SaraLK

Hvor mange har/havde i inviteret til dåben og hvad er/var jeres budget?

19 indlæg i dette emne

Ja nu skal vi godt nok holde bryllup samtidig, men det ændre kun minimalt på antallet af vores gæsteliste.....

Vil bare lige gerne høre hvad i andre har gjort, hvor mange gæster var/er inviteret og hvad budgettet lå/ligger på..... ;)

takker på forhånd!

knus sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var 72 mennesker i alt.. Heraf 12børn u. 18.

Vi endte med at bruge ca 5500

Festen var i telt i haven og vi lavede alt selv + drikkevarer fra tyskland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdte også både barnedåb og bryllup sammen lavede det meste selv og havde så kogekone til de sidste samt servering vi valgte at da familien er stor så ville vi hellere have alle med end og købe fint mad så vi fik tarteletter, flæskesteg og is til dessert natmad var suppe alt ialt kom vi af med ca 25000 til tøj, mad, drikkevarer, personale, og Leje af forsamlings huset

Og vi var 100 i alt hvor ca 10 var børn under 12 år

Vi havde en rigtig god dag med hele familien og venner og følte ikke vi manglede noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 72 mennesker i alt.. Heraf 12børn u. 18.

Vi endte med at bruge ca 5500

Festen var i telt i haven og vi lavede alt selv + drikkevarer fra tyskland.

Det var dælme billigt hva fik i af mad hvis man må være nysgerrig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver 28 voksne og 2 børn.

Vi ender med at bruge 3500 kr, alt inkl :) (Drikkelse købt i Tyskland)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dælme billigt hva fik i af mad hvis man må være nysgerrig ;)

Det må du da :)

Menuen så sadan ud:

IMG_2014.jpg

Vil du læse mere om dåben har jeg en tråd her:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var omkring 30 mennesker og holdte det til ca 3000

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 33 i alt hvoraf 11 var under 18 år... Vi brugte ca. 8000 kr. inkl. drikkevarer hentet i Tyskland. Vi fik leveret mad ude fra og holdte festen hjemme hos mine forældre. Vi lavede dog selv skrub af mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver 40, ud af dem er 10 børn.. Vi ender nok med 4500-5000 kr.. Har bestilt mad udefra og henter drikkevarer i Tyskland.,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 55 hvoraf 8 af dem var børn mellem 5 og 11.

Vi fik velkomstdrink, brunchbuffet, kagebord, sodavand+øl (holdt på en cafe) for lige under 10.000.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver ca 30, og vi regner med at bruge omkring 5000 kr. Vi får mad udefra og al drikkelse m.m. er indkøbt i Tyskland, alt hvad kunne stables i bilen blev det :)

På vores den store brugte vi ca 14000 kr. der holdt vi det på restaurant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt festen på et hotel (samme sted som vi holdt bryllup for 5 år siden) og vi var ialt 45 personer, heraf 8 børn. Vi orkede ikke at arrangere barnedåb med telt i haven, lave mad, hente drikkevarer i Tyskland, så vi blev hurtigt enige om at betale os fra det istedet.

Vi endte med en regning på lidt over 20.000. Det var så for forret, buffet til hovedret og dessert og naturligvis drikkevarer. Og kaffe. Og det skal lige siges, at det var en meget varm dag, og der blev drukket mange sodavand :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op der er mange måder at gøre det på!

Men tusind tak for svarende søde piger! icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdte dåbsfesten i et festlokale tilknyttet min mands bedstemors ejendom. Den kunne vi låne gratis og så købte vi ellers brød og pålæg ind til frokosten. Vi var 28 men fik nogle sidste minuts frameldinger, så vi havde købt ind til 32. Vi købte pynt, drikkevarer (fra tyskland) samt brød og pålæg og jeg bagte selv småkager, dåbskage og lavede træstammer. I alt blev det vidst lige omkring 2800-3000,- kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner med at blive lige knap 30, og budgetterer med 15.000 (17.000, hvis jeg får manden med på at vi skal have fotograf :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt barnedåb i vores lokale kulturcenter. De stod for mad og oppyntning. Det var forret, hovedret som buffet og dessert som buffet. Derefter kaffe hvor jeg havde bagt dåbskage og taget chokolade med. Og tilsidst fik vi suppe. Der var fri øl og vand

Vi var 31 hvor 11 var under 11 år gamle :) vi gav 8500. Og det var penge givet rigtig, rigtig godt ud. Ungne kunne frit bowle og bruge håndboldhallerne. En KÆMPE succes.

Jeg tror bestemt, at næste gang gør vi det på samme måde.

Hilsen Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdte festen i kantinen på Per's arbejde, som vi kunne låne gratis og så var der alt service og stole osv på forhånd og med tilhørende køkken. Vi fik mad udefra (Kokken og Jomfruen, buffet), men jeg havde fået en veninde til at klargøre velkomstdrinks og maden, så det stod klart når vi kom fra kirken. Det fik hun 500 kr for. Hun var så også med til selve festen bagefter og spiste med. Drikkevarer havde vi købt i Tyskland og så havde vi købt lidt pynt til bordene, bl.a. røde roser og røde fjer, samt røde servietter og duge. Bagefter var der kaffe, te, blandede frugtfade og dåbskage (som vi havde betalt en pige 250 kr for at lave til os).

Vi var ialt 31, hvoraf 3 var børn under 5 år og det blev ca. 5300 kr ialt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 16 voksne og 5 børn..... Vi fik brunchbuffet fra kokken og jomfruen, og jeg lavede kagebord. Drikkevarer var budget-indkøbt herhjemme :) Vi brugte ca. 3500-4000 ialt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har inviteret 57 personer.. hvoraf der er 2 små børn under 2 år.

Vi skal have helstægt pattegris med tilbehør til 100 kr pr. kuvert. til kaffen skal vi have hjemmelavet is(vi laver det selv), svigermor kommer med småkager og min mor har bagt napolionshatte..

Drikkevarer henter vi i tyskland, og så skal der selvfølgelig også noget kaffe til...

Vi holder det hos mine forældre der har en godt stort lokale der lige kan gå til de mange mennesker..

Vi dækker op med engangs service, og hjemmelavet pynt..

Vi forventer det kommer til at koste os omkring 7.500 kr i alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER