Nica

Succes-tråd

190 indlæg i dette emne

Lang tid siden denne tråd har været oppe, så det synes jeg den skulle.

Dagens succes herhjemme er at få Tobias til at sove udenfor i barnevognen, uden han skulle falde i søvn med flasken i munden:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Mie har sovet mere end 45 minutter og så var det endda ikke herhjemme men hos Fihl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Mie har sovet mere end 45 minutter og så var det endda ikke herhjemme men hos Fihl.

Dygtige dygtige og skønne Mie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dygtige dygtige og skønne Mie :)

Marius er nu heller ikke så tosset - han har nu altid været kær, men det bliver BESTEMT ikke mindre med alderen - kønne unge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er nu heller ikke så tosset - han har nu altid været kær, men det bliver BESTEMT ikke mindre med alderen - kønne unge!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bettefisen har sovet pt. 3 timer.. Og sover endnu..

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har for første gang i en uge sovet fra 9.30 til 12.30 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ude at gå med Elin i ergo babyen i haven, så Otto lige kunne få lidt luft... og hun nød det! :balloon Så måske at vi får brugt ergoen alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ude at gå med Elin i ergo babyen i haven, så Otto lige kunne få lidt luft... og hun nød det! :balloon Så måske at vi får brugt ergoen alligevel...

Fedt!

Jeg tror også at vi kommer til at bruge vores mere når det bliver forår og sommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt!

Jeg tror også at vi kommer til at bruge vores mere når det bliver forår og sommer

Ja det tror jeg også at I vil komme til... man må bare øve det lidt ind imellem, så det blir helt naturligt at have dem i den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tror jeg også at I vil komme til... man må bare øve det lidt ind imellem, så det blir helt naturligt at have dem i den...

Det tror jeg du har ret i! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes:

Valdemar kryber :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her må gå under betegnelsen succes:

Jeg har snart været i gang med at træne i 2 mdr... Weeeeeeee og motivationen er der stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og endelig har lillemanden "knækket" grødkoden.. Og det ryger ned med stor velbehag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lige denne her tråd fortjener at komme op igen!

Skal til massage i dag, og grillen skal findes frem! Og så er det SUPER vejr :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lige denne her tråd fortjener at komme op igen!

Skal til massage i dag, og grillen skal findes frem! Og så er det SUPER vejr :yay

Dejligt med grill og massage! Og god ide med at få gang i denne tråd igen..!

Her er vejret koldt og gråt, men hey, dagens succes er så bare, at manden og jeg er raske igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes er helt klart at Mie nu spiser rugbrød :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mads sov i over 12 timer i nat, vågnede først på den anden side af kl. 7, og jeg nåede i bad inden :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith rejste sig op af en flyttekasse, mens jeg var ved at fylde den. Hvorfor kravle, når man kan sidde og næsten stå selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Karla har lært at vinke siden sidste weekend - på trods af at hun har været meget sygdomsplaget fra mandag til fredag. Ved ikke lige hvor det kommer fra, men hun elsker at vinke til alle hun møder nu, og i dag da vi var i den blå planet, sad hun op pegede på fiskene :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået vuggestueplads i den skønneste lille vuggestue! Hurra. Og Theodor rejser sig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen succes har helt klart været at Ida har spist en halv portion mere, end det SST ser som en portion, til aftensmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Mie spiste hver en krumme af et halvt stykke rugbrød i eftermiddag, en stor portion grød der bestod af en del gulerodsmos og 2 dele spelt grød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor og far lige har passet Elin et lille døgns tid - og at det bare er gået ud over alle forventninger. Selv natten var gået godt... så vi kan sagtens tage på hotelophold om noget tid! Jubiiii :yay :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anabella er faldt i søvn i sin egen seng!! Uden voldsomt brok, mest bare snak og karten rundt i sengen..

Vi har ellers givet hende den dårlige vane, at falde i søvn ved brystes eller hos en af os - dumt, ja!! Men nu skal det være slut ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER