Barbamama

Hot mama smalltalk!

244 indlæg i dette emne

så har jeg købt sådan en vulk dims til knolden... :loveshower SÅÅÅÅÅÅ FIN altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 9/29/2012 at 11:49 PM, somummy said:

Kan du ikke tage et billede når hun ligger sådan for kan slet ik forstå hvad du mener :unsure

Jeg ligger hende så hovedet er på/over et hjørne og et hjørne ved hendes fødder, så folder jeg det hjørne ved hendes fødder op mellem hendes ben og så sætter jeg det fast under bodyen på maven

 

Hun nyder det virkelig, men skal jeg i bad så er det et kort bad for ligger hun der for længe så bliver hun let overstimuleret!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg købt sådan en vulk dims til knolden... :loveshower SÅÅÅÅÅÅ FIN altså

Jeg købte også en i går, og NØJ hvor er den bare guld værd! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg købt sådan en vulk dims til knolden... :loveshower SÅÅÅÅÅÅ FIN altså

Ej.... Det må du altså lige vise mig hvordan du gør! Jeg har lavet en af en sok, og det er da bare helt hat og briller :rolleyes :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte også en i går, og NØJ hvor er den bare guld værd! :loveshower

Har også overvejet at prøve dem, men er i tvivl om mit hår er for tyndt til at dække

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LÆKKER tråd Mette! Godt initiativ :D Jeg mangler specielt tips til det med hurtigt hår...

Men et tip som er guld værd herhjemme er concealer og highlight! Efter fugtighedscreme og øjencreme dupper jeg det på under øjnene og på mine "spots" og så kommer jeg en lækker pudder på eller en dagcreme med farve. Herefter highlighter jeg ved øjenkrogen tættest ved næsen, altså lidt op på øjenlåget og så oppe under den yderste del af brynet. Mit foretrukne mærke som får mine varmeste anbefalinger er og bliver Nilens Jord uden parfume og parabener!

Et andet tip jeg kan give videre er at bruge en ordentlig mascara! Det kan godt være svært at finde ud af hvilken en man skal købe fordi man enten ikke ved om man skal have længde eller volumen... Jeg bruger volumen fordi jeg har lange vipper og anbefaler længde til de der har korte vipper men godt med volume... Zig-zag din mascara på og kom helt ind til roden, så får du det bedste resultat og ofte kan du nøjes med mascara, hvis den er godt lagt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også overvejet at prøve dem, men er i tvivl om mit hår er for tyndt til at dække

Du skal næsten prøve! Mit hår er også rimelig tyndt, men det kan sagtens dække, så jeg tror også godt dit kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal næsten prøve! Mit hår er også rimelig tyndt, men det kan sagtens dække, så jeg tror også godt dit kan :)

det kommer an på størelsen, jeg købte en i føtex, den var ret stor, det kan kun lige dække, men hvis man køber den lille i glitter så tror jeg det er nemmere at dække.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet et lille skridt videre i "tilbage til skønheden" jagten - men PUH HA jeg skal godt nok lige vende mig til min nye krop der kræver str. L og ikke M :13: :boo

Jeg gik ind i Villa og spurgte efter ammevenligt tøj - og efter en trist omgang hvor jeg prøvede 6 forskellig skjorter, der alle bare skreg "fede ko" i spejlet, fandt hun til sidst den FEDESTE kjole, der bare sad PERFEKT :wee så nu er jeg klar til nevøens barnedåb på søndag og til Mies om 3 uger.

Hun foreslog også nogle assesories til det kedelige ammevenlige tøj og jeg endte med at købe en lang halskæde som lige løfter selv den mest kedelige top!

Derudover gik jeg ind i glitter og købte en mindre "vulk"/sock bun så nu kan jeg lave knolden i 2 størrelser. Den søde ekspedient kom også med et inspirations hæfte til frisurer, og jeg tror at næste gang jeg går i centret så bruger jeg lige et par kroner mere derinde, for nøj der er mange lette frisurer bare man har det rigtige udstyr. Jeg kom hjem med sådan en aflang dimmer med et aflangt hul i midten som man så skal rulle sit hår op på og så lukke, det tog INGEN tid (ser om jag kan huse at ligge billeder ind). Stod og overvejede at købe en hårlasso og nu fortryder jeg lidt at jeg ikke gjorde det, men 50 kr for en plastick dims, den må man da kunne få billigere.

Derudover er der jo bare så meget man kan pimpe looket op med derinde.

Jeg har også fået farvet bryn og vipper. Torsdagens projekt er "operation tøm skabet og vend smykkeskrinet på hovedet" så håber jeg at jeg kan pimpe mig lidt op med assesories og glemte ammevenlige kjoler og bluser. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også "trylle-trusser".. Det er altså fantastisk.. Min mave er blevet lidt løs, efter jeg har været gravid - Og trusserne gør lige at jeg ikke blævre ;) De kan fåes til under 200 kr, i de fleste undertøjsbutikker - og ellers har føtex tit nogen på tilbud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet et lille skridt videre i "tilbage til skønheden" jagten - men PUH HA jeg skal godt nok lige vende mig til min nye krop der kræver str. L og ikke M :13: :boo

Jeg gik ind i Villa og spurgte efter ammevenligt tøj - og efter en trist omgang hvor jeg prøvede 6 forskellig skjorter, der alle bare skreg "fede ko" i spejlet, fandt hun til sidst den FEDESTE kjole, der bare sad PERFEKT :wee så nu er jeg klar til nevøens barnedåb på søndag og til Mies om 3 uger.

Hun foreslog også nogle assesories til det kedelige ammevenlige tøj og jeg endte med at købe en lang halskæde som lige løfter selv den mest kedelige top!

Derudover gik jeg ind i glitter og købte en mindre "vulk"/sock bun så nu kan jeg lave knolden i 2 størrelser. Den søde ekspedient kom også med et inspirations hæfte til frisurer, og jeg tror at næste gang jeg går i centret så bruger jeg lige et par kroner mere derinde, for nøj der er mange lette frisurer bare man har det rigtige udstyr. Jeg kom hjem med sådan en aflang dimmer med et aflangt hul i midten som man så skal rulle sit hår op på og så lukke, det tog INGEN tid (ser om jag kan huse at ligge billeder ind). Stod og overvejede at købe en hårlasso og nu fortryder jeg lidt at jeg ikke gjorde det, men 50 kr for en plastick dims, den må man da kunne få billigere.

Derudover er der jo bare så meget man kan pimpe looket op med derinde.

Jeg har også fået farvet bryn og vipper. Torsdagens projekt er "operation tøm skabet og vend smykkeskrinet på hovedet" så håber jeg at jeg kan pimpe mig lidt op med assesories og glemte ammevenlige kjoler og bluser. :goodluck

Må vi SÅ få nogle billeder af de hårdimser!!! :sm

Og forstår jeg det rigtigt, at du fik et hæfte med inspiration til nemme frisurer i Glitter? For så tror jeg da nok LIGE at jeg skal i glitter :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps du skal SÅ meget iGllitter ;) jeg kan ikke fonde ud af at ligge billeder på fra mobilen og 90% af tiden er jeg på fra den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået prøvet the sock bun med succes!!! Det fungere bedst for mig at gøre det med vådt hår fordi jeg har så mange forskellige længder i mit hår og så har jeg de lækreste krøller dagen efter! Tusind tak for det delte link :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige brugt 1500 kr på H&M på tøj til mig og manden :whistling og det er MED 20% rabat :rolleyes Men NUHJ jeg bliver FIIIIIN i ammevenligt tøj der ikke stumper og er alt for småt!!! Og manden bliver da en lækker steg :kuller Godt han også syntes nyt tøj var tiltrængt så har jeg ikke HELT så dårlig samvittighed over at bruge lidt på mig også!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NURJ jeg skal prøve det der sock-bun trick... Jeg har nogle gamle sokker ovenpå som der alligevel er hul i - det er jo oplagt!

Skal spille koncert her om 14 dage, og der ville en sock-bun være GENIAL!

Så mangler jeg bare noget tøj at have på... <_< Kan ikke være i min sorte kjole, og jeg skal have helt sort på... Kunne være jeg lige skal ud og kigge kjole på onsdag...

Kunne en af disse være et bud? :)

http://www.babysam.dk/graviditetskjole-i-sort

http://www.mammashop.dk/ammekjole-scarlett-sort-love-milk.html

Ammekjolen har jeg selv i grøn :) Det er jo en AMMEkjole og ikke en VENTEkjole, men stoffet er rimeligt elastisk, så måske kan du godt passe den når du "kun" er 20 uger henne. Og den er i hvert fald lækker, synes jeg. Og den dukker altså også op under ventekjoler på siden, så jeg tror måske godt at den kan fungere, når du nu ikke er sådan mega højgravid. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne en af disse være et bud? :)

http://www.babysam.dk/graviditetskjole-i-sort

http://www.mammashop.dk/ammekjole-scarlett-sort-love-milk.html

Ammekjolen har jeg selv i grøn :) Det er jo en AMMEkjole og ikke en VENTEkjole, men stoffet er rimeligt elastisk, så måske kan du godt passe den når du "kun" er 20 uger henne. Og den er i hvert fald lækker, synes jeg. Og den dukker altså også op under ventekjoler på siden, så jeg tror måske godt at den kan fungere, når du nu ikke er sådan mega højgravid. :)

Nøj hvor er kjolen fra mammashop lækker. Ville jeg vildt gerne eje. Men er bange for min kropsfigur ikke dur. Har ridelår :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er kjolen fra mammashop lækker. Ville jeg vildt gerne eje. Men er bange for min kropsfigur ikke dur. Har ridelår :(

Øh jeg er ikke helt med på hvad ridelår er (:blush) men kjolen kan trækkes op og ned så den rynker mere eller mindre, og der findes jo også opstrammende trusser med ben, så måske kunne det fungere? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh jeg er ikke helt med på hvad ridelår er (:blush) men kjolen kan trækkes op og ned så den rynker mere eller mindre, og der findes jo også opstrammende trusser med ben, så måske kunne det fungere? :)

Ridelår er når man har ekstra fedt depoter på lårene som gør man i større eller mindre grad for en ekstra bule på siden af låret. du kan prøve at Google image'e det :/

Men lyder til denne kjole måske ville virke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ridelår er når man har ekstra fedt depoter på lårene som gør man i større eller mindre grad for en ekstra bule på siden af låret. du kan prøve at Google image'e det :/

Men lyder til denne kjole måske ville virke :)

Nååå, jamen det har jeg vist også selv lidt så :D Men jeg synes nu at kjolen er fin alligevel :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mama's gotta have new boots!

Har for første gang siden fødslen købt DYRT og LÆKKERT til mig SELV. :P Jeg skulle jo have vinterstøvler før eller siden. Jeg havde ikke nogle, og jeg kan altså ikke rende rundt i udtrådte sneakers, når der kommer sne :rolleyes

Og så var det at skoringen havde 20% på alt i butikken. Og jeg var i så godt humør fordi Valdemar sov så fint i barnevognen med sin søde bamsehue på, og ekspedienten sagde, at han bare var så fin. :7himmel Og så var der et par Sorel støvler, der fulgte efter mig hele vejen hjem :whistling :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har for første gang siden Maj (eller sådan noget) følt mig LÆKKER i dag. fik barberet "yeti" benene igår og så fik jeg farvet hår, bryn og vipper i dag, jeg fik klemt mig i en sort cocktail kjole og guld sandaler og lagt en diskret make-up. resultatet blev ret godt. Anders klagede sin nød da han så mig, mente bestemt ikke det var fair at jeg var så lækker når han ikke skulle med :rolleyes :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har for første gang siden Maj (eller sådan noget) følt mig LÆKKER i dag. fik barberet "yeti" benene igår og så fik jeg farvet hår, bryn og vipper i dag, jeg fik klemt mig i en sort cocktail kjole og guld sandaler og lagt en diskret make-up. resultatet blev ret godt. Anders klagede sin nød da han så mig, mente bestemt ikke det var fair at jeg var så lækker når han ikke skulle med :rolleyes :biglove

Sådan! :gp

Jeg er tilgengæld nået til et punkt, hvor jeg bare føler mig tyk og grim og grå <_< Og det er bare IKKE fedt op til Valdemars dåb :( Brian er rigtig sød og siger, at jeg ser godt ud, men opfordrer mig til at købe nogle nye sko eller en ny kjole og tage ind og få en eller anden skønhedsbehandling... Det kunne det måske også godt ende med at jeg gjorde... Pønser kraftigt på et par sorte læderpumps, gelenegle og en ny kjole til dåben (Brian har købt nyt tøj med butterfly og alt muligt, så nu føler jeg mig mega underdressed ved siden af ham + min planlagte kjole til dåben har vendt sig imod mig og gjort sig for lille :prik)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestemt følge brians råd :) ud og få hygget lidt om dig selv så du kan føle dig top lækker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har for første gang siden Maj (eller sådan noget) følt mig LÆKKER i dag. fik barberet "yeti" benene igår og så fik jeg farvet hår, bryn og vipper i dag, jeg fik klemt mig i en sort cocktail kjole og guld sandaler og lagt en diskret make-up. resultatet blev ret godt. Anders klagede sin nød da han så mig, mente bestemt ikke det var fair at jeg var så lækker når han ikke skulle med :rolleyes :biglove

Vi er da nødt til at se billeder Maja :toot

Sådan! :gp

Jeg er tilgengæld nået til et punkt, hvor jeg bare føler mig tyk og grim og grå <_< Og det er bare IKKE fedt op til Valdemars dåb :( Brian er rigtig sød og siger, at jeg ser godt ud, men opfordrer mig til at købe nogle nye sko eller en ny kjole og tage ind og få en eller anden skønhedsbehandling... Det kunne det måske også godt ende med at jeg gjorde... Pønser kraftigt på et par sorte læderpumps, gelenegle og en ny kjole til dåben (Brian har købt nyt tøj med butterfly og alt muligt, så nu føler jeg mig mega underdressed ved siden af ham + min planlagte kjole til dåben har vendt sig imod mig og gjort sig for lille :prik)

Kender det alt for godt. Vil også klart anbefale at du tager dig en dag for dig. Det har du fortjent :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er da nødt til at se billeder Maja :toot

Kender det alt for godt. Vil også klart anbefale at du tager dig en dag for dig. Det har du fortjent :loveshower

Tjah - jeg har ikke lige billeder af mig i kjolen :rolleyes Men jeg kunne da godt tage et billede af mit "nye" hår... utroligt hvad en lille farve ændring kan gøre ved selvtilliden!!! (derudover fandt jeg jo også ud af at jeg har en TALJE igen :yay )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER