Nica

Succes-tråd

190 indlæg i dette emne

Viktor har sat sig op fra liggende stilling - Den her mor er også MEGET stolt! :loveshower :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

David har lige vendt sig fra mave til ryg for første gang i en alder af 6 uger og 2 dage. Mor er stolt :)

Kan jeg godt forstå!! Super flot - Det er da også tidligt, er det ikk??? :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå!! Super flot - Det er da også tidligt, er det ikk??? :super

Synes jeg også, men tvivler stærkt på at han gjorde det med vilje, og er ikke sikker på at han kan gentage det. Men han gjorde det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har for første gang præsteret over flere gange at få frøen til at falde i søvn af sig selv uden at svøbe ham tæt i dynen. Håber det fortsætter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Charlie faktisk formåede at krybe fremad på sit skumtæppe i dag!! :blink :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Charlie faktisk formåede at krybe fremad på sit skumtæppe i dag!! :blink :loveshower

Hvor er han dygtig!! :loveshower :respekt Valdemar drejer bare rundt i cirkler :rolleyes Men han gør da et ærligt forsøg og møver rundt dernede :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Charlie faktisk formåede at krybe fremad på sit skumtæppe i dag!! :blink :loveshower

Han er vild :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dygtig!! :loveshower :respekt Valdemar drejer bare rundt i cirkler :rolleyes Men han gør da et ærligt forsøg og møver rundt dernede :P

Haha, ja Charlie har også bare trillet rundt, og drejet i cirkler indtil nu..... Det ser skørt ud :D Men i dag lykkedes det ham at komme fremad..... Altså kun et lille stykke, og vist mest fordi han blev hidsig og brugte ALLE kræfter på det :P

Men det er da en start :biglove

Han er vild :loveshower

Ja, det er særligt vildt synes jeg, fordi vi har været vant til Marlon, som bare var total doven baby, og aldrig lærte at trille :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ved standhaftighed fået Mie til at sove over 2 timers eftermiddags lur så op og amme og så tog hun lige en halv time mere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ved standhaftighed fået Mie til at sove over 2 timers eftermiddags lur så op og amme og så tog hun lige en halv time mere....

Det er da MOR-POWER :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da MOR-POWER :yay

:yay

Ja mega, tror det kan gøres igen imorgen :goodluck ANTIJINX, tror jeg knækkede koden i weekenden, det har i hvert fald virket so far - formiddagen er ikke et problem, først over middag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes herhjemme er at Tobias sover i hans barnevogn for 3. dag i træk, samt han sov fra 22-07.15 uden at vågne for at ville have sutten eller mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes.. At ejg opgav at få Camille til at sove på gåtur med barnevognen. Da jeg kom hjem tænkte jeg.. "Hva fanden, hun er jo ikke ked af det" så tændte baby alarmen, og gik ind mens hun lå helt vågen derude.

2-3 min efter, kom der ikke mere lyd i alarmen, og jeg gik op - og der lå min lille prinsesse og sov så sødt :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har det GODT efter beslutningen om at give Mie flaske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Karla er begyndt at sove på faste tider nu :yay

Så rart med forudsigelighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af succeser idag:

- Mar og jeg sov længe (eller også sov vi tidlig formiddagslur) sammen til kl. 9

- At helt fremmed Rema1000 medarbejder forelskede sig TOTALT i Mar, SELVOM han var småmut og kun lige med nød og næppe gad sende et flygtigt smil (elsker når mennesker er vilde med ham selv når han er sur :biglove )

- Total hyggelig strikkeaften med min mor

- Jeg har idag færdigstrikket en fiiin hue til Valdemar. Den er godt nok allerede på nippet til at være for lille men kæææææææææft hvor ser han cute ud med den :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, det var også totalt succes ved kiropraktoren i dag, Mie pludrede og smilede igennem konsultationen og charmerede kiropraktoren. Alt er fint og fik ros for at gøre som hun anbefalede + at gå til gymnastik med tumlastik med Mie.

Derudover kom én i vente værelset hen og roste hende for hendes smil og snak og en anden sad og betragtede hende og fortalte mig at jeg har et smukt barn (tror hun så sin kommende svigerdatter i Mie, men hun er desværre optaget ;) )

Igår mødtes vi med jordemoder gruppen og der var Mie den bedste til at holde hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At David endnu engang lige snuppede 8 timers sammenhængende søvn i nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias har nu knækket koden til at trille fra ryg til mave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en VIGTIG succes igår/inat!

Lise skulle passes for første gang, da både mig og Per skulle med til et surprise party for en ven som fyldte 30 år. Jeg havde fået min mor til at komme og være herhjemme til at tage Lise, hvis hun vågnede. Lise plejer at vågne op til flere gange om natten og nogle gange skal vi gå rundt med hende i helt op til 45 min på armen, hvor hun bare græder, førend hun falder i søvn igen.. Det kan godt være ret hårdt fysisk. Så jeg frygtede virkeligt det værste - også når hun ville vågne op og se en "fremmed" tage hende i stedet for sin mor/far.

Men alle vores bekymringer blev gjort til skamme. Hun var vågnet en enkelt gang ved 22-tiden. Min mor havde givet hende lidt æblemos og vand og drikke og så havde de ellers hygget i sofaen med lidt legetøj og fjernsyn indtil Lise var begyndt at gnide øjne igen - hvorefter min mor forsøgte at lægge hende i tremmesengen, spille vuggeviser på babyalarmen og ellers bare blive inde i værelset hos hende. Lise havde bare ligget og kigget op på hende og var så langsomt faldet i søvn. Hun havde overhovedet ikke grædt på noget tidspunkt! :o Mig og Per har ALDRIG kunnet lægge hende fra os, mens hun var vågen uden at hun stak i et hyl og tudede indtil man tog hende op igen.

Vi kom først hjem kl 3.30 og Lise vågnede først igen 6.45 :yay

Jeg spurgte lige min mor om hun ikke ville komme og putte hver aften, for hun var jo bedre til det end os! :rolleyes

Og hvor er det skønt med en aften/nat ude og viden om at vi sagtens kan gøre det igen med god samvittighed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succeser må helt klart være:

1) at jeg formåede at holde hovedet koldt i dag, (på trods af for lidt søvn de sidste 4 dage) da svigermor og min mor sad og diskuterede mig og min måde at være mor på hen over hovedet på mig... min mor-selvtillid fejlede heldigvis ingenting i dag!

2) jeg formåede at vække Mie kl 18(.30) og holde hende vågen til 20.15 håber håber håber det betyder hun sover til kl. 6 imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes:

At jeg har nået alle de vigtige ting på min to-do liste på trods af MG og middag hos min onkel og tante :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Camille smilte og smilte til min veninde, og min kærestes kammerat og bare har været totalt i hopla hele dagen :D

Plus hun har været nem at putte, selvom hun vågnede.. Men så kom hun med ind i stuen, og faldt i søvn til julekalenderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes, Mie sov til 6.15 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det lykkedes mig at putte Valdemar i HANS EGEN seng. :yay Krævede godt nok at jeg vuggede ham i mine arme, mens jeg sang vuggevisen fra Dumbo 10 gange, men han lagde sig sødt og sov bagefter :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER