Myliona

De unge mødre.

193 indlæg i dette emne

:balloon Så sæsonpremieren i sidste uge, men uf! Den kommer jo i tv i aften :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh det må jeg se, vidste ikke det kom igen nu :)

er faktisk lidt skuffet over de ikke udsender sæsonerne på dvd mere.. jeg har dem der er på dvd, men så holdte jeg op med at se det i tv et stykke tid fordi jeg ikke ville springe noget over. nu mangler jeg så bare en del afsnit <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig, wuhuu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal SÅ meget se det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer det kl 21?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! :) Jeg skal også virkelig se med :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg var på arbejde, er der nogen der vil give et referat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg faldt i søvn <_< så fik heller ikke set det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke så meget at berette

Camilla Framnes er kommet igang med at træne og spise sundt oven på skilsmissen

Camilla Sofia (tror jeg nok hun hedder) Er nu gravid i 15 uge og går og venter på at få kønnet at vide.. Desuden kan hun ikke flytte sammen med kæresten pga økonomien.

Så mødte vi Nanna Silje med en søn i trodsalderen. Hun har samtidig travlt med handelsskolen.

Ellers har jeg svedt ud hvad der skete ;) Det er ikke sådan når man har travlt med at strikke imens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så også Nadja som er indlagt på grund af hendes leukæmi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det være pinlig at stå i Føtex og ikk ku betale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må det være pinlig at stå i Føtex og ikk ku betale.

Det sker nu for mange - jeg har selv prøvet det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker nu for mange - jeg har selv prøvet det

Jaeh, meeen.. Tror nu ikke hun havde penge på..

Er det kun mig der tænkte det var lidt sjovt, at hun talte om at de var økonomiske og sparede, også handler de i føtex? Man kan da sagtens lave lækkert BILLIGT mad? <_<

Og "masser af penge" på kortet, er altså ikke 600 kr hvis man spørger mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, meeen.. Tror nu ikke hun havde penge på..

Er det kun mig der tænkte det var lidt sjovt, at hun talte om at de var økonomiske og sparede, også handler de i føtex? Man kan da sagtens lave lækkert BILLIGT mad? <_<

Og "masser af penge" på kortet, er altså ikke 600 kr hvis man spørger mig :P

hvem var det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvem var det??

Camilla Sofia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, meeen.. Tror nu ikke hun havde penge på..

Er det kun mig der tænkte det var lidt sjovt, at hun talte om at de var økonomiske og sparede, også handler de i føtex? Man kan da sagtens lave lækkert BILLIGT mad? <_<

Og "masser af penge" på kortet, er altså ikke 600 kr hvis man spørger mig :P

Ja, det undrede også mig. De stod og snakkede om billig mad, og så køber de bl.a. en færdiglavet sovs til 16 kr. Det er dyrere end det dyreste pulver, og det koster måske kun et par kr. at lave selv. Det er ikke "billig" mad i mine øjne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det undrede også mig. De stod og snakkede om billig mad, og så køber de bl.a. en færdiglavet sovs til 16 kr. Det er dyrere end det dyreste pulver, og det koster måske kun et par kr. at lave selv. Det er ikke "billig" mad i mine øjne

Ja, det tænkte jeg også.. Og kiksene drengen fik kostede godt nok "kun" 10 kr; Men mon ikke man kunne finde en billigere alternativ løsning.. Når hun samtidig gør opmærksom på han har været 3 uger om IKKE at have spist den pakke de havde derhjemme op.. ;) 10 kr her og 10 kr der - Det løber altså hurtigt op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, meeen.. Tror nu ikke hun havde penge på..

Er det kun mig der tænkte det var lidt sjovt, at hun talte om at de var økonomiske og sparede, også handler de i føtex? Man kan da sagtens lave lækkert BILLIGT mad? <_<

Og "masser af penge" på kortet, er altså ikke 600 kr hvis man spørger mig :P

Hvis det passer at hun har MasterCard som hun sagde, så kan det snildt være derfor.. Har godt nok stået med håret i postkassen et par gange, selvom det dog plejer at virke på en anden maskine.. :)

Men du har ret i at 600 kr. heller ikke står som 'masser af penge' i min bog, og de bør nok handle et andet sted end Føtex. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kunne heller ikk rigtig følge camilla sophia, der findes så mange billige butikker fakta, netto, rema1000 og de ligger altså i de fleste byer (jeg har flere af de nævnte butikker i min by plus andre ) så det burde være muligt at handle billigere.. Og man behøver jo ikke sovs, og da slet ikke til 16 kr :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er måske også bare lidt sippet med penge.. Hvis vi ikke har "mange penge", og vi synes vi har "brug for at blive forkælet", så behøver vi altså ikke handle for flere hundrede kroner i Føtex.

Da jeg studerede og var på SU, kunne vi sagtens få nogle veninder sammen, og lave en lækker middag for 200 kr, inkl drikkevarer (dog ikke alkohol, som der jo oftest kom til ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er måske også bare lidt sippet med penge.. Hvis vi ikke har "mange penge", og vi synes vi har "brug for at blive forkælet", så behøver vi altså ikke handle for flere hundrede kroner i Føtex.

Da jeg studerede og var på SU, kunne vi sagtens få nogle veninder sammen, og lave en lækker middag for 200 kr, inkl drikkevarer (dog ikke alkohol, som der jo oftest kom til ;) )

jeg har det lidt på samme måde.. det behøver ikke koste en masse for at det er forkælelse.. her i ferien tog mig og et par veninder til et friluftsbad med frugt og kiks.. ren forkælelse og tøsehygge en hel dag.. det kostede 20 kr for friluftsbadet også købte vi hver lidt inden vi tog afsted som vi så kunne dele..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er måske også bare lidt sippet med penge.. Hvis vi ikke har "mange penge", og vi synes vi har "brug for at blive forkælet", så behøver vi altså ikke handle for flere hundrede kroner i Føtex.

Da jeg studerede og var på SU, kunne vi sagtens få nogle veninder sammen, og lave en lækker middag for 200 kr, inkl drikkevarer (dog ikke alkohol, som der jo oftest kom til ;) )

Jeg er helt enig her.

Vi kan uden problemer leve 2 mennesker for 500 kr om ugen, og jeg synes ikke vi mangler noget overhovedet. Pastaen er som regel frisk, vi køber næsten kun de der små lækre kartofler, vi bruger ofte friske krydderurter og får da også fisk en gang i mellem. Vi kan også sagtens lave en lækker bøf med gode råvarer for de penge - de handler bare om at tænke sig lidt om, og så lave meget fra bunden. Man skal godt nok lave meget brun sovs selv før det koster 16 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, meeen.. Tror nu ikke hun havde penge på..

Er det kun mig der tænkte det var lidt sjovt, at hun talte om at de var økonomiske og sparede, også handler de i føtex? Man kan da sagtens lave lækkert BILLIGT mad? <_<

Og "masser af penge" på kortet, er altså ikke 600 kr hvis man spørger mig :P

Jeg forstår virkelig heller ikke hvorfor man går i Føtex, Super Best, Bilka osv for, at handle når man er dårligt stillet økonomisk..

Der er mange penge, at spare hvis man går en tur i Lidl, Aldi eller Kiwi minipris i stedet :)Jeg er på SU, så jeg handler rigtig meget i Lidl og vi lever ret godt, men vi får også meget for pengene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil blot lige minde om at muligheden for at en eller flere af mødrene fra programmet færdes herinde, er til stede ;)

Blot så der bevares en pæn og sober tone :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER