæg i dette emne

Hvor har I planer om at stille puslebordet til den lille? Jeg er lidt itvivl om, hvad der er mest praktisk. Jeg har plads på badeværelset, hvor der jo er let adgang til vand. Men jeg kan også sagtens have det på den lilles værelse, hvor jeg har tøj og den slags opbevaret.

Hvad tænker I er smartest?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kommer både til at have pusleplads på badeværelset og på babyværelset. :) Vil nødigst undværre den på badeværelset, da jeg synes det er rart at have vand lige ved hånden. :) Puslepladsen på værelset bliver vel bare sådan en ekstra luksusplads hvor vi kan klare alt det med tøjet - som nemlig er på værelset. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ha det på badeværelset :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

umiddelbart tænker jeg vi skal have vores stående på baby's værelse med en lille balje vand ved siden af og så klude og bleer i en pose (så det fungere rigtig godt hos en veninde), men måske bliver det ændret til badeværelset.. badeværelset er lige ved siden af baby- og soveværelse i det nye hus, men har jeg ikke helt overblik over pladsen på det nye badeværelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores får plads i gangen, hvor hendes tøj også kommer til at være. Det passer perfekt der. Så var den første tanke en balje med vand og skumklude, men det er nu blevet til vådservietter. Mere hygiejnisk og nemmere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det på værelset, hvor vi har et fad til vand og en termokande med vand i :)

Det har virket ved de to andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har de to foregående gange haft det i soveværelset fordi man ofte skal op og skifte om natten i de første uger. Det har fungeret fint hos os. Vi havde heller ikke baby værelse helt klar til vores 2.søn da han kom til verden, for vores erfaring sagde os at vi ikke skulle bruge værelset de første måneder alligevel. Denne gang får vi lillesøsters værelse klar inden fødslen (satser vi da på) og så kommer puslebordet derind og stå med et halefad. Der er nemlig også både bleer, tøj osv i puslebordet. Iøvrigt har vi også rykket puslebordet ind på drengenes værelser efterhånden som de blev lidt større, så man har alle deres ting samlet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER