Guest sunshineangel

Lysten under graviditeten??

25 indlæg i dette emne

Hej

Hvordan har det været for jer under graviditeten. Har jeres lyst til sex ændret sig under graviditeten?

Her er lysten bestemt ikke den samme som før jeg blev gravid, har mest bare lyst til at nusse og ligge tæt, men sex...hm det er ikke lige det er fylder mest i min verden lige nu :-)

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min sexlyst er rimelig meget uændret. Jeg har stadig rigtig meget lyst til sex :whistling Også selvom jeg efterhånden er lidt begrænset i forhold til bevægelighed og sådan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige ind til kvalmen satte ind i december var lysten uændret - derefter gik det ned ad bakke og i april eller maj blev vi enige om at stoppe helt indtil efter fødslen (i august). jeg var flov over min krop (+alt mulig andet) og manden kunne ikke li at der var en baby imellem os. Det lettede rigtig meget at nå til den konklusion, for før gik vi begge og havde det dårligt over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme spurgte manden mig den anden dag om vi ikke skulle holde en pause, for han var træt.

Sådan har det også været de andre to gange når kvalmen er væk, skal dilleren på banen til omkring uge 25 og så er det normale tilstande igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde bestemt ingen lyst i 1. trimester. Var alt for bevidst om babyen og de få gange vi prøvede var det bare UNDERLIGT! I starten af 2. trimester fik jeg så tilgengæld en kæmpe lyst, men den er røget lidt igen nu. :) Men vi nåede da lige at have en måneds tid hvor det kørte på skinner.

Jeg tager det ikke så tungt længere. Det gik mig på i 1. trimester, men nu hvor jeg har oplevet at det godt kan vende, gør det mig ikke så meget at lysten er væk igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet et fald i lyst lige de første par mdr. pga træthed og utilpashed, men efter da er den fuldstændig uændret :)

Helt til slut, sådan de sidste par uger inden fødslen, er jeg heller ikke så lysten- igen pga. træthed og utilpashed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ændret lyst, MEN den skide kvalme sætter en stopper for :seng <_< Så det har vi ikke noget af i øjeblikket :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar.

Jeg spekulere nu også lidt på hvordan jeres mænd evt har tacklet jeres evt manglende lyst.? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar.

Jeg spekulere nu også lidt på hvordan jeres mænd evt har tacklet jeres evt manglende lyst.? :-)

fint - men det var fordi det var os begge der havde mistet lysten!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lysten nok blevet kraftigere efter jeg blev gravid, og selv ikke kvalmen sætter en stopper.

Frygtede det faktisk men er glad for det gik fint denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det/har det været meget meget blandet, må jeg indrømme. Manden synes jo jeg er skøn med mave på, og elsker at nusse m.m hvor jeg kun halvt har været med på det der nusseri. Men selve sex, nahhh.

Ingen af os har dog haft "problemet" i at sexe selvom baby var "mellem" os, det var mere at finde en behagelig stilling for maven, da den let kommer i vejen jo større den bliver, og med smerter i hofter og lænd, så er det bare ikke altid lige fedt at ligge der og være sexet og give sig hen.

Så når smerterne har toppet, så har det bare været nusseri. Og heldigvis har B været meget forstående når jeg har sagt fra, men så har vi bare nusset og ligget tæt de dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde bestemt ingen lyst i 1. trimester. Var alt for bevidst om babyen og de få gange vi prøvede var det bare UNDERLIGT! I starten af 2. trimester fik jeg så tilgengæld en kæmpe lyst, men den er røget lidt igen nu. :) Men vi nåede da lige at have en måneds tid hvor det kørte på skinner.

Jeg tager det ikke så tungt længere. Det gik mig på i 1. trimester, men nu hvor jeg har oplevet at det godt kan vende, gør det mig ikke så meget at lysten er væk igen. :)

Og nu er min lyst så kommer tilbage igen :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar.

Jeg spekulere nu også lidt på hvordan jeres mænd evt har tacklet jeres evt manglende lyst.? :-)

Jeg tror vi største delen af tiden har været enige om ikke at have lyst.. :) Men ellers siger han ikke noget til det. Vi har også prøvet at have "tørre perioder" mens jeg ikke var gravid, og sådan er det altså bare ind i mellem. :) I min verden er det ikke jordens undergang, og så sørger jeg for at nyde det, når der er godt gang i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lyst har vist nogle gange været større end før, hehe. Men jeg synes samtidigt at jeg har måtte give op, kvalmen satte virkelig bremsen i. Og nu kommer maven lidt i vejen (ikke pga. størrelsen, men kan ikke lide når den bliver trykket), er ret så tør, er tilsyneladende meget hævet op dernede for der er næsten ikke plads til ham, og så skal jeg ikke komme før vi er ved vejs ende for så får jeg plukveer der gør det svært at fortsætte.

Men lysten er der. Tror måske det er et behov for stadig at kunne føle mig sexet (selvom jeg føler mig som en flodhest) og for at han stadig synes jeg er fræk, og det bekræfter sex ligesom for mig.

Manden havde lidt svært ved det i starten, men nu går det rigtig fint. Han bliver vist også ret nemt forført af mine bryster der er vokset flere størrelser. Men er spændt på hvornår han ikke kan mere, tror ikke han bryder sig om at sexe når maven bliver alt for stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme som før. Eller det vil sige, det er det for mig. Lige i starten havde manden det lidt svært med tanken om en baby i mellem, men det gik hurtigt over. Desuden har de mange blødninger gjort og en del nervøse og derfor har vi engang i mellem undgået sex hvor vi normalt ville have det fordi vi var lidt bekymrede.

Er sikker på at det vender helt tilbage til det normale når jeg er kommet i 2. trimester og der ikke er lige så stor chance for at miste. :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme som før. Eller det vil sige, det er det for mig. Lige i starten havde manden det lidt svært med tanken om en baby i mellem, men det gik hurtigt over. Desuden har de mange blødninger gjort og en del nervøse og derfor har vi engang i mellem undgået sex hvor vi normalt ville have det fordi vi var lidt bekymrede.

Er sikker på at det vender helt tilbage til det normale når jeg er kommet i 2. trimester og der ikke er lige så stor chance for at miste. :bunny

Må i godt have sex uden kondom når du har blødt egentlig? Det må vi nemlig ikke fik vi at vide og må fx heller ikke gå i svømmehal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var der ingen ændring i lysten da jeg var gravid :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det er en lidt gammel tråd, men har virkelig brug for et godt råd.

 

Kæresten vil gerne mærke på maven og sådan (er 26+3). Men sex, det vil han bare ikke! Han siger at det er underligt og at han ikke kan li' det (vi har ikke engang prøvet). Der var ingen problemer i starten overhovedet skal det lige siges. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal tackle det. For føler ikke at han er interesseret i mig overhovedet. Når vi f.eks. er ude og handle er det bare no-go at holde i hånden eller vise at vi er sammen overhovedet. Og når vi så kommer hjem er det eneste jeg kan få et tante-kys.

 

Det skal lige siges at det først var i går aftes at jeg spurgte ham hvad der var galt (havde klædt mig frækt på i nyt undertøj), og det er så her han siger at han bare IKKE vil ha sex. Vi snakker alt her, ingen kælen, nus eller noget som helst. Så vil han hellere sidde foran sin computer. Jeg føler mig bare SÅ skuffet indeni, at jeg er reduceret til bare at være det hylster som tilfældigvis bærer hans baby :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det er en lidt gammel tråd, men har virkelig brug for et godt råd.

Kæresten vil gerne mærke på maven og sådan (er 26+3). Men sex, det vil han bare ikke! Han siger at det er underligt og at han ikke kan li' det (vi har ikke engang prøvet). Der var ingen problemer i starten overhovedet skal det lige siges. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal tackle det. For føler ikke at han er interesseret i mig overhovedet. Når vi f.eks. er ude og handle er det bare no-go at holde i hånden eller vise at vi er sammen overhovedet. Og når vi så kommer hjem er det eneste jeg kan få et tante-kys.

Det skal lige siges at det først var i går aftes at jeg spurgte ham hvad der var galt (havde klædt mig frækt på i nyt undertøj), og det er så her han siger at han bare IKKE vil ha sex. Vi snakker alt her, ingen kælen, nus eller noget som helst. Så vil han hellere sidde foran sin computer. Jeg føler mig bare SÅ skuffet indeni, at jeg er reduceret til bare at være det hylster som tilfældigvis bærer hans baby :boo

:kram

Min mand mistede også lysten, heldigvis gjorde jeg også, men vi kunne da kysse, kramme og kæle. Han sagde det var pga babyen, at han ikke kunne arbejde med at der var en "imellem" os når vi var sammen og med spark og liv blev det KUN være. Jeg ved også at min nye krop gjorde noget (18 ekstra kilo + vand = usexet hval ) både i min optik og i mandens, men han sagde aldrig noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand synes også det er underligt med babyen, så han har heller ikke lyst, og jeg har faktisk heller ikke de vilde lyst.

Men heldigvis er der stadig masser af kram, kys og putteri.

 

Så prøv om du kan få det ind, så man får en form for intimitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil prøve at overtale ham til kys og kram, for føler mig virkelig totalt "uelsket". Selvom jeg godt ved det ikke er hans mening overhovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil prøve at overtale ham til kys og kram, for føler mig virkelig totalt "uelsket". Selvom jeg godt ved det ikke er hans mening overhovedet :)

 

ja prøv det, man har bare et behov for at føle sig elsket. Især når man står med en stor fremtid sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil prøve at overtale ham til kys og kram, for føler mig virkelig totalt "uelsket". Selvom jeg godt ved det ikke er hans mening overhovedet :)

Hvis han tror kys og kram ligger op til sex kan det være derfor, men så må du forklare at det ikke behøver hænge sammen og får du fortalt ham at du ikke forventer sex og "fritager" ham kan det være han slapper mere af. Men du må samtidig gøre det klart at du har behov for at få kys og kram og kærtegn - vi lagde meget i ske og krammede ekstra, jeg blev nusset i søvn osv. Det var længe nok!!! Vi dyrkede stort set ikke sex i et år - men det er for længst genoptaget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han tror kys og kram ligger op til sex kan det være derfor, men så må du forklare at det ikke behøver hænge sammen og får du fortalt ham at du ikke forventer sex og "fritager" ham kan det være han slapper mere af. Men du må samtidig gøre det klart at du har behov for at få kys og kram og kærtegn - vi lagde meget i ske og krammede ekstra, jeg blev nusset i søvn osv. Det var længe nok!!! Vi dyrkede stort set ikke sex i et år - men det er for længst genoptaget!

 

Det må jeg prøve at forklare ham, for det havde jeg slet ikke tænkt på. For det kan da godt være at  han tror at kys + kram = sex :unsure For sådan er det ikke ment, men når man vader rundt og ligner en hval, så er det bare ekstra svært når manden bare holder SÅ meget afstand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må jeg prøve at forklare ham, for det havde jeg slet ikke tænkt på. For det kan da godt være at  han tror at kys + kram = sex :unsure For sådan er det ikke ment, men når man vader rundt og ligner en hval, så er det bare ekstra svært når manden bare holder SÅ meget afstand :)

Altså for min mand er kys & kram = forspil.

Så tror det er vigtigt at nævne det for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER