Barbamama

Hot mama smalltalk!

244 indlæg i dette emne

Sådan! :gp

Jeg er tilgengæld nået til et punkt, hvor jeg bare føler mig tyk og grim og grå <_< Og det er bare IKKE fedt op til Valdemars dåb :( Brian er rigtig sød og siger, at jeg ser godt ud, men opfordrer mig til at købe nogle nye sko eller en ny kjole og tage ind og få en eller anden skønhedsbehandling... Det kunne det måske også godt ende med at jeg gjorde... Pønser kraftigt på et par sorte læderpumps, gelenegle og en ny kjole til dåben (Brian har købt nyt tøj med butterfly og alt muligt, så nu føler jeg mig mega underdressed ved siden af ham + min planlagte kjole til dåben har vendt sig imod mig og gjort sig for lille :prik)

Hader de kjoler der bare MOBBER en fra bøjlen ved at blive mindre og mindre af sig selv!!! :klap

Jeg syntes Brian er en klog mand der har et rigtig godt løsningsforslag :P Ud og sving dankortet kære fru Brian ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville bestemt følge brians råd :) ud og få hygget lidt om dig selv så du kan føle dig top lækker :D

Kender det alt for godt. Vil også klart anbefale at du tager dig en dag for dig. Det har du fortjent :loveshower

Hader de kjoler der bare MOBBER en fra bøjlen ved at blive mindre og mindre af sig selv!!! :klap

Jeg syntes Brian er en klog mand der har et rigtig godt løsningsforslag :P Ud og sving dankortet kære fru Brian ;)

Tak piger :kiss

Nu giver jeg den sgu gas. Tog Mar i skildpadden idag og tog på shopping (Han var SUCH A GOOD SPORT! :wub). Har fundet mig et par sko (som jeg køber - skal bare lige have et gavekort til butikken, men det kommer sidst på ugen), bestilt tid til at få ordnet negle (noget der hedder Shellac - er der nogen, der kender til det?) og købt hele 3 kjoler (de to skal retur, men jeg kunne bare ikke vælge) + et par leggins + en jakke. :balloon

Og måske køber jeg også en lipgloss når jeg skal have lavet negle - FANME SÅ! :yiepie

Og ja, total mobbekjole, der hænger der og er så fin men for lille :klap Det er jo ikke en skid fint når den stumper på ærmerne altså :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

shellac har jeg prøvet nogle gange, synes det er så skønt at det holder lidt længere end alm neglelak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg godt nok lige sort håret. Jeg sad i sofaen med 2 katte og mandens hånd på skødet og kunne bare mærke At hvis ikke Jeg snart fik lidt "space" omkring mig så eksploderede Jeg. Så foreslog Anders at Jeg gik ud og farvede mit hår (det er også kun 14 dage jeg har snakket om det) så Det gjorde jeg. Ved ikke lige helt hvad jeg syntes om det, Anders kan godt lide det, men skal vist lige have noget øjenmake-up på før Jeg selv kan bedømme det. Godt nok farvede jeg også bryn og vipper, men med mine små fine og tynde vipper skal der lidt mere fylde til før det ser ordentlig ud.

Men så skete der i hvert fald noget nyt!

Det var andet skridt i "projekt ny stil til Maja" hvis Mie ikke har endnu en dum dag så vil Jeg have neglelak på imorgen - det er i hvert fald halvandet år siden jeg havde det sidst :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg godt nok lige sort håret. Jeg sad i sofaen med 2 katte og mandens hånd på skødet og kunne bare mærke At hvis ikke Jeg snart fik lidt "space" omkring mig så eksploderede Jeg. Så foreslog Anders at Jeg gik ud og farvede mit hår (det er også kun 14 dage jeg har snakket om det) så Det gjorde jeg. Ved ikke lige helt hvad jeg syntes om det, Anders kan godt lide det, men skal vist lige have noget øjenmake-up på før Jeg selv kan bedømme det. Godt nok farvede jeg også bryn og vipper, men med mine små fine og tynde vipper skal der lidt mere fylde til før det ser ordentlig ud.

Men så skete der i hvert fald noget nyt!

Det var andet skridt i "projekt ny stil til Maja" hvis Mie ikke har endnu en dum dag så vil Jeg have neglelak på imorgen - det er i hvert fald halvandet år siden jeg havde det sidst :blink

Billeder! :sm :D

Håber at Mie har en god dag imorgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder faktisk så småt at have dage, hvor jeg føler mig pæn igen :yay

Idag har jeg intet gravid/amme-tøj haft på udover amme-bh'en. Og jeg har haft pæne forårssko på, som mine fødder ikke var for opsvulmede til. Og jeg har haft fine dingle-øreringe med blomster og blå sten på :yay Og før-graviditetsbukser (som dog er åbnet nu - vommen kan altså stadig ikke helt være deri). Og jeg har haft håret glattet. Det er ved at blive langt :yay

Glææææææææææder mig til at skulle shoppe. Og til at have en normal bh på. Det skal jeg snart tror jeg. Har faktisk to pæne fra graviditeten som jeg godt kan passe (gider bare ikke rende rundt og have flotte bryster, når jeg alligevel bare går rundt i pyjamas og med gylp i håret herhjemme :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Btw fik jeg shellac på både til dåb og til jul og det kan varmt anbefales! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder faktisk så småt at have dage, hvor jeg føler mig pæn igen :yay

Idag har jeg intet gravid/amme-tøj haft på udover amme-bh'en. Og jeg har haft pæne forårssko på, som mine fødder ikke var for opsvulmede til. Og jeg har haft fine dingle-øreringe med blomster og blå sten på :yay Og før-graviditetsbukser (som dog er åbnet nu - vommen kan altså stadig ikke helt være deri). Og jeg har haft håret glattet. Det er ved at blive langt :yay

Glææææææææææder mig til at skulle shoppe. Og til at have en normal bh på. Det skal jeg snart tror jeg. Har faktisk to pæne fra graviditeten som jeg godt kan passe (gider bare ikke rende rundt og have flotte bryster, når jeg alligevel bare går rundt i pyjamas og med gylp i håret herhjemme :rolleyes)

Hvordan kan du have dem på uden Valdemar hiver efter dem? Jeg kan til nød have ørestikker i, men Mies små fingre finder hurtigt vej til det fine tingel tangel i ørerne :rolleyes

Ja det er skønt at begynde at føle sig som en KVINDE og ikke bare en MOR igen. Man er jo begge dele og det begynder jeg så småt at kunne overskue nu. Jeg har da også dage hvor jeg finder ud af at grunden til at mit hår ser så klasket ud, er fordi det er 3-4 dage siden det så en bruser :blush - så er det godt man ikke skal nogen steder :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder! :sm :D

Håber at Mie har en god dag imorgen :kram2

Bortset fra meget lidt søvn i nat (Dumme grå zone) så har hun været ok frisk og glad i dag, men går lidt som på nåle for frygter hun vågner lige om lidt... Så tør ærligt ikke gå igang med lakeringen af neglene. Anders er ikke engang hjemme mere end en time i dag så det projekt er udsat på ubestemt tid <_<

Jeg vil godt ligge et billede ind, men det bliver lige en dag hvor jeg ikke gik i seng med vådt hår dagen før :P Det har en lidt sjov facon, og har ikke lige overskud til at starte projekt glattehjern!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal seriøst have fat i noget ordentligt fugtighedscreme til kroppen. Føler mig så indtørret :(

Glæder mig til at de sidste kg bliver smidt og at vi får råd til at jeg kan komme til frisør, for nøj hvor mit hår trænger! Vil så gerne have det farvet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal seriøst have fat i noget ordentligt fugtighedscreme til kroppen. Føler mig så indtørret :(

Glæder mig til at de sidste kg bliver smidt og at vi får råd til at jeg kan komme til frisør, for nøj hvor mit hår trænger! Vil så gerne have det farvet

Kan du ikke hjemmefarve som et alternativ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke hjemmefarve som et alternativ?

Jo det regner jeg også med at ville, men ved ikke lige hvordan Pixie vil reagere :unsure

Samt så skal det klippes først, da mit hår er virkelig slidt. Har ikke været til frisør i 2 år nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det regner jeg også med at ville, men ved ikke lige hvordan Pixie vil reagere :unsure

Samt så skal det klippes først, da mit hår er virkelig slidt. Har ikke været til frisør i 2 år nu.

Da Mie blev født havde jeg min egen hårfarve som er en lysere rødlig farve, så farvede jeg det mørkebrun (der var det næsten sort de første par dage) det reagerede hun ikke synderligt på, og i går farvede jeg det så sort, hun har ikke løftet et øjenbryn til trods for at JEG syntes det er lidt voldsomt (men noget nyt skulle der altså ske).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Mie blev født havde jeg min egen hårfarve som er en lysere rødlig farve, så farvede jeg det mørkebrun (der var det næsten sort de første par dage) det reagerede hun ikke synderligt på, og i går farvede jeg det så sort, hun har ikke løftet et øjenbryn til trods for at JEG syntes det er lidt voldsomt (men noget nyt skulle der altså ske).

Det var nu mere lugten jeg tænkte på :)

Ja noget nyt skal der ske. Er så træt af min egen hårfarve (leverpostej) og føler mig total grim lige for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endnu et læs fra h&m ind af døren. Bittert nok er den kjole jeg bestilte udsolgt, var ellers dybt forelsket i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endnu et læs fra h&m ind af døren. Bittert nok er den kjole jeg bestilte udsolgt, var ellers dybt forelsket i den.

Sådan synes jeg altid det er desværre :(

Jeg fik bestilt nogle lækre stilletter :loveshower dem kan jeg da passe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal på date med manden i morgen. Så har lige lagt neglelak på. Så nu håber jeg bare at simon sover til den er ordentlig tør. Synes dog den er længe om det. Det er en Sally Hansen, jeg ved ikke om de er længere om at tørre eller om det bare er fordi det er så længe siden jeg sidst har haft neglelak på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan du have dem på uden Valdemar hiver efter dem? Jeg kan til nød have ørestikker i, men Mies små fingre finder hurtigt vej til det fine tingel tangel i ørerne :rolleyes

Ja det er skønt at begynde at føle sig som en KVINDE og ikke bare en MOR igen. Man er jo begge dele og det begynder jeg så småt at kunne overskue nu. Jeg har da også dage hvor jeg finder ud af at grunden til at mit hår ser så klasket ud, er fordi det er 3-4 dage siden det så en bruser :blush - så er det godt man ikke skal nogen steder :lol

Det kan jeg heller ikke, men nogle gange er behovet for at have fint tingletangle på, så stort at jeg lader mine ører leve livet farligt :lolhit Det gør NAS, når han river i dem, men som regel kan jeg nå at gribe de små hænder og få dem interesseret i noget andet :)

Heheh, og jeg kender godt "Godt vi ikke skal nogle steder"-looket :lol :blush

Bortset fra meget lidt søvn i nat (Dumme grå zone) så har hun været ok frisk og glad i dag, men går lidt som på nåle for frygter hun vågner lige om lidt... Så tør ærligt ikke gå igang med lakeringen af neglene. Anders er ikke engang hjemme mere end en time i dag så det projekt er udsat på ubestemt tid <_<

Jeg vil godt ligge et billede ind, men det bliver lige en dag hvor jeg ikke gik i seng med vådt hår dagen før :P Det har en lidt sjov facon, og har ikke lige overskud til at starte projekt glattehjern!

Dumme grå zone :prik Og du smider bare et billede af håret en dag, hvor du lige har en god hårdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså FEDT at skjorter er så moderne lige nu :D Det passer mig virkelig godt, for hvor bliver jeg altså lidt nærrig når det kommer til ammebluser. Og så er det altså fedt at købe normalt tøj, hvor der ikke står "mamma" eller lignende i nakken :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Jeg endelig fået taget et billede af håret :P

gSiAzTD.jpeg

Og i dagens anledning (fest) har jeg også fået lakeret negle. Et ok resultat når nu jeg ikke har gjort det i snart 2 år. Et par gange mere og vi er oppe på normal standard :)

ORsifBy.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser du godt ud, Majs! :toot og superflotte negle, dem er jeg sgu imponeret over! :respekt (herhjemme er det lidt af en bedrift, hvis jeg kan nøjes med at få lakken på neglene :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser du godt ud, Majs! :toot og superflotte negle, dem er jeg sgu imponeret over! :respekt (herhjemme er det lidt af en bedrift, hvis jeg kan nøjes med at få lakken på neglene :blush)

Tak :blush :kiss

hæ hæ det kender jeg godt. Men øvelse gør mester.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækker, lækker Maja :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækker, lækker Maja :glad

Tak :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig så meget til min clutch og mere tøj fra H&M kommer :yay Jeg bliver så fiiiiiiiin.... Har en aftale med mig selv om et besøg i matas hvor jeg skal have købt en ny mascara, en fugtmaske, en avocado body Olie og mere farve til bryn og vipper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER