Oprettet September 19, 2012 Scanningen i dag viste desværre intet levende. Fik efterfølgende taget blodprøve som også var negativ. Er ret ked af det i dag, men livet går vel videre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Det er jeg ked af at høre :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 :kram :kram :kram :kram :kram for det trænger du vist til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Det er jeg meget, meget ked af at høre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 :kram :kram :kram :kram :kram Gør mig ondt at høre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 :kram2 Er ked af det på jeres vegne! Held og lykke fremover! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Det er jeg ked af at høre. Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Åååh nej da!!! Det er jeg bare ked af at høre! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Åh nej altså. Havde sådan håbet det var jeres tur :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Soede pige, det er jeg rigtig ked af at laese - mange tanker til dig og kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Det er jeg ked af at høre :( :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Det gør mig ondt :kram2 Held og lykke fremover Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Åh nej, hvor er jeg ked af det på jeres vegne! Nu var det jo lige så godt! :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Det er jeg godt nok ked af at høre. Det gør mig ondt, søde :kiss :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Det er jeg rigtig ked af at høre. Sender jer de bedste tanker :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2012 Ved godt det er nogle dage siden at du har skrevet, men ville lige sende den STØRSTE krammer - har jo selv lige været der og ØV hvor er det bare træls. Man når liiiige at blive så glad, og så er det helt ned igen. Jeg sender en masse tanker, og så kan det være vi støder på hinanden senere hen :biglove :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites