Mette A.

En mors bekendelser

42 indlæg i dette emne

En dag i mødregruppen var der en, der bekendte at hendes baby var trillet ned af sengen og havde slået hovedet på gulvet, da hun var faldet i søvn imens hun ammede liggende. Hun havde ikke turde fortælle kæresten det da han kom hjem, men havde vildt dårlig samvittighed og havde bare brug for at komme ud med det til nogen - så derfor brugte hun os i mødregruppen!

Størstedelen af os kunne så fortælle hende at vi havde gjort noget lignende :rolleyes én havde trillet ned fra et bord, en anden ned fra sofaen, en havde banket hovedet ind i en marmor-vindueskarm osv.

Så fik vi da også lige genopfrisket hvad tegnene nu var på hjernerystelse, så vi ved hvad vi skal være opmærksomme på efter et "uheld" :P

Så tænkte jeg at vi havde brug for en tråd, hvor vi kunne komme ud med alle de små ting, der nager vores dårlige samvittighed, så andre kan læse dem og vide at de IKKE er alene!

Denne tråd er ikke ment til at vi skal dømme nogen for deres manglende opmærksomhed/omtanke osv, men som et frirum til at fortælle om vores synder UDEN at modtage belærende og dømmende kommentarer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt starte og fortælle at det så var mig med marmors-vindueskarmen :rolleyes Da Lise var omkring 1 måned gammel havde vi puslepuden liggende på køkkenbordet, hvor der er sådan en vindueskarm af marmor.. og da jeg lige skulle rykke hende lidt op på puden fik jeg banket hendes hovede ind i kanten af karmen.

Avavav hvor hun skreg! Og jeg gik helt i panik og farede rundt med hende i armene, imens jeg begyndte at tude også og prøvede at trøste hende. Så kom kæresten til undsætning og sagde vi skulle ringe til vagtlægen. Så imens han ringede satte jeg mig og ammede og brystet kunne heldigvis trøste lillepigen.

Vagtlægen beroligede os og sagde det bestemt ikke lød til at der var sket noget - hun viste ingen tegn på hjernerystelse, men hvis vi var urolige kunne vi altid lige kigge forbi skadestuen. Så det gjorde vi. Og der var naturligvis ingenting - hun var i tiptop. Selv om mor her var overbevist om at hun IKKE havde haft det hak på toppen af hovedet før! Men det var bare fontanellen (eller hvad det nu hedder) :rolleyes

En anden gang (for det kommer helt sikkert) tror jeg at jeg vil være meget mere rolig - og nu ved jeg hvad jeg skal se efter af tegn på hjernerystelse!

Det er godt hvis:

Baby græder

Har øjenkontakt

Sutter på brystet

Kan smile

Det er skidt hvis:

Baby er stille

Sløv, træt, ukoncentreret eller ligefrem bevidstløs

Kaster op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For tre uger siden kom jeg ved et uheld til at smække min datter inde i bilen :( Mobil, pung og nøgler lå inde på forsædet i bilen, så jeg måtte løbe og banke på døren hos dem der bor i samme opgang som mig for at låne en telefon og så skulle jeg jo finde nummeret til mandens arbejde som jeg ikke lige kan i hovedet - imens sad Maja og græd i bilen :boo (jeg havde det så dårligt!) manden sendte hans bilnøgler hjem i en taxa og jeg fik låst bilen op og fik Maja ud efter, at hun havde været låst inde i 30-40 minutter :( Heldigvis var hun faldet i søvn de sidste 10-15 minutter... Men nøj jeg havde det dårligt med at jeg ikke kunne komme ind og trøste hende - heldivis var det en dag, hvor der var overskye det meste af tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for denne tråd! :lovebk

Det er begrænset, hvad jeg har at fortælle endnu, men hvor er det trygt at vide, at man ikke er den eneste, når der en dag sker noget - for det VIL der jo gøre. Og hvor er det forresten trygt at vide, at baby ikke nødvendigvis tager skade, hvis h*n en dag skulle trille ned fra sengen. :oops

Jeg har som sagt ikke det vilde at fortælle, hvilket sikkert hænger sammen med at Valdemar ikke er så gammel endnu ;) Jeg har dog to ting:

1. Ved hans første bad havde vi ikke et badetermometer, og jeg havde altid fået at vide, at man bare skulle stikke albuen i vandet for at mærke om det var ok. Det havde jeg så på en eller anden måde tolket som at vandet skulle føles "neutralt", altså hverken koldt eller varmt. Resultat: Valdemars første bad var ALT for koldt. Så tror da pokker, at han brokkede sig. :boo Men vi lurede så først hvorfor ved næste bad, da vi havde et badetermometer, og fandt ud af at babys badevand faktisk føles ret lunt. :oops

2. Endnu en badesituation. Vi bader jo på puslepladsen, så jeg havde rykket puslepuden ned på gulvet for at gøre plads til når Brian kom med badekarret. Jeg havde husket at få hoved-hale-faddet og skumkludene med mig. Da jeg åbnede bleen var der MEGET bonus i den! Og da jeg begyndte at tørre, slog det mig, at jeg havde glemt skraldespanden. Så der stod jeg med babys fødder i den ene hånd og beskidt skumklud i den anden, og ville gerne have en skraldespand NU! Jeg kaldte på Brian for at få ham til at tage den til mig, men han kunne ikke høre noget, for han fyldte jo vand i karret i den anden ende af lejligheden. Jeg begyndte så at blive utålmodig og irriteret og råbte til sidst MEGET højt og MEGET surt "BRIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!". Og det gjorde jeg jo mens at jeg holdt Valdemars fødder og stirrede intenst på ham (for at holde øje med at der ikke kom bæ nogle steder) så det stakkels lille pus troede jo, at det var ham, jeg brølede af. Kæft han blev forskrækket og stak i et hyl, det lille pus. :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva var vist nok 4 måneder eller deromkring, da J legede flyver med hende i det gamle hus, og lige pludseligt var der altså en loftspæl. :(

Maliva var dybt ulykkelig efter at ha' banket hovedet i den og far var næsten grædefærdig af skam.

Men der skete heldigvis ingenting og i dag, hvor Maliva næsten er 1 år og hun er over alt (jeg mener virkeligt over alt), der er jeg ikke så panikken, hvis hun falder og slår sig - for det gør hun altså stort set dagligt nu :P

F.eks. imens jeg skrev dette indlæg kravlede hun om på tvbordet og formåede da også at falde ned fra det igen :P

Det bliver værre piger, jo ældre de bliver og jo mere bevidste de bliver om deres kroppe og hvad de kan.

Det er rigtigt nok hvad de "voksne" siger.

Små børn, små problemer. Store børn, større problemer. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd :kiss

Da Marlon var lille, havde jeg sat ham i en lænestol (han kunne sidde op, når han sad i hjørnet af stolen) og så sad jeg i sofaen ved siden af. Pludselig så jeg ud af øjenkrogen at han lænede sig forover, og inden jeg kunne nå at gribe ham, var han trillet ned på gulvet med hovedet først :( Puh hvor han dog skreg..... Han græd længe, og det gjorde jeg også. Men heldigvis var der ikke sket noget alvorligt.....

Charlie har jeg ikke lavet "ulykker" med endnu..... Eller, jeg var tæt på at tabe ham i går, da jeg havde ham med i bad, og lige skulle bruge den ene hånd til at justere vandet.... Så lænede han sig lige bagover, og jeg nåede kun lige at gribe ham om ryggen med den anden hånd.... Han blev godt nok forskrækket, den lille mand :(

Jeg tror ikke man helt kan undgå at der sker den slags ting ind imellem, men heldigvis tager de små sjældent skade af det..... Det er dog ikke særlig rart, og man føler sig virkelig som en elendig mor når det sker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået med Johan på armen og i det jeg går igennem døren, strækker han sig og dunker hoved ind i dørkarmen.. Han er også gledet ned ad sofaen mens jeg sad ved siden af :( Han rejser sig op ad ting og er også begyndt, at gå langs møbler og nogen gange falder han og får det så dårligt med, at jeg ikke altid når, at gribe ham... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Nanna var lille, kom jeg til at klippe hende i fingeren da jeg skulle klippe hendes negl. Det blødte helt vildt :(

Iben faldt ned fra sofaen da hun var to måneder. Jeg troede ikke at hun kunne trille fra ryg til mave, men det kunne hun :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv jeg kan en mere!

Jeg var i bad med Maliva og hun var begyndt at rejse sig op i badekarret. Jeg satte hende ned som jeg altid gør og vaskede færdigt og derefter gjorde jeg mig selv færdig.

Da jeg står og kommer shampoo i håret, rejser hun sig op igen og jeg ser det ikke og BANG siger det og Maliva ligger ude på gulvet med et ordentligt hak i hovedet :(

Nøj, hun græd og hvor var jeg dog ked af det også... jeg græd sammen med hende :blush og undskyldte en helvedes masse..

J kom og tog Maliva og fik hende dysset ned og jeg fik skyllet håret og ud af badet og ind og putte med min stakkels vælte mus..

Det skal også lige siges, at da hun faldte ned fra tv bordet tidligere, skete der intet og jeg var der med det samme ;)

Og har også taget hende ned tonsvis af gange og stillet ting foran, så hun ikke kan kravle op, men det flytter hun bare...

Så ja.. Jeg var uopmærksom i 4 sekunder og så skete det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For tre uger siden var Isaac faldet ude og min søster havde derfor givet ham plaster på, da jeg putter ham om aftenen, vil jeg lige tage det af - jeg var bare ikke opmærksom på at det sad oveni en stor hudafskrabning, så nøj han skreg og der kom promte vi er ikke venner nu mor fra Isaac

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Nanna var lille, kom jeg til at klippe hende i fingeren da jeg skulle klippe hendes negl. Det blødte helt vildt :(

Det har jeg også gjort! Da Anna var helt lille - det var faktisk første eller anden gang jeg klippede dem fremfor at nulre. Nøj, hvor hun græd og jeg fik næsten kvalme, så ondt gjorde det indeni :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er også faldet ned fra både sofa og seng flere gange, men det værste var godt nok da hun faldt ned fra puslebordet med hovedet først ned på metal-vasketøjskurven og derefter ned på gulvet. Der kom en bule i vasketøjskurven!!

Puh det var ikke sjovt - hun græd, men var faktisk ok nem at trøste i forhold til hvad hun havde været udsat for. Jeg ringede til lægen, men hun havde ingen tegn på hjernerystelse.

Det kan stadig godt give et stik af dårlig samvittighed når jeg tænker på det, da det (ubevist) var mig der skubbede hende ud over :( (hun lå på maven og støttede på armene - jeg løfter hendes underkrop for at få strømpebukserne ordentlig på, hvorved hendes hænder smutter og hun får overbalance :()

En anden ting jeg har kæmpet lidt med her lidt senere er da vi til et-års undersøgelsen ser at hun igen er faldet en vægtkurve - lægen spørger mig hvordan hun spiser hvorpå jeg svarer "fint". Efterfølgende begynder jeg så dog at ligge (mere) mærke til hvordan hun spiser og der er faktisk ret mange gange hvor hun ikke spiser særlig meget! Har jeg så gået og sultet min datter ved at servere mad hun ikke kan lide og været ligeglad med hun ikke fik nok? Av!

Men hun er jo sund og rask selvom hun ikke spiser så meget, så jeg prøver at slappe af omkring det men glæder mig til hun skal kontrolvejes om en måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For tre uger siden kom jeg ved et uheld til at smække min datter inde i bilen :( Mobil, pung og nøgler lå inde på forsædet i bilen, så jeg måtte løbe og banke på døren hos dem der bor i samme opgang som mig for at låne en telefon og så skulle jeg jo finde nummeret til mandens arbejde som jeg ikke lige kan i hovedet - imens sad Maja og græd i bilen :boo (jeg havde det så dårligt!) manden sendte hans bilnøgler hjem i en taxa og jeg fik låst bilen op og fik Maja ud efter, at hun havde været låst inde i 30-40 minutter :( Heldigvis var hun faldet i søvn de sidste 10-15 minutter... Men nøj jeg havde det dårligt med at jeg ikke kunne komme ind og trøste hende - heldivis var det en dag, hvor der var overskye det meste af tiden!

Puh, det er altså virkelig et af mine mareridt - eller at låse mig selv ude mens Erica er indenfor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med alle de bekendelser! Keep them coming! :super

Så skete det med at falde ned fra sengen også for mig :( og hvor er det bare pinligt, når jeg lige har fået alle de historier om nøjagtig det fra andre! Men ja, jeg plejer altid at lægge dynen som en pølse omkring hende, så hun ikke kan trille.. men hun plejer altid at ligge SÅ stille når hun sover.. og så var jeg vidst bare mega træt, så jeg glemte lige at lægge dynen der... sad inde i stuen og slappede af da jeg hører et ordentligt BONK fra soveværelset efterfulgt af et vræl :boo

Heldigvis var hun landet oven på mine kondisko, så jeg tror ikke hun slog sig særlig hårdt for hun holdt ret hurtigt op med at græde efter jeg tog hende op. Men hold da op hvor havde jeg røde ører der...

Og så kom jeg også lige i tanke om en gammel "synd" :rolleyes hun har nok være 1-2 mdr, da jeg sad med hende i armene og sms'ede med en hånd... pludselig glider mobilen ud af hånden på mig og lander direkte i ansigtet på hende... tror den ramte hendes næse. Hun var ihvertfald IKKE særlig tilfreds og det tog lidt tid at trøste hende der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd

Jeg tabte Caroline i liften da hun var 5 mdr, jeg midste grebet på den ene strop så hun rullede ud. Hun fik små skræmmer i hoved, og jeg græd mere end hun gjorde. Og jeg gik ikke uden for en dør får skrammerne var helet :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For tre uger siden kom jeg ved et uheld til at smække min datter inde i bilen :( Mobil, pung og nøgler lå inde på forsædet i bilen, så jeg måtte løbe og banke på døren hos dem der bor i samme opgang som mig for at låne en telefon og så skulle jeg jo finde nummeret til mandens arbejde som jeg ikke lige kan i hovedet - imens sad Maja og græd i bilen :boo (jeg havde det så dårligt!) manden sendte hans bilnøgler hjem i en taxa og jeg fik låst bilen op og fik Maja ud efter, at hun havde været låst inde i 30-40 minutter :( Heldigvis var hun faldet i søvn de sidste 10-15 minutter... Men nøj jeg havde det dårligt med at jeg ikke kunne komme ind og trøste hende - heldivis var det en dag, hvor der var overskye det meste af tiden!

Puha Anita. Hvor må det have været forfærdeligt :( Især fordi hun græd. Tror virkelig at jeg var gået helt i panik :blink

God måde i tacklede det på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste satte engang Theo i Drømmeposen på nr. 2 trin mens han tog sko på. Posen trillede lige så fint ned, så Theo lå face-to-face med gulvet. Der skete heldigvis ikke noget, men han græd selvfølgelig fordi han blev forskrækket :baby3

Det værste vi har oplevet var da han faldt ud af klapvognen 8 mdr. gammel på vores ferie :(

Det gik bare så lynhurtigt og vi stod begge to ved klapvognen og skulle til at give ham selen på. I løbet af et splitsekund lænede han sig frem og tippede ud over. Heldigvis var det en lav klapvogn, men shit hvor blev jeg forskrækket :( Han landede lige på sin sut, som utrolig nok tog det meste af faldet. Han blødte lidt fra læben, men det var det eneste. Heldigvis havde han ikke fået tænder endnu. Jeg havde det SÅ dårligt hver gang vi gik forbi det sted hvor det skete :( Tænk hvis vi skulle have været på skadestuen i et fremmed land :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, det er altså virkelig et af mine mareridt - eller at låse mig selv ude mens Erica er indenfor!

Puha Anita. Hvor må det have været forfærdeligt :( Især fordi hun græd. Tror virkelig at jeg var gået helt i panik :blink

God måde i tacklede det på :)

Det var bare absolut heller ikke sjovt :( Spurgte faktisk alle der kom firbi om de havde forstand på at bryde ind i en bil :rolleyes og min første tanke var at slå ruden ind, men tænkte at jeg hellere mptte ringe til manden først og hans løsning var da noget bedre men hold op tiden hvor hun græd var lang :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en rigtig grim en, men vil alligevel fortælle den for, at det ikke skal ske for nogen af jer..

Da Johan er næsten 5 måneder, står min mand med ham på armen og er ved at lave en flaske til ham. Flasken står i en skål med kogt vand, Johan tager pluslig fat i kanten af skålen og får brændt ringefinger, langefinger og pegefinger på venstre hånd. Min mand flår hånden op og kommer den straks under koldt vand. Johan skriger og skriger og jeg vågner af min lur og styrter ud i køkkenet. Vi bruger hele eftermiddagen på at skylle hans hånd, men næste dag kan vi se, at der desværre er sket skade.. Han har fået 2. gradforbrænding på de 3 fingers 2 yderste led, store vabler :boo Vi ringer igen til det akut nr. vi ringede til, da skaden skete og de siger, at vi skal taget på skadestuen.. Følte mig bare som verdens dårligste mor, da vi stod på skadestuen med et barn på 5 måneder som havde brændt sig :( Han har desværre fået varrig skade på fingerene. pege-og ringefingers yderste led er røde og langefingeren er det de 2 yderste led som er røde, huden "krøller" lidt og neglebåndet og negl er ødelagt.... :boo Så pas rigtig godt på hvis I har jeres børn oppe, når I laver flaske til dem!

Puha føler mig sku stadigvæk som verdens dårligste mor, når jeg fortæller det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en rigtig grim en, men vil alligevel fortælle den for, at det ikke skal ske for nogen af jer..

Da Johan er næsten 5 måneder, står min mand med ham på armen og er ved at lave en flaske til ham. Flasken står i en skål med kogt vand, Johan tager pluslig fat i kanten af skålen og får brændt ringefinger, langefinger og pegefinger på venstre hånd. Min mand flår hånden op og kommer den straks under koldt vand. Johan skriger og skriger og jeg vågner af min lur og styrter ud i køkkenet. Vi bruger hele eftermiddagen på at skylle hans hånd, men næste dag kan vi se, at der desværre er sket skade.. Han har fået 2. gradforbrænding på de 3 fingers 2 yderste led, store vabler :boo Vi ringer igen til det akut nr. vi ringede til, da skaden skete og de siger, at vi skal taget på skadestuen.. Følte mig bare som verdens dårligste mor, da vi stod på skadestuen med et barn på 5 måneder som havde brændt sig :( Han har desværre fået varrig skade på fingerene. pege-og ringefingers yderste led er røde og langefingeren er det de 2 yderste led som er røde, huden "krøller" lidt og neglebåndet og negl er ødelagt.... :boo Så pas rigtig godt på hvis I har jeres børn oppe, når I laver flaske til dem!

Puha føler mig sku stadigvæk som verdens dårligste mor, når jeg fortæller det...

:kram øv et grimt uheld :kram

Men det gør jer ikke til dårlige forældre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram øv et grimt uheld :kram

Men det gør jer ikke til dårlige forældre!

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en rigtig grim en, men vil alligevel fortælle den for, at det ikke skal ske for nogen af jer..

Da Johan er næsten 5 måneder, står min mand med ham på armen og er ved at lave en flaske til ham. Flasken står i en skål med kogt vand, Johan tager pluslig fat i kanten af skålen og får brændt ringefinger, langefinger og pegefinger på venstre hånd. Min mand flår hånden op og kommer den straks under koldt vand. Johan skriger og skriger og jeg vågner af min lur og styrter ud i køkkenet. Vi bruger hele eftermiddagen på at skylle hans hånd, men næste dag kan vi se, at der desværre er sket skade.. Han har fået 2. gradforbrænding på de 3 fingers 2 yderste led, store vabler :boo Vi ringer igen til det akut nr. vi ringede til, da skaden skete og de siger, at vi skal taget på skadestuen.. Følte mig bare som verdens dårligste mor, da vi stod på skadestuen med et barn på 5 måneder som havde brændt sig :( Han har desværre fået varrig skade på fingerene. pege-og ringefingers yderste led er røde og langefingeren er det de 2 yderste led som er røde, huden "krøller" lidt og neglebåndet og negl er ødelagt.... :boo Så pas rigtig godt på hvis I har jeres børn oppe, når I laver flaske til dem!

Puha føler mig sku stadigvæk som verdens dårligste mor, når jeg fortæller det...

:kram øv for en grim oplevelse, men som nitzen siger, så gør det jer absolut ikke til dårlig forældre... Men du har ret, men skal virkelig passe på når de hænger på armen... For de er dælme hurtige og har længere arme end man tror... Du får lige endnu et :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram øv for en grim oplevelse, men som nitzen siger, så gør det jer absolut ikke til dårlig forældre... Men du har ret, men skal virkelig passe på når de hænger på armen... For de er dælme hurtige og har længere arme end man tror... Du får lige endnu et :kram

Tak :kram2 men lige i det øjeblik følte jeg mig virkelig ikke, som en god forældre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud over at mine unger også som mange andre har taget turen ned af sengen :)

Så har jeg en fra da Mick var ca 2 år gammel han brugte meget tid på og efterabe hva andre gjorde min far havde på dette tidspunkt en løs hjerteklap og hostede konstant ( noget med blodet løb forkert ved lungerne ) min hostede så i starten for at gøre nar af min far ( vi små drillede alle sammen morfar med hans hosteri ) men Mick blev ved og vi begyndte og skælde ham ud for at hoste konstant ;( da jeg et par uger senere var ved lægen med mig selv og havde mick med spurgte lægen til hans hoste og jeg fortalte at det var dødtræls og de fik historien om hvordan det startede men ville nu gerne lige lytte på ham og der følte jeg mig som en dårlig mor ;( Mick havde gået rundt med kold lungebetændelse som jeg ikke havde opdaget ;( men han havde heller ingen symptomer udover hans hoste ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en rigtig grim en, men vil alligevel fortælle den for, at det ikke skal ske for nogen af jer.. Da Johan er næsten 5 måneder, står min mand med ham på armen og er ved at lave en flaske til ham. Flasken står i en skål med kogt vand, Johan tager pluslig fat i kanten af skålen og får brændt ringefinger, langefinger og pegefinger på venstre hånd. Min mand flår hånden op og kommer den straks under koldt vand. Johan skriger og skriger og jeg vågner af min lur og styrter ud i køkkenet. Vi bruger hele eftermiddagen på at skylle hans hånd, men næste dag kan vi se, at der desværre er sket skade.. Han har fået 2. gradforbrænding på de 3 fingers 2 yderste led, store vabler :boo Vi ringer igen til det akut nr. vi ringede til, da skaden skete og de siger, at vi skal taget på skadestuen.. Følte mig bare som verdens dårligste mor, da vi stod på skadestuen med et barn på 5 måneder som havde brændt sig :( Han har desværre fået varrig skade på fingerene. pege-og ringefingers yderste led er røde og langefingeren er det de 2 yderste led som er røde, huden "krøller" lidt og neglebåndet og negl er ødelagt.... :boo Så pas rigtig godt på hvis I har jeres børn oppe, når I laver flaske til dem!Puha føler mig sku stadigvæk som verdens dårligste mor, når jeg fortæller det...

Av for en slem oplevelse :kram2 I er bestemt ikke dårlige forældre, det kan ske for enhver. Jeg var tæt på at noget lign. var sket for mig, da jeg satte mig med et krus varm kakao og Lise på skødet. Stilte kakaoen fra mig på bordet og Lise kastede sig straks frem og greb fat om kanten på kruset. Jeg nåede heldigvis at gribe fat i hendes arm og stoppe hende fra at vælte kruset. Men efter den oplevelse har vi lavet en regel herhjemme om at man ikke må drikke varme drikke imens man har baby. Så må man lægge baby fra sig eller give til en anden.

Min kæreste Per fik selv hældt varm kaffe ud over sig, da han var barn og han har et grimt ar ud over sin højre skulder og ned ad brystkassen.. så vi har konskvenserne lidt tæt ind på livet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER