Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Vi har haft en dejlig eftermiddag. Først på legepladsen og tur på scooteren. Derefter hygge på altanen, hvor han fik lidt vand i en bassin. Utrolig hvor meget lykke lidt vand kan gøre. Spurgte hvad vi skulle have til aftensmad og svaret var saftevand og is :D Det fik han dog ikke!

Og så nåede vi hvorfor fasen. Alt hvad jeg spørger om bliver kvitteret med et hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg bagt pølsevogn som Maja skal have med i DP i morgen, når de skal fejre hendes fødselsdag :hurra :) det blev noget senere end planlagt, at jeg fik dem bagt, fordi jeg brugte halvanden time på at få Maja til at sove :blink

:D synes det er rigtig flot klaret at du har bagt pølseVOGN!

Men tillykke med lille dejlige Maja :ballons

Ingen dræn !!!! :) hun var selvfølgelig lidt bekymret for Zoeys dårlige søvn.

Hun nævnte selv hun kunne se kindtænderne var på vej og lægen snakkede jo om nogle børn er evigt plaget af tænder.

Alt det her søvnhalløj startede da Zoey fik sin første tand. Kan det virkelig være det ?? Det passer fint med at jeg kan mærke den næste tand i 1-2 mdr før den bryder igennem. Må lige snakke med lægen om der er noget vi kan gære for at hjælpe hende ved tænder. Men nøj jeg er lettet over hun ikke har ondt i ørene :)

Jubii! Dejligt nyt! :yay

Vi har haft en dejlig eftermiddag. Først på legepladsen og tur på scooteren. Derefter hygge på altanen, hvor han fik lidt vand i en bassin. Utrolig hvor meget lykke lidt vand kan gøre. Spurgte hvad vi skulle have til aftensmad og svaret var saftevand og is :D Det fik han dog ikke!

Og så nåede vi hvorfor fasen. Alt hvad jeg spørger om bliver kvitteret med et hvorfor?

Lyder super hyggeligt! Og åh ja, hvor jeg dog glæææder mig til den fase :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg blev forarget på arbejdet idag! Var på besøg i en børnehave med en rigtig dejlig indhegnet natur legeplads - tænk jer, folk er SÅ frække at de lufter deres hunde derinde! Så personalet må hver morgen starte med at fjerne hundelort og cigaretskodder inden børnene kan komme der ud. Hver evig eneste morgen, og særligt om mandagen.... Jeg har selv hunde, men helt ærlig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg blev forarget på arbejdet idag! Var på besøg i en børnehave med en rigtig dejlig indhegnet natur legeplads - tænk jer, folk er SÅ frække at de lufter deres hunde derinde! Så personalet må hver morgen starte med at fjerne hundelort og cigaretskodder inden børnene kan komme der ud. Hver evig eneste morgen, og særligt om mandagen.... Jeg har selv hunde, men helt ærlig....

Hvor er det bare ubetænksomt :gal

Hvordan kommer folk derind, hvis den er indhegnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare ubetænksomt :gal

Hvordan kommer folk derind, hvis den er indhegnet?

De går da bare gennem lågen. Nu er der lås på, men folk løfter åbenbart bare hunden over lågen.... Og der er endda en meget fin hundeskov i byen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Anna igen sovet 2,5 time til middag og sover derfor stadig ikke <_< I går var den 21 før hun sov og hun vågnede alligevel kl. 06.30. Det skal IKKE være den rytme der skal gælde fra nu! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen dræn !!!! :) hun var selvfølgelig lidt bekymret for Zoeys dårlige søvn.

Hun nævnte selv hun kunne se kindtænderne var på vej og lægen snakkede jo om nogle børn er evigt plaget af tænder.

Alt det her søvnhalløj startede da Zoey fik sin første tand. Kan det virkelig være det ?? Det passer fint med at jeg kan mærke den næste tand i 1-2 mdr før den bryder igennem. Må lige snakke med lægen om der er noget vi kan gære for at hjælpe hende ved tænder. Men nøj jeg er lettet over hun ikke har ondt i ørene :)

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De går da bare gennem lågen. Nu er der lås på, men folk løfter åbenbart bare hunden over lågen.... Og der er endda en meget fin hundeskov i byen....

Hvor er det bare strengt! Utroligt at folk så ikke tænker at de i det mindste samler lorten op efter deres hund, når de nu ved at der kommer små børn og leger der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme igen efter en skøn uges ferie på Mallorca med min dejlige familie og mormor og morfar :loveshower

Sikke en masse der sker herinde på en uge - er ikke vant til så langt afbræk uden at være online ;)

Velkommen hjem :balloons Dejligt det har været sådan en god tur :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner lidt mine unger (mangler en trist smiley)

Var hjemme kl 23.30 i går og og sidder nu i bussen på vej på arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner lidt mine unger (mangler en trist smiley)

Var hjemme kl 23.30 i går og og sidder nu i bussen på vej på arbejde

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov til kl. 06:40 igen i dag :blink Jeg er godt nok spændt på om hun sover 2½ time til middag igen i dag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner lidt mine unger (mangler en trist smiley)

Var hjemme kl 23.30 i går og og sidder nu i bussen på vej på arbejde

Åh, kan godt forstå det er hårdt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er på tur med dagplejen i dag.. De skulle til lyø men færgen var aflyst så de er på bjørnø i stedet.. Bliver en lang. Dag for ham. Håber han får en god dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig nat og morgen med Zoey. Nu vil jeg gå ud og hente den lille krudtrøv og satser så på en hyggelig eftermiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 års bryllupsdag :wub sidste år var Dicte så lille at det ikke rigtig blev fejret. Men i dag skal vi fejre det på en lækker restaurant, ih hvor jeg glæder mig til at spise rigtig med min mand, uden stress og jag. Dicte hygger hjemme med farmor, og om lidt skal vi drikke champagne på den bænk hvor frieriet foregik :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 års bryllupsdag :wub sidste år var Dicte så lille at det ikke rigtig blev fejret. Men i dag skal vi fejre det på en lækker restaurant, ih hvor jeg glæder mig til at spise rigtig med min mand, uden stress og jag. Dicte hygger hjemme med farmor, og om lidt skal vi drikke champagne på den bænk hvor frieriet foregik :yay

Åh, hvor lyder det hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 års bryllupsdag :wub sidste år var Dicte så lille at det ikke rigtig blev fejret. Men i dag skal vi fejre det på en lækker restaurant, ih hvor jeg glæder mig til at spise rigtig med min mand, uden stress og jag. Dicte hygger hjemme med farmor, og om lidt skal vi drikke champagne på den bænk hvor frieriet foregik :yay

Årh! :biglove

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 års bryllupsdag :wub sidste år var Dicte så lille at det ikke rigtig blev fejret. Men i dag skal vi fejre det på en lækker restaurant, ih hvor jeg glæder mig til at spise rigtig med min mand, uden stress og jag. Dicte hygger hjemme med farmor, og om lidt skal vi drikke champagne på den bænk hvor frieriet foregik :yay

Tillykke :) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 års bryllupsdag :wub sidste år var Dicte så lille at det ikke rigtig blev fejret. Men i dag skal vi fejre det på en lækker restaurant, ih hvor jeg glæder mig til at spise rigtig med min mand, uden stress og jag. Dicte hygger hjemme med farmor, og om lidt skal vi drikke champagne på den bænk hvor frieriet foregik :yay

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 års bryllupsdag :wub sidste år var Dicte så lille at det ikke rigtig blev fejret. Men i dag skal vi fejre det på en lækker restaurant, ih hvor jeg glæder mig til at spise rigtig med min mand, uden stress og jag. Dicte hygger hjemme med farmor, og om lidt skal vi drikke champagne på den bænk hvor frieriet foregik :yay

Tillykke :loveshower

Håber I rigtig hygger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har kastet op tre gange på en time :(

Nu ligger hun og putter i sin seng.

Hader virkelig når min lille mus er syg :boo

Edit: Hun sover :-o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har kastet op tre gange på en time :(

Nu ligger hun og putter i sin seng.

Hader virkelig når min lille mus er syg :boo

Edit: Hun sover :-o

Nååårh lille stakkel, det er så synd for dem når de er syge! Og man vil så gerne kunne tage det selv hvis det var muligt. God bedring med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har kastet op tre gange på en time :(

Nu ligger hun og putter i sin seng.

Hader virkelig når min lille mus er syg :boo

Edit: Hun sover :-o

Rigtig god bedring med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har kastet op tre gange på en time :(

Nu ligger hun og putter i sin seng.

Hader virkelig når min lille mus er syg :boo

Edit: Hun sover :-o

Håber det kan soves væk :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.