Barbamama

Hot mama smalltalk!

244 indlæg i dette emne

Bare fordi man er mor vil man vel stadig gerne se godt ud :whistling Så jeg tænkte, at vi kunne lave en løbende tråd a la smalltalk trådene men evt. også med spørgsmål, tips og tricks til hvordan man kan blive en lækker mor. :balloon

Så fortæl fortæl smukke mødre! Det kunne være, I ville dele hvilke kemivenlige skønhedsprodukter er i glade for? Hvor finder I pæne ammevenlige bluser/kjoler, hvor finder I sexede ammebh'er, hvordan husker I at få mascaraen på BEGGE øjne, fikse frisurer der er hurtige og nemme at sætte osv... Eller måske vil I bare gerne juble over at I endelig kom igennem en hel dag uden gylp på blusen ;)

Kom frisk! :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan selvfølgelig ikke selv lige komme på nogle gode tips på stående fod :rolleyes Udover at h&m har fået en ny ammebh med lidt foret skål i sådan noget let skinnende stof til 129,-. Den synes jeg faktisk er ret pæn af en ammebh at være, den laver en flot kavalergang og så også til billige penge :super (Jeg har ledt efter link, men synes ikke at jeg kan finde den på deres hjemmeside :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan selvfølgelig ikke selv lige komme på nogle gode tips på stående fod :rolleyes Udover at h&m har fået en ny ammebh med lidt foret skål i sådan noget let skinnende stof til 129,-. Den synes jeg faktisk er ret pæn af en ammebh at være, den laver en flot kavalergang og så også til billige penge :super (Jeg har ledt efter link, men synes ikke at jeg kan finde den på deres hjemmeside :unsure)

Åh den har jeg købt, synes det rart at ens bryster kan se lidt godt ud selvom man ammer.. deres stof bh'er gør intet gavn for udsendet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh den har jeg købt, synes det rart at ens bryster kan se lidt godt ud selvom man ammer.. deres stof bh'er gør intet gavn for udsendet :)

Lige præcis! Jeg blev så glad, da jeg opdagede at mine bryster faktisk stadig kan være pæne :loveshower (For de ligner da noget, der er løgn i de der 2 for 179, som h&m også har :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-Tips til at se hurtig frisk ud: brug highlighter eller lys øjenskygge med shimmer (ALDRIG GLIMMER), lige under øjenbrynene og øverst på kindbenene. Så ser man lige lidt mere frisk ud :)

Et andet trick er at bruge en hvid kohl på den våde kant, når man har mascara på (uden mascara, ser det hos de fleste mærkeligt ud)

-Farv dine vipper, så du ikke behøver at bruge mascara til hverdag

-Jeg bruger renseprodukter fra det Lettiske mærke Mádara -økologisk og dufter fantastisk af udendørsliv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ENDELIG fået neglelak på mine tånegle!! :loveshower Det har jeg ønsket mig siden vi kom hjem fra hospitalet, men jeg har ikke villet gøre det mens Valdemar var hjemme, så det har jo begrænset muligheden lidt ;) Men nu er far og søn taget på barnevognstur og mor er gået i krig med Chanel Orange Fizz. Yay! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed tråd Mette :loveshower

Skal vi ikke se et billede af dine fine negle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed tråd Mette :loveshower

Skal vi ikke se et billede af dine fine negle?

Det må I da godt :blush

Altså nu er det jo ikke fordi, jeg pludselig har fået smukke fødder... Men det hjælper da med lidt farve :loveshower

post-350-012401000 1345383715_thumb.jpg

(Og se - jeg har fået mine ankler igen! :balloon )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amorelia amme BH'er loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tråd.

Nem og hurtig frisure til det halvlange- og lange hår. Køb en masse små klemmer. Når du har tørret håret godt i håndklædet og redt det igennem sætter du det op i en halvhøj hestehale. Derefter rusker/roder du godt rundt i håret, samler håret løst (og rodet) i din hånd og og sætter derefter klemmer i først rundt i kanten og derefter til at samle de store løse totter. Du ender op med en flot krøllet knold :-) Det tager ikke mere end maks 10 min at sætte denne fritz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må I da godt :blush

Altså nu er det jo ikke fordi, jeg pludselig har fået smukke fødder... Men det hjælper da med lidt farve :loveshower

post-350-012401000 1345383715_thumb.jpg

(Og se - jeg har fået mine ankler igen! :balloon )

Jubiii..... Hot mama nails :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tråd :balloons

Kan klar anbefale og få farvet vipper og bryn. Får selv gjort dem med økologisk farve og bilder mig derfor ind, at det er helt okay :whistling Derudover får jeg lavet permanent vippebuk på mine vipper, da de ellers vil stritte nedad <_< Det er ikke særlig øko-venligt, men lige her er jeg meget forfængelig :rolleyes

Eller er der intet som lidt mineralfoundation og blush på æblekinden til, at friske et træt ansigt op :)

Man kan få de fineste amme BH'er hos purløg og persille :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået farvet bryn og vipper :blush (og jeg synes hun har lavet brynene lige mørke nok :prik)

Og så har jeg idag købt bukser... :loveshower i LYSERØD! :balloon Jeg tænkte, at der måtte være en fordel ved hverken at kunne være i sit før-graviditets-tøj eller fylde sit ventetøj ud, og det er der! --> Overgangsbukser = oplagt mulighed for at prøve mere eller mindre sindssyge tøjindfald af :balloon :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med lækker pusletaske! :loveshower En sort ByStroom Edel - sååååå fin! :loveshower

Er ved at være nået langt i "mission hot mama":

- Vand ud af kroppen: tjek

- Tabe graviditetskg: semi-tjek

- Tid til at sætte hår igen: semi-tjek

- Farve vipper og bryn: tjek

- Neglelak på tånegle: tjek

- Nye sko: tjek

- Nye bukser og ammebluser: tjek

- Lækker pusletaske: TJEK!

Det begynder da at ligne noget :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg havde en veninde på besøg idag, der havde den fiiiiiiiiineste knold. Jeg spurgte hende, hvordan dylan hun egentlig lavede sådan en, og i løbet af 30 sekunder havde hun både løsnet håret og sat det igen. Hemmeligheden var en valk! Sådan en stof-donut, der åbenbart kan købes i Føtex for 40 kr (mente hun). Så lavede hun en hestehale, satte valken ud på spidsen af håret og "rullede" valken (med hår) ned til elastikket og vupti: Smuk og fin knold på 30 sekunder.

Jeg tror da nok LIGE, at jeg skal i føtex! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu hvor jeg er ved at lokke jer i shoppe-fordærv ( :whistling ) så vil jeg også lige anbefale denne: http://bystroom.dk/mama-bystroom-ventetoej-og-ammetoej-77/kjoler-78/noelle-dress-capri-blue-658.html

Jeg sidder i min nu og jeg er VILD med den! Virkelig dejligt med ammevenligt tøj, der ikke LIGNER ammetøj :loveshower Og på en eller anden måde fungerer det sådan (i hvert fald på min krop) at når brystet skal hived ud af en lomme i siden af tøjet - og ikke under brystet - så falder tøjet "automatisk" ned og dækker tøjet, når jeg tager Valdemar fra :super Altså jeg skal jo stadig have proppet ammeindlæg på plads og sådan, men jeg synes kjolen gør det meget nemt at amme - og bøvse! - babyen diskret :glad

Ps. Min erfaring med Bystrooms tøj er at det er en liiiiille smule stort i størrelsen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg havde en veninde på besøg idag, der havde den fiiiiiiiiineste knold. Jeg spurgte hende, hvordan dylan hun egentlig lavede sådan en, og i løbet af 30 sekunder havde hun både løsnet håret og sat det igen. Hemmeligheden var en valk! Sådan en stof-donut, der åbenbart kan købes i Føtex for 40 kr (mente hun). Så lavede hun en hestehale, satte valken ud på spidsen af håret og "rullede" valken (med hår) ned til elastikket og vupti: Smuk og fin knold på 30 sekunder.

Jeg tror da nok LIGE, at jeg skal i føtex! :glad

Ja, man får den fineste knold (sock bun) :7himmel man kan også lave den med en sok hvor tå-delen er klippet af og sokken er rullet til en donut :) Det er også min ynglings frisure mod små pilfingere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man får den fineste knold (sock bun) :7himmel man kan også lave den med en sok hvor tå-delen er klippet af og sokken er rullet til en donut :) Det er også min ynglings frisure mod små pilfingere :D

Haha, havde slet ikke overvejet at man kunne bruge en sok :D Men godt sparetip :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt shape-trusser fra Triumph! :D

Kæææææææææææft de er usexede, men man får en betydeligt flottere mave i kjolen af dem :balloon

Kan varmt anbefales :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg havde en veninde på besøg idag, der havde den fiiiiiiiiineste knold. Jeg spurgte hende, hvordan dylan hun egentlig lavede sådan en, og i løbet af 30 sekunder havde hun både løsnet håret og sat det igen. Hemmeligheden var en valk! Sådan en stof-donut, der åbenbart kan købes i Føtex for 40 kr (mente hun). Så lavede hun en hestehale, satte valken ud på spidsen af håret og "rullede" valken (med hår) ned til elastikket og vupti: Smuk og fin knold på 30 sekunder.

Jeg tror da nok LIGE, at jeg skal i føtex! :glad

Hmm... hvordan sidder valken så fast? Skal håret igennem den og hvordan pokker ruller man så? :blink Jeg forstår det ikke :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... hvordan sidder valken så fast? Skal håret igennem den og hvordan pokker ruller man så? :blink Jeg forstår det ikke :blush

Sådan her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh - hvorfor har jeg først set den her tråd nu :rolleyes

Nå men jeg kan da lige komme med hvordan jeg får tid på badeværelset om morgenen:

Det første jeg gør når jeg vågner er ofte at amme - så går vi ud på puslebordet, hiver bleen af Mie og ligger et håndklæde på gulvet og en stofble/gylpeklud folder jeg så den ligger under hende og kører mellem benene og sætter den fast i hendes Body foran og så ligger jeg hende på håndklædet - hun ELSKER at ligge der og så kan jeg få tid til at smukkesere mig - der er selvfølgelig en tidsbegrænsning, men jeg når da det meste. Jeg kan endda nå et bad også. Vi har det så også MØJ varmt på badeværelset og vi har gulvvarme, men det er den pris vi betaler for at mor kan få tøj på og redt hår :lol

Og så tror jeg da lige jeg skal ud og farve mine vipper - har et hjemme farve sæt, og det er da begrænset hvor meget der kommer på huden når man farver vipper!!!

Måske jeg også kan få taget et fodbad nu når farmanden er hjemme :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh - hvorfor har jeg først set den her tråd nu :rolleyes

Nå men jeg kan da lige komme med hvordan jeg får tid på badeværelset om morgenen:

Det første jeg gør når jeg vågner er ofte at amme - så går vi ud på puslebordet, hiver bleen af Mie og ligger et håndklæde på gulvet og en stofble/gylpeklud folder jeg så den ligger under hende og kører mellem benene og sætter den fast i hendes Body foran og så ligger jeg hende på håndklædet - hun ELSKER at ligge der og så kan jeg få tid til at smukkesere mig - der er selvfølgelig en tidsbegrænsning, men jeg når da det meste. Jeg kan endda nå et bad også. Vi har det så også MØJ varmt på badeværelset og vi har gulvvarme, men det er den pris vi betaler for at mor kan få tøj på og redt hår :lol

Og så tror jeg da lige jeg skal ud og farve mine vipper - har et hjemme farve sæt, og det er da begrænset hvor meget der kommer på huden når man farver vipper!!!

Måske jeg også kan få taget et fodbad nu når farmanden er hjemme :7himmel

Kan du ikke tage et billede når hun ligger sådan for kan slet ik forstå hvad du mener :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeejj... sådan en sock bun skal jeg dælme eksperimentere med i morgen, den er da super fin :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke tage et billede når hun ligger sådan for kan slet ik forstå hvad du mener :unsure

Jo sagtens, jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER