Fru-Nielsen

Hvor mange babydyner har man brug for??

23 indlæg i dette emne

Ja, overskifter siger vel det hele.. Hvor mange babydyner har man brug for fra starten? Bare en enkelt eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har planer om at skaffe mig 2. En der ligger fast i barnevognen, en der ligger fast i sengen. Og så kan den ene af de to, jo også gå til reserve dyne hvis nu der sker uheld. Det sker jo at babyen tisser/gylper det hele til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har planer om at skaffe mig 2. En der ligger fast i barnevognen, en der ligger fast i sengen. Og så kan den ene af de to, jo også gå til reserve dyne hvis nu der sker uheld. Det sker jo at babyen tisser/gylper det hele til.

Lige præcis det der med eventuelle uheld gør også at jeg tænker to..

Men nu har jeg så også lige købt en Duniduo til barnevognen, og det koster jo alt sammen. :)

Men måske vi kunne klare os med en billig ekstra dyne, som så kun er til hvis uheldet skulle ske.. Hmm.. Tænke tænke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis det der med eventuelle uheld gør også at jeg tænker to..

Men nu har jeg så også lige købt en Duniduo til barnevognen, og det koster jo alt sammen. :)

Men måske vi kunne klare os med en billig ekstra dyne, som så kun er til hvis uheldet skulle ske.. Hmm.. Tænke tænke :unsure

Altså min plan er faktisk en jeg har snuppet fra min søster, here it goes: Køb på tilbud i Jysk en voksen (ALM) allergidyne, de er ikke særlig dyre. Sy den på maskine i 2 kvarte og 1 halv, klip mellem syningerne = 2 baby dyner og 1 junior dyne til MAKS 500 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps.: det giver de rigtige dynemål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi startede med en. Men efter en måned købte vi en ekstra i Bilka. For det var meget rart når der skete uheld. Men må indrømme det ikke er meget den ekstra er blevet brugt.

Bruger den faktisk mest hvis vi skal hjem til nogle der ryger eller spise et sted hvor der er stærk lugt ( feks madlugt) for synes dynen hun skal sove med om natten skal lugte hjemmeligt hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte to men har aldrig brugt ekstradynen, men det kommer meget an på om man får en barn der gylper meget eller tisser meget igennem.

Vi købte en ny lækker dyne og så arvede vi en som er ekstra dyne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en og det har vaeret fint indtil videre... Vi oensker os saa en juniordyne til Noahs barnedaab :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt 2, en der er rigtig lækker og så bare en billig til at have i reserve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk 3... Havde købt en enkelt selv, men fik så 2 ekstra i gaver. Men må indrømme, at de alle er i brug. En i sengen, en i barnevognen og en i kravlegården. Nogle gange putter jeg ham på den ene i sofaen og lægger anden over ham. En Mads-sandwich :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun haft en til Frederik men brugte også primært en voksipose i barnevognen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun een babydyne og har aldrig haft brug for flere. Hvis hun har gylpet, har jeg skyndt mig at tage betrækket af og så er det gået okay med nyt betræk :)

Vi har kun brugt dyne i barnevognen i slut-maj til start-september for ellers bruger hun Duni´en derude.

Hvis jeg havde et gylpe/tisse-igennem-barn ville jeg købe en billig ekstra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk lige købt 1 mere da vi synes det er rart ved uheld at have en ekstra. Især hvis det sker om natten. Vi har haft 2 uheld hvor han tissede igennem og hvor vi havde brug for en ekstra dyne men ikke havde en <_< Så 2 hvis du spørger mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har en, og det fungerer rigtig fint. Hvis vi skulle komme ud for et udheld, har vi voksien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to :) Vi har haft begge i brug, da hun en enkelt gang tissede på den ene <_<

Jeg synes det er rart at have; Men det er kun den ENE gang, i løbet af 12 uger, at vi har haft brug for det.. Og vi kunne måske nok have undværet.. Men ej, det tager lang tid for en dyne og tørre jo...

Vi er glade for at have to!

Vi har en dejlig og lækker.. Også har vi arvet en, også dejligt og lækker men dog brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to. :) Det med at have én dyne en sted og én dyne et andet sted kan vi dog ikke finde ud af. Så Valdemar har en dyne, der er i brug, som så følger ham i tremmeseng/vores seng/lift og så har vi en reserve i skabet til uheld. Det har så kun været aktuelt med reserven to gange, men der var jeg tilgengæld RIGTIG glad for at v i havde reserven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi ikke selv havde vaskemaskine og tørretumbler ville jeg have to. Med jævne mellemrum sker der jo uheld således dynen også er indvolveret, så hvis jeg ikke lynhurtigt selv kunne vaske og tumble den ville vi have et problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 og begge har været i brug. Den ene er klart yndlings dynen men det er rart med en reserve. De første 3 måneder gylpede hun ind i mellem helt vildt så dynen blev gennemblødt. SÅ var det rart midt om natten bare ay hente ekstra dynen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi ikke selv havde vaskemaskine og tørretumbler ville jeg have to. Med jævne mellemrum sker der jo uheld således dynen også er indvolveret, så hvis jeg ikke lynhurtigt selv kunne vaske og tumble den ville vi have et problem :)

Det var også sådan jeg tænkte indtil uheldene kom. Det tager trods alt et par timer før dynen er vasket og tørret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft 2 dyner og voksi og har ikke ville undvære nogen af dem

Jeg har været rigtig glad for når der har været uheld om natten så har jeg bare kunne tage en ny dyne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også 2 i tilfælde af uheld og når vi skal over til den jyske familie som ryger (så kommer den billige med... :whistling). Der har 7-9-13 ikke været nogen uheld endnu, så har faktisk ikke fået brugt ekstra dynen så meget. Havde ellers tænkt den til barnevognen, men hapser bare den fra sengen, da værelset alligevel er lige ved udgangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER