Girl Next Door

Twilight Breaking Dawn del 2

25 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger, skal i så se Twilight Breaking Dawn del 2 når den kommer i biografen?

Jeg har lige bestilt billetter. Det har været planlagt i et år, at jeg skulle se den med min veninde fra Norge. Og da hun ikke har den bedste økonomi, har jeg fået lov (har egentlig ikke spurgt) af manden til at forlade flytterod og drage til Norge, for at jeg kan se den sammen med hende.

Hun skulle så have bestilt billetter, men deres økonomi er virkelig ikke god, så jeg sprang til, og blev guidet til hvor man kunne bestille, og de er nu i hus. Vi skal se den fredag den 16/11 kl 20.50 i den store sal i Colosseum Kino. En sal der rummer over 1000 sæder, og er rund. Vildt fed sal, hvor vi også så del 1 i. Glæder mig helt sindsygt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne se den, men om lillepigen tillader det må tiden vise :)

Jeg har set alle de andre, og lokket manden til at se dem også :whistling så mon ikke jeg også får set denne her - det er jo slutningen. Og jeg har også læst alle bøgerne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det så nu, jeg skal sige, at jeg ikke har set nogle af dem :) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne se den, men om lillepigen tillader det må tiden vise :)

Jeg har set alle de andre, og lokket manden til at se dem også :whistling så mon ikke jeg også får set denne her - det er jo slutningen. Og jeg har også læst alle bøgerne :biglove

Jeg er i gang med at læse dem. Den første bog blev slugt på 5 dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det så nu, jeg skal sige, at jeg ikke har set nogle af dem :) :whistling

Tsk! Det må du så i gang med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg glæder mig SÅ meget til at se den! :loveshower

Jeg bookede min mor som barnepige for Lucas lang tid før han blev født, for jeg SKAL simpelthen se den så snart den kommer i biffen! :D

Og hvor lyder det bare som en monster fed biograf du skal se den i! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er helt vild den biograf sal! Her er et billede derfra. Men man kan slet slet ikke se hvor stor den egentlig er. Den er så vild!

colosseum_kino.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skal jeg også se den :loveshower men er da ret spændt på slutningen, synes bogen virkede lidt "tam" med slutningen, men synes traileren ser god ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsk! Det må du så i gang med ;)

ikke før jeg har læst bøgerne... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke før jeg har læst bøgerne... :rolleyes

Jeg købte dem billigt i Bilka. 95 kr pr stk.. Og er du for nærig, kan du evt låne dem af mig når jeg er færdig med dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte dem billigt i Bilka. 95 kr pr stk.. Og er du for nærig, kan du evt låne dem af mig når jeg er færdig med dem ;)

jeg vil gerne låne dem, men skal lige blive færdig med jordens børn serien og 50 shades of gray

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skal jeg se den! :loveshower Glæder mig helt vildt. Har en date med min søster og mor i biffen - vi var også sammen inde og se de foregående film.

Det bliver trist, når det er slut :( lidt ligesom da Harry Potter sluttede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne låne dem, men skal lige blive færdig med jordens børn serien og 50 shades of gray

Jeg har også kun lige afsluttet bog nr 1 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA!

Mine veninder overtalte mig til at tage en Maja aften med dem hvis nu vi planlægger det i god tid og får det til at passe med den sene forestiling hvor Mie normalvis sover alligevel :biglove Og manden syntes det er en god idé for jeg TRÆNGER til at komme ud og jeg GLÆDER mig som et lille barn der skal i legoland :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohh Yeah !!!!!

Jeg har lige genlæst bogen så jeg er fuldstændig up to date med handlingen. Jeg glæder mig som et lille barn. Så nu skal vi bare lige finde ud af hvem der skal være barnepige, for Martin og min mor vil med ind og se dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert! Havde maraton med de andre film den anden aften og er Såå klar til sidste del!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ, det fanger mig desværre ikke

Men det bliver da en fed oplevelse for jer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ, det fanger mig desværre ikke

Men det bliver da en fed oplevelse for jer :balloons

Du er da ikke helt normal, hva ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Twilight er med ham der, som glimter i sollys ikke? Og en ulv?

Jeg tror måske jeg har set en af dem på kanal 5 engang... Umiddelbart skal jeg ikke se den, nej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Twilight er med ham der, som glimter i sollys ikke? Og en ulv?

Jeg tror måske jeg har set en af dem på kanal 5 engang... Umiddelbart skal jeg ikke se den, nej ;)

Ha ha - hvis du har det sådan med dem, så er de vist ike noget for dig!!!

Jeg må indrømme at 1eren aldrig rigtig fangede mig, men min søster der dengang var 15-16 år så den sammen med mig og hun blev ved med at sige "ej det er bare SÅ meget bedre i bogen" og forklarede lidt - for fattede ikke altid lige det hele. Så jeg fik monster meget lyst til at læse bøgerne (hun solgte dem godt :rolleyes ) og siden da har jeg bare været HOOKED - og så er Taylor Lautner da bare HAMMER lækker (ja ja, ved godt han ligner en lama, men en lama er et NUTTET dyr).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke planer om at bruge pengene på en bif-tur for at se den. Men kunne godt forestille mig at leje den, når den er kommet ud. :) Har set de andre og synes de er vældig gode, men jeg er ikke så helt vild fordi der nu kommer endnu en. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha - hvis du har det sådan med dem, så er de vist ike noget for dig!!!

Jeg må indrømme at 1eren aldrig rigtig fangede mig, men min søster der dengang var 15-16 år så den sammen med mig og hun blev ved med at sige "ej det er bare SÅ meget bedre i bogen" og forklarede lidt - for fattede ikke altid lige det hele. Så jeg fik monster meget lyst til at læse bøgerne (hun solgte dem godt :rolleyes ) og siden da har jeg bare været HOOKED - og så er Taylor Lautner da bare HAMMER lækker (ja ja, ved godt han ligner en lama, men en lama er et NUTTET dyr).

:lol

Haha, jeg elsker din måde at sige tingene på :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider heller ikke se det L*RT har sagt det før, det FINDES IKKE VAMPYRER ... troede I virkelig det?

Med glimmer i fjæset og blod om munden??? Baaaaah siger jeg bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsalget starter da først den 30/10?

Skal så meget ind og se dem :loveshower

Er jo en twi-mom ;)

Min veninde og jeg regner med at lave vores egen marathon weekenden inden den har premiere, da der ikke er marathon i biffen i år :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER