Barbamama

Hot mama smalltalk!

244 indlæg i dette emne

Yeay, har farvet hår og lakeret negle. Føler mig som en kvinde og ikke "kun" som mor.

Har kun lidt dårlig samvittighed, for det er altså vildt lækkert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yeay, har farvet hår og lakeret negle. Føler mig som en kvinde og ikke "kun" som mor.

Har kun lidt dårlig samvittighed, for det er altså vildt lækkert.

SKØNT! Og drop den dårlige samvittighed - du gør jo normalt alt det "rigtige".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay, har farvet hår og lakeret negle. Føler mig som en kvinde og ikke "kun" som mor.,

Har kun lidt dårlig samvittighed, for det er altså vildt lækkert.

Awesome!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mor her blevet sommer"lækker"

Var til frisøren i går, så nu er der under-cut og smart hår!

I dag har jeg så selv farvet det.... RØDT!

Synes selv det er blevet ret godt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mor her blevet sommer"lækker"

Var til frisøren i går, så nu er der under-cut og smart hår!

I dag har jeg så selv farvet det.... RØDT!

Synes selv det er blevet ret godt :P

PICS? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor kom tilbage fra ferie idag og havde vaeret paa fabrisksalg - 1 par sandaler til Noah, 1 par sandaler og et par ballerinaer til mig :loveshower

Ellers har min beautydame braendt mig af, saa jeg ikke faar vokset ben og armhuler idag som planlagt - og hun kan ikke sige, hvornaar hun har tid de naermeste dage. Hvad sker der lige for det??? :shooter Skal jeg barbere, selv vokse med risiko for mindre godt resultat eller vente paa ny tid? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor kom tilbage fra ferie idag og havde vaeret paa fabrisksalg - 1 par sandaler til Noah, 1 par sandaler og et par ballerinaer til mig :loveshower

Ellers har min beautydame braendt mig af, saa jeg ikke faar vokset ben og armhuler idag som planlagt - og hun kan ikke sige, hvornaar hun har tid de naermeste dage. Hvad sker der lige for det??? :shooter Skal jeg barbere, selv vokse med risiko for mindre godt resultat eller vente paa ny tid? :unsure

Kan du finde en anden der kan gøre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh ja så fik man da lige tonsvis af komplimenter fra veninderne i torsdags - fik at vide at man virkelig kan se jeg har tabt mig og så fik jeg at vide at mit "nye" hår var fint - øh... Det er så næsten 2 mdr siden jeg fik nyt hår og jeg har set ca halvdelen flere gange siden :lol men det der Argan olie jeg bruger nu gør åbenbart en verden til forskel i forhold til krøllecreme så mit hår ser sundt og "nyt" ud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du finde en anden der kan gøre det?

Ja, men skal koere i 20 min hver vej... nu proever jeg at goere det selv i aften. Har jo ladet det vokse langt nok til voksning, ser farlig ud(selvom andre nok ikke ser det som jeg goer...) og orker det bare ikke igen efter at have taget tilloeb mange gange i forsommeren. Det er bare meget mere praktisk end at barbere ben ofte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PICS? :)

comming up!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mors nye sommer frisure.... kig på håret! - ikke på herre-træt mor!

post-4387-0-73487900-1373354017_thumb.jp

post-4387-0-67044400-1373354029_thumb.jp

post-4387-0-41074600-1373354040_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mors nye sommer frisure.... kig på håret! - ikke på herre-træt mor!

Piiiift :whistling det er godt nok frisk pg sikke da en lækker farve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mors nye sommer frisure.... kig på håret! - ikke på herre-træt mor!

lækker frisure :D Dejlig frisk også i farven.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shoppetur med yngste søster! Kom hjem med 2 par bukser, negle pynt, en bluse, et tørklæde, permanent øjenvippe farve, en bh og en deo! Alt sammen til MIG! DET er ski tiltrængt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shoppetur med yngste søster! Kom hjem med 2 par bukser, negle pynt, en bluse, et tørklæde, permanent øjenvippe farve, en bh og en deo! Alt sammen til MIG! DET er ski tiltrængt!!!

Ihh lyder lækkert med selvforkælelse! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! 2 par nye bukser og en skjorte til mig :) det trængte jeg godt nok også til.

Mine yndlings bukser revnede til en julefrokost i fredags (havde heldigvis tunika over ;) ) , så der skulle altså nye til :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! 2 par nye bukser og en skjorte til mig :) det trængte jeg godt nok også til.

Mine yndlings bukser revnede til en julefrokost i fredags (havde heldigvis tunika over ;) ) , så der skulle altså nye til :yay

Nyt tøj er bare NICE!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shoppetur med yngste søster! Kom hjem med 2 par bukser, negle pynt, en bluse, et tørklæde, permanent øjenvippe farve, en bh og en deo! Alt sammen til MIG! DET er ski tiltrængt!!!

Yeay! 2 par nye bukser og en skjorte til mig :) det trængte jeg godt nok også til.

Mine yndlings bukser revnede til en julefrokost i fredags (havde heldigvis tunika over ;) ) , så der skulle altså nye til :yay

Yay for nye lækre sager til jer begge! :yay Det er så fortjent! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg kan godt mærke at årets julegaver har ført mig lidt tilbage ind i tøselækkeriernes verden og at mere vil have mere :blush

Før jul klarede jeg mig fint med deo, babyolie, en dagcreme med farve og så mit gamle tøj, hvor jeg stort set skiftede mellem to par bukser og fire overdele og ellers gik rundt i mit hjemme-jogging-hyggetøj.

Til jul har jeg fået ansigtsrens, luksusdagcreme, natmaske og bodylotion. Så nu drømmer jeg også om foundation, blush og øjenskygge :blush

Og så har jeg fået pyjamas, undertøj, nederdel og toppe. Og drømmer nu også om ny cardigan, nye bukser og en blondetop :whistling

Det må være det der med at række fanden en lillefinger :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at lidt nyt tøj og lidt lak på fingrene kan hjælpe lidt på selvværds følelsen.

Men ok jeg har heller ikke haft neglelak på siden Williams dåb.

Nu glæder jeg mig til at slanke mig i det nye år. Glæder mig ligefrem til jeg ikke længere passer mit nye tøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så brugte jeg lige knap 800kr på MIG :wee (H&M Appen er faaaarlig :rolleyes) det blev til en sort blazer, .en hår pyntesims, 3 bluser/toppe, en BH (nu tog jeg chancen og købte over nettet, men til 100 kr så går det nok) og et par sko (jeg godt nok har et par af i forvejen men de er godt brugte, og jeg er mega glad for dem).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaah... Det er sq en af fordelene ved at arbejde igen: pænt tøj uden gylp, makeup der ikke er tværet i af små babyhænder, smykker, håret på plads osv....

Nu har jeg så været forbi designers and friends og glææææder mig til ny blazer og blondetop:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lækkert Lise1979 :) det bliver en af de gode ting ved at starte på job igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt tid til en personal shopper i Magasin et par dage inden jeg starter job :yay bliver godt at få opdateret garderoben lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt tid til en personal shopper i Magasin et par dage inden jeg starter job :yay bliver godt at få opdateret garderoben lidt :)

Uhh det er så lækkert! Har selv tidligere brugt dem til, at finde bl.a. Jeans som sad perfekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER