TiaK

Gode apps til iPad

18 indlæg i dette emne

Kender I nogle gode apps til iPad som vores kære børn kan få glæde af?

Indtil videre kender jeg kun til Fusentasternes "Ordspillet" som Erica simpelthen er så glad for - hun elsker at lege med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da en god tråd :)

Marlon ELSKER at spille Fruit Ninja..... Bare på "Zen" så han bare kan "skære" løs :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, og Marlon er 17 måneder :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TOCA serien er i høj kurs her hjemme. Der er mange forskellige slags efterhånden.

Lærke er også meget glad for et puslespil med en slange, som jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder lige nu. Den er godt nok på engelsk, men Lærke klarer det fint alligevel.

Ellers ser hun meget på Rasmus Klump.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige tage denne op igen. Er der nogen der har flere gode forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er det "video touch" og "Sound touch" der hitter..... Små apps med billeder, lyde og videoer af hverdagsting, bondegårdsdyr og zoo dyr. De er vildt gode og lærerige synes jeg :)

Og så er han også glad for historie apps.. Fx. Mis med de blå øjne og karius og baktus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er det "video touch" og "Sound touch" der hitter..... Små apps med billeder, lyde og videoer af hverdagsting, bondegårdsdyr og zoo dyr. De er vildt gode og lærerige synes jeg :)

Og så er han også glad for historie apps.. Fx. Mis med de blå øjne og karius og baktus :)

Det var lige sådan noget jeg manglede. Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tager lige denne tråd op igen. Lise er glad for en app fra Lego der hedder Food. Der skal hun åbne en madbutik og lave enten burgere, vafler eller is til kunder, og så slutte af med at gøre rent og lukke butikken igen. Den er rigtig simpelt bygget op og har intet sprog, så den er universel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager lige denne tråd op igen. Lise er glad for en app fra Lego der hedder Food. Der skal hun åbne en madbutik og lave enten burgere, vafler eller is til kunder, og så slutte af med at gøre rent og lukke butikken igen. Den er rigtig simpelt bygget op og har intet sprog, så den er universel.

Den vil jeg foreslå min mor for lige nu hygger hende og Ronja med Lego løvens fødselsdag men den er vist ved at være temmelig brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fundet ud af at der er rigtig mange gode Lego apps, bl.a. er Lise vild med Circus og Trains.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hitter LEGO duplo apps også. Trains, cirkus og den hvor de leger gemmeleg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fagtesangbogen og Cirkeline er et hit her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et udvalg af de apps der er hentet til den institution jeg arbejder på - jeg har ikke selv prøvet dem alle og udvalget dækker fra vuggestue til fritter. Jeg har skrevet dem jeg ved og dem jeg tror er egnede til de helt små

Fotohuskespillet

Puppet pals HD directors pass (lav dit eget dukketeater)

Sound touch apps (baby apps)

Ant smasher

Madagascar 3 Wigan out

Monkey tube

H.c.andersens eventyr

Pixeline

Curius George at the zoo

Magik piano

Magnus og myggen

Hvad kan kroppen

Pixi børnebøger

My tea party

Who was it (man skal matche en lort med et dyr :lol )

Musik instrumenter til børn

Finger Face paint

Spil for børn i alderen 2-5 år

Spil for børn - gratis børnespil for små børn 1-3 år

Figur monstret

Tommelise - et eventyr for børn

Haren og skildpadden - æsops fabler for børn

Fortællinger om bærfolket

Pippi går på lina

Tractor farm driver

Gummi T - spyttespillet

Smølfejagten

Søg på "Forlaget propell" der er ret mange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super maja! :super Der er da ihvertfald en del at gå igang med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trunte Lunte har lavet en gratis app til IPad

Der skulle bl.a. være en malebog som børnene kan male i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne man ikke lave en tråd, hvor appsene står? Også evt så de står i priskategorier ;) Jeg orker ikke at søge alle igennem, og jeg henter kun gratis apps nemlig :P

 

Her er Puslespil og alle de der baby nogen fra Fisher Price et hit :) De er gratis og faktisk rigtig gode..!Syng og lær med Silke, er også god (der er kun enkelte gratis ting, men fx tommelfinger-sangen, og den er hun vild med!!

Sjov for børn, pegebog for børn og app for små børn er også gode, og har en nogenlunde gratis udgave - desværre går Camille rigtig ofte ind i betalingsdelen, og bliver sur og skal hjælpes ud igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne man ikke lave en tråd, hvor appsene står? Også evt så de står i priskategorier ;) Jeg orker ikke at søge alle igennem, og jeg henter kun gratis apps nemlig :P

 

Her er Puslespil og alle de der baby nogen fra Fisher Price et hit :) De er gratis og faktisk rigtig gode..!Syng og lær med Silke, er også god (der er kun enkelte gratis ting, men fx tommelfinger-sangen, og den er hun vild med!!

Sjov for børn, pegebog for børn og app for små børn er også gode, og har en nogenlunde gratis udgave - desværre går Camille rigtig ofte ind i betalingsdelen, og bliver sur og skal hjælpes ud igen ;)

Jeg ved at Martin på et tidspunkt spurgte til Apps for at lave en guide, men hvad det endte me ved jeg ikke...

Her hjemme er det der hitter af gratis APPs cirkeline (en del er gratis, og så kan man købe flere film mv), Rasmus klump(ligesom med cirkeline) og lego duplo appsne.

Af betaling hitter pt Min bio som koster 45kr pr måned, og som kun virker online og i Danmark (mere hvis nogen henter for at tage med på ferie)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER