Annaperenna

Stavemåde

42 indlæg i dette emne

Jeg er stadig klart på V-holdet med mellemnavn :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er stadig klart på V-holdet med mellemnavn :glad

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre navne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest til med V. Jeg kommer til at udtale "will"-delen med engelsk accent i mit hoved når jeg ser det på skrift , og det lyder ret dumt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med det mellemnavn er jeg endnu mere til Vilhelm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vilhelm Cornelius - meget smukt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også på V- holdet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:ditto Jeg melder mig i V-koret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak tøser, det er også en klar favorit herhjemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været lidt i tvivl om jeg skulle nævne det... For en af grundene til at vi ikke fortalte, at Valdemar skulle hedde Valdemar, før han var født, var netop for at folk ikke kunne komme med "Øh, har du tænkt på at..." kommentarer om navnet...

Men nu hvor du nævner navnemulighederne, så vil jeg lige påpege, at hvis I kalder ham Wilhelm Cornelius, så får han forbogstaverne WC. Det er nok de færreste, der ville tænke over det, men personligt ville det irritere mig :blush

Håber det er ok, at jeg nævner det, det er godt ment :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha nej det da mega godt du lige siger det!

Hvad har du fået af 'Har I tænkt på' ved Valdemar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha nej det da mega godt du lige siger det!

Hvad har du fået af 'Har I tænkt på' ved Valdemar?

Godt :)

Og vi har netop ikke fået nogle kommentarer, og det tror jeg hænger sammen med at vi først fortalte navnet, da han var ude og beslutningen var taget. Det er så nemt at sige "Nej, det skal du nok lige genoverveje" hvis man fortæller at man OVERVEJER at navn, men hvis man fortæller at nu hedder barnet det og dermed basta, så er folk lidt mere høflige til at tie stille med indvendinger, tror jeg. Sådan har det i hvert fald været i vores omgangskreds. :)

Jeg har dog - uden at det var henvendt til mig - hørt folk kommentere at Valdemar er svært at udtale på engelsk og let bliver til Voldemort (fra Harry Potter :rolleyes ), men det kan jeg godt leve med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Godt :)

Og vi har netop ikke fået nogle kommentarer, og det tror jeg hænger sammen med at vi først fortalte navnet, da han var ude og beslutningen var taget. Det er så nemt at sige "Nej, det skal du nok lige genoverveje" hvis man fortæller at man OVERVEJER at navn, men hvis man fortæller at nu hedder barnet det og dermed basta, så er folk lidt mere høflige til at tie stille med indvendinger, tror jeg. Sådan har det i hvert fald været i vores omgangskreds. :)

Jeg har dog - uden at det var henvendt til mig - hørt folk kommentere at Valdemar er svært at udtale på engelsk og let bliver til Voldemort (fra Harry Potter :rolleyes ), men det kan jeg godt leve med :)

Argh hvor er folk langt ude, det bliver da ikke til voldemort!!!

ja vi har heller ikke sagt noget til famiien endnu

Sidste gang var vi nødt til at sige det da hele familien begyndte at kalde maven for Peter og det skulle han jo IKKE hedde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh hvor er folk langt ude, det bliver da ikke til voldemort!!!

ja vi har heller ikke sagt noget til famiien endnu

Sidste gang var vi nødt til at sige det da hele familien begyndte at kalde maven for Peter og det skulle han jo IKKE hedde!

Hehe, jeg synes faktisk selv det er lidt komisk med Voldemort. Og altså der er jo nok altid ET ELLER ANDET med navne (om ikke andet, så er der en eller anden der har haft en dum onkel, der hed det :rolleyes ), så det er jo nok bare at vedtage om man kan leve med de "ulemper" der evt. er. :) Og jeg synes Valdemar er et smukt navn :7himmel Og kan også rigtig godt lide Vilhelm Cornelius :super

I min svigerfamilie blev min mave kaldt Thorvald :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER