Barbamama

Hot mama smalltalk!

244 indlæg i dette emne

Jeg prøvede lige min præ-gravid jeans her til morgen, og wuhuu, jeg kunne have dem på. Kunne ikke lukke dem, men kunne have dem helt på - jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til at de også kan lukkes. Tror ikke der går så længe, for om ca. 10 kg er jeg på før gravid vægt, og de var faktisk for store der - så måske om 5 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg prøvede lige min præ-gravid jeans her til morgen, og wuhuu, jeg kunne have dem på. Kunne ikke lukke dem, men kunne have dem helt på - jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til at de også kan lukkes. Tror ikke der går så længe, for om ca. 10 kg er jeg på før gravid vægt, og de var faktisk for store der - så måske om 5 kg.

Hvor dejligt, søde!! :) De fem kilo er sgu snart væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs, nu har jeg gået og tænkt på dine negle i flere dage :blush Hvordan har du lavet dem? Bruger du en skabelon af en art, eller har du bare en rolig hånd? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs, nu har jeg gået og tænkt på dine negle i flere dage :blush Hvordan har du lavet dem? Bruger du en skabelon af en art, eller har du bare en rolig hånd? :)

Jeg har sådan en art liner http://www.matas.dk/depend-art-liner-dekolakpensel-soelv som jeg laver "mønstre" med. for det meste er det bare et par lige strøg, evt i forskellige retninger.

Jeg har guld, sølv og sort art liner. ønsker mig hvid, guld glimmer og sølv glimmer for så har jeg til alle grund farver.

når jeg ligger grund lakken starter jeg altid med et strøg i midten, et par millimeter fra neglebåndet og kører lidt ned og så op. Jeg lærte engang at der kun skal være så meget lak på penslen at 3 strøg kan dække neglen. og så hellere ligge 2-3 lag end gøre det så tykt og flydende at det klatter og tager for lang tid om at tørre. jeg ligger altid et tyndt lag på begge hænder og så starter jeg forfra efter et minut, det er normalt nok med 2 lag på den måde. Er du højre håndet så start med at lakere den hånd, for kombinationen af våd lak på rystende venstre hånd er sjældent den bedste. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en art liner http://www.matas.dk/...lakpensel-soelv som jeg laver "mønstre" med. for det meste er det bare et par lige strøg, evt i forskellige retninger.

Jeg har guld, sølv og sort art liner. ønsker mig hvid, guld glimmer og sølv glimmer for så har jeg til alle grund farver.

når jeg ligger grund lakken starter jeg altid med et strøg i midten, et par millimeter fra neglebåndet og kører lidt ned og så op. Jeg lærte engang at der kun skal være så meget lak på penslen at 3 strøg kan dække neglen. og så hellere ligge 2-3 lag end gøre det så tykt og flydende at det klatter og tager for lang tid om at tørre. jeg ligger altid et tyndt lag på begge hænder og så starter jeg forfra efter et minut, det er normalt nok med 2 lag på den måde. Er du højre håndet så start med at lakere den hånd, for kombinationen af våd lak på rystende venstre hånd er sjældent den bedste. :goodluck

Det skal helt sikkert prøves når jeg skal til polterabend på lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal helt sikkert prøves når jeg skal til polterabend på lørdag :)

Ja da :) lidt fixe negle er altid et hit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh tak for tip, Majs! :tak Har lige bestilt en lilla og en gylden neglelak, kunne da godt være lidt fristet af sådan en dekorationslak også :D Vil så gerne have fine negle :) (ved bare ikke helt om jeg synes det kan betale sig, når jeg har så grimme hænder af håndeksem <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay har lige arvet to fine bluser af min mor :yay Total bonus at dele både tøjstørrelse og smag (i hvert fald på mange punkter) med sin mor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken farve dekorationslak kunne være flot til en sart gylden/guld neglelak? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken farve dekorationslak kunne være flot til en sart gylden/guld neglelak? :help

Jeg ville bruge den sorte, total kontrast. måske slutte af med sølv, men det ville jeg først tage en beslutning om når det sorte var kommet på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bruge den sorte, total kontrast. måske slutte af med sølv, men det ville jeg først tage en beslutning om når det sorte var kommet på.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, det var også min første indskydelse, men ved ikke om sort bliver for skrapt til mig :unsure Måske jeg bare skulle holde mig til én farve og så se om det overhovedet lykkes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, det var også min første indskydelse, men ved ikke om sort bliver for skrapt til mig :unsure Måske jeg bare skulle holde mig til én farve og så se om det overhovedet lykkes :P

Ikke skrabt ELEGANT - sort passer til alt og så længe det bare er dekorations striberne så er det ikke sådan vildt voldsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg dælme have den helt store tur med håret... Sort er super flot og elegant, men må erkende at udgroningen er jeg IKKE venner med. Så da min søster spurgte om ikke vi skulle spørge vores fætters kæreste om hun ville komme og ordne vores hår så kunne jeg ikke andet end sige jo tak. Hun er så god til at forstå hvad man mener, hun kender os jo også og vores stil. Så nu venter jeg bare på at få at vide hvornår "slaget" skal stå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke skrabt ELEGANT - sort passer til alt og så længe det bare er dekorations striberne så er det ikke sådan vildt voldsomt.

Måske har du ret :) Jeg stod lidt og forelskede mig i et par negleklistermærker med sorte blomster, men købte dem ikke. Det fortryder jeg lidt nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg dælme have den helt store tur med håret... Sort er super flot og elegant, men må erkende at udgroningen er jeg IKKE venner med. Så da min søster spurgte om ikke vi skulle spørge vores fætters kæreste om hun ville komme og ordne vores hår så kunne jeg ikke andet end sige jo tak. Hun er så god til at forstå hvad man mener, hun kender os jo også og vores stil. Så nu venter jeg bare på at få at vide hvornår "slaget" skal stå.

Uh lækkert med nyt hår :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået den lækreste clutch af min søde mand idag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg dælme have den helt store tur med håret... Sort er super flot og elegant, men må erkende at udgroningen er jeg IKKE venner med. Så da min søster spurgte om ikke vi skulle spørge vores fætters kæreste om hun ville komme og ordne vores hår så kunne jeg ikke andet end sige jo tak. Hun er så god til at forstå hvad man mener, hun kender os jo også og vores stil. Så nu venter jeg bare på at få at vide hvornår "slaget" skal stå.

uhhh glæder mig til at se det "nye" hår :glad :glad

Har fået den lækreste clutch af min søde mand idag :biglove

Det er altid dejligt når man bliver forkælet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået den lækreste clutch af min søde mand idag :biglove

Billede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! Jeg er i mine jeans! Wuhuuuu.... jovist de strammer lidt, men på er de! Glæder mig til at de sidder lidt løsere, og til de bliver for store, hehe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! Jeg er i mine jeans! Wuhuuuu.... jovist de strammer lidt, men på er de! Glæder mig til at de sidder lidt løsere, og til de bliver for store, hehe...

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

400 g så er jeg på minus 15 kilo siden fødslen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

400 g så er jeg på minus 15 kilo siden fødslen :yay

Sejt!! Det er sgu noget af en milepæl! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sad hårmodel igår ved frisøren, det kræver en del tilvænning, når man er vant til langt hår. :) Men mon ikke det kommer ;)

Derudover hedder det nu minus 10 kilo siden fødslen og det er 5 mere end min vægt inden graviditeten. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER