Nica

Succes-tråd

190 indlæg i dette emne

Det må da helt klart høre til en stor succes, at vi igår kunne tage ud og spise (både forret og hovedret) på vores bryllupsdag, med hende i barnevognen. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det må da helt klart høre til en stor succes, at vi igår kunne tage ud og spise (både forret og hovedret) på vores bryllupsdag, med hende i barnevognen. :7himmel

Skøøøn succes! (og JA helt klart en succes!) :loveshower

Og tillykke iøvrigt! :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes er helt klart at jeg for første gang har badet David på egen hånd. Vi plejer ellers altid at være fælles om det, men nu følte jeg tryg ved det - og det gik super godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succeser er

1) har fundet en metode der giver Mie ro så hun kan sove uden at svøbe hende i dynen så hun får det for varmt

2) jeg har på trods af tigerspring formået at gøre køkken og badeværelse rent, ryddet op, hentet kasser i garagen og er nu i gang med at pynte op til halloween - så skal der bare støvsuges - tænk hvor effektiv man kan være når man kun har 30 min af gangen til at gøre det i!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at jeg fik en middagslur på en time :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succeser:

1) Total perfekt søvn idag. 2 timers formiddagslur, 2½-3 times middags lur, ½ times eftermiddagsblunder og er nu lagt i seng for natten, hvilket han forhåbentlig går med til :goodluck

2) Fik sat billeder i album og skrevet kommentarer til. :loveshower

3) Har muligvis fundet nye ejere til vores marsvin (Lidt ambivalent. Er både ked af det og glad. Men en succes ikke desto mindre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succeser:

1) Total perfekt søvn idag. 2 timers formiddagslur, 2½-3 times middags lur, ½ times eftermiddagsblunder og er nu lagt i seng for natten, hvilket han forhåbentlig går med til :goodluck

2) Fik sat billeder i album og skrevet kommentarer til. :loveshower

3) Har muligvis fundet nye ejere til vores marsvin (Lidt ambivalent. Er både ked af det og glad. Men en succes ikke desto mindre)

Hvordan kan det være i skal af med marsvinene? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være i skal af med marsvinene? :(

De får ikke den opmærksomhed de fortjener :( De bliver skiftet og får mad, og så passer de faktisk nærmest sig selv. :rolleyes Jeg synes de fortjener, at der også er nogen, der snakker med dem og nusser med dem også. Og at nogen er lidt hurtigere til at få klippet deres negle, hvilket jeg ærligt er lidt for sløv til pt., da jeg hele tiden tænker på, om jeg er nødt til at stoppe fordi Valdemar kalder. Og så er Brians allergi overfor dem også blevet værre. Og jeg kan også mærke, at jeg ikke får støvsuget så ofte, som jeg synes, at man (jeg) bør når man har marsvin + baby, der om få måneder møffer rundt på gulvet. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik endelig købt en kravlegård, vasket den og sat den op :glad Glæder mig til at se hvordan lillemanden reagerer på den mår han vågner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes: Har shoppet og ordnet ærinder inde i byen hele formiddagen, mens Valdemar artigt har skiftevis sovet og kigget nysgerrigt rundt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft Melissa med på shopping - og hun charmede sig igennem det hele :biglove Total charmetrold :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu i en uge suppleret op med MME efter aftenamningen, da jeg åbenbart bare ikke har nok mælk til at mætte den lille mand på den tid af dagen. Og det har resulteret i den mest tilfredse, rolige, glade og dejlige baby man kan forestille sig! Nyder nu min fantastiske søn endnu mere og begynder igen at have lidt tid til mig selv i løbet af dagen.

Hvad endnu bedre er: I morgen skal vi for første gang siden fødslen ud og spise og have en voksen-aften. David bliver passet hjemme hos os (10 min. fra restauranten) af min mor og søster. Jeg er fuldstændigt tryg ved det, og glæder mig derfor bare HELT vildt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi klaret første nat på eget værelse uden problemer og med god søvn til hele familien :loveshower :super men uhh det gør en lille smule ondt i mit moderhjerte at min datter nu er så stor at hun skal sove på eget værelse.... Helt alene!

Så skal vi bare lige over vintertids problemet, så vi kan stå op kl 7:30 som vi plejer istedet for kl 6 :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at Anna har sovet perfekt i dag; 5 kvarter i formiddag og 2 timer til eftermiddag :yay

- at Søren og jeg under eftermiddagsluren fik gjort hele huset rent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Marlon og Charlie sov 2 timer på samme tid i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Sophia har grint for første gang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Silas stadig sover igennem hver natloveshower.gif ca. 21 - 07

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min glade smilebaby er tilbage efter tigerspring efterfulgt af overtræthed (efter barnedåben) efterfulgt af snottethed og hoste! Gisp jeg har savnet hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været på overnatning hos min søster med Agnes og min mand. Det er bare gået rigtig fint og Agnes har sovet både om dagen og natten selvom det er helt anderledes end derhjemme. Rigtig god oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes er at jeg har haft overskud til at bage morgenboller til familien i dag... Uhhhh elsker duften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anna har haft en dag med powernaps og ingen appetit siden i formiddag (tror det er tand nr. 6..) og jeg har taget det med ophøjet ro! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anna har haft en dag med powernaps og ingen appetit siden i formiddag (tror det er tand nr. 6..) og jeg har taget det med ophøjet ro! :yay

:yay :yay hvor er du sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er måske månedens succes.. Jeg har meldt fra i min Mødregruppe, fordi jeg kunne mærke at den intet godt gav mig.. Altså jeg har mærket efter i mig selv... Wuhuu det er STORT.

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er måske månedens succes.. Jeg har meldt fra i min Mødregruppe, fordi jeg kunne mærke at den intet godt gav mig.. Altså jeg har mærket efter i mig selv... Wuhuu det er STORT.

:yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David har lige vendt sig fra mave til ryg for første gang i en alder af 6 uger og 2 dage. Mor er stolt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER