Sofiee

Så er det vores måned!!

24 indlæg i dette emne

Så blev det endelig august = VORES TERMINSMÅNED!!! :loveshower :loveshower :loveshower

:goodluck :goodluck :goodluck og :bd :bd :bd til alle i dejlige tøser! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay

Kom så små augustbabyer!

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloon

Yeah!

:bd :bd :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuu!!! :glad :loveshower :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til jer allesammen :loveshower

:bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAAA.... så snyd at jeg først har termin den 23!... skulle ikke undre mig om jeg ender i september.... NO WAY!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Synes det er så vildt at tænke på, at vi bliver forældre denne måned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower DET ER FOR VILDT :loveshower

Kom så bebser :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:stork :bd :stork :bd :stork :bd :stork :bd :stork :bd :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, nej, nej...det havde jeg slet ik tænkt på!!!! Fu......................kkkk hvad har jeg rodet mig ud i!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er for vildt. Glæder mig til det popper op med masser af små augustbabyer :stork :stork :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er det jo :) og om en uge har jeg mine to drenge i mine arme.. Det er helt vildt, jeg er spændt bange og glæder mig på samme tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er det jo :) og om en uge har jeg mine to drenge i mine arme.. Det er helt vildt, jeg er spændt bange og glæder mig på samme tid :)

Det må være vildt at vide at om en uge såååå er de derloveshower.gif kan godt forstå dine følelser, du får hele 2!! Jeg får en, og har det helt på samme mådeballoons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er det jo :) og om en uge har jeg mine to drenge i mine arme.. Det er helt vildt, jeg er spændt bange og glæder mig på samme tid :)

Det er altså vildt at tænke på - men på en god måde! 2 små guldklumper på en gang :stork :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sku lidt vildt at tænke på men er sikker på det nok skal blive godt.. Alle andre tvillinge mødre har jo klaret den og ja der kunne jo ha været 3 så var det blevet mere hårdt :) alle siger også til mig at det bliver meget mere arbejde med to men der bliver også dobbelt op på de glæder de giver :) så nu skal den sidste uge bare gå stærkt :) dog lidt svært når man ligger på hospitalet :( men det er jo fordi at de er bange for at jeg ikk kan nå at komme herind hvis jeg tager hjem fordi de regner med en hurtig fødsel :) så det er jo skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee det er så fantastisk... Og det vi alle har ventet på siden de 2 famøse streger...

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj Pøj med det :loveshower :loveshower

men nu må det godt blive september snart så vi kan se vores lille prinsesse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sku lidt vildt at tænke på men er sikker på det nok skal blive godt.. Alle andre tvillinge mødre har jo klaret den og ja der kunne jo ha været 3 så var det blevet mere hårdt :) alle siger også til mig at det bliver meget mere arbejde med to men der bliver også dobbelt op på de glæder de giver :) så nu skal den sidste uge bare gå stærkt :) dog lidt svært når man ligger på hospitalet :( men det er jo fordi at de er bange for at jeg ikk kan nå at komme herind hvis jeg tager hjem fordi de regner med en hurtig fødsel :) så det er jo skønt :)

Shame on them!!! Det bliver da FANTASTISK med de 2 drenge - der er SÅ mange fordele med 2 på en gang - ja det bliver hårdt i starten (men det gør det for os alle), men det kommer tifoldigt igen når de begynder at kunne lege sammen, de vil sjældent kede sig og de får SÅ meget ud af hinanden. Ej i skal bare lukke ørerne for sådan nogle tankeløse kommentarer!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sku lidt vildt at tænke på men er sikker på det nok skal blive godt.. Alle andre tvillinge mødre har jo klaret den og ja der kunne jo ha været 3 så var det blevet mere hårdt :) alle siger også til mig at det bliver meget mere arbejde med to men der bliver også dobbelt op på de glæder de giver :) så nu skal den sidste uge bare gå stærkt :) dog lidt svært når man ligger på hospitalet :( men det er jo fordi at de er bange for at jeg ikk kan nå at komme herind hvis jeg tager hjem fordi de regner med en hurtig fødsel :) så det er jo skønt :)

Folk har så travlt, med hvrodand et blir for andre.... whistling.gif selvfølgelig blir der noget at se til....jeg er helt enig i majs kommentarballoons.gif

hver gang jeg siger jeg glæder mig til at komme igang med min hest igen, så får jeg også dumme kommentarer om at det får jeg i hvertflad ikke tid til nu hvor jeg får barn da.... og helt ærligt, da der skal planlægges mere, og det bliver ikke på samme intense niveau som før, men hvorfor i alverden skulle jeg ikke få tid til min hest?? jeg har da en mand, som også har brug for alene/kvalitetstid med sit barn i løbet af ugen00000858.gif Jeg bliver rigtig ked af det når de giver mig sådan en kommentar, i stedet for at bakke op om det... men folk har åbenbart lettere ved at åbne munden med noget negativt end med noget positivtlol_hitting.gif

Det blir fantastisk for jer med 2 guldklumper på en ganga1221.gif og for os andre bliver det fantastisk med 1 guldklumpa1221.gif Det er jo Børn!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk har så travlt, med hvrodand et blir for andre.... whistling.gif selvfølgelig blir der noget at se til....jeg er helt enig i majs kommentarballoons.gif

hver gang jeg siger jeg glæder mig til at komme igang med min hest igen, så får jeg også dumme kommentarer om at det får jeg i hvertflad ikke tid til nu hvor jeg får barn da.... og helt ærligt, da der skal planlægges mere, og det bliver ikke på samme intense niveau som før, men hvorfor i alverden skulle jeg ikke få tid til min hest?? jeg har da en mand, som også har brug for alene/kvalitetstid med sit barn i løbet af ugen00000858.gif Jeg bliver rigtig ked af det når de giver mig sådan en kommentar, i stedet for at bakke op om det... men folk har åbenbart lettere ved at åbne munden med noget negativt end med noget positivtlol_hitting.gif

Det blir fantastisk for jer med 2 guldklumper på en ganga1221.gif og for os andre bliver det fantastisk med 1 guldklumpa1221.gif Det er jo Børn!!!!

Det er simpelthen så TYPISK!!! Selvfølgelig får du tid til din hest igen, jeg kender da så ufattelig mange mødre der har hest - de klarer det da helt fint. Og som du selv siger så er der mere kvalitets tid med far og det er da en kæmpe fordel!!! (mænd kan ikke tage patent på fritidsaktiviteterne - vi vil skisme også på banen).

Vi bliver ofte spurgt "hvad så med kattene?" tjah hvad med dem? vi er jo nok hverken de første eller de sidste i verden med spædbarn og kat... Så ja - masser af negative kommentarer!!! velmenene måske, men skide irriterende!!! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen så TYPISK!!! Selvfølgelig får du tid til din hest igen, jeg kender da så ufattelig mange mødre der har hest - de klarer det da helt fint. Og som du selv siger så er der mere kvalitets tid med far og det er da en kæmpe fordel!!! (mænd kan ikke tage patent på fritidsaktiviteterne - vi vil skisme også på banen).

Vi bliver ofte spurgt "hvad så med kattene?" tjah hvad med dem? vi er jo nok hverken de første eller de sidste i verden med spædbarn og kat... Så ja - masser af negative kommentarer!!! velmenene måske, men skide irriterende!!! :lol

Åh, den har vi også tit hørt "Jamen hvad gør i så med katten?" Øhhh, ja han er ligesom også en del af familien! Bare fordi man skal til at have en lille baby, betyder det da ikke at man ikke også kan have kat (eller andre dyr for den sags skyld). Og der er da mange der har kat og spædbarn! Jeg er ved at blive sindssyg, folk kan bare få det til at lyde som om man er komplet uansvarlig bare fordi man har kat :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, den har vi også tit hørt "Jamen hvad gør i så med katten?" Øhhh, ja han er ligesom også en del af familien! Bare fordi man skal til at have en lille baby, betyder det da ikke at man ikke også kan have kat (eller andre dyr for den sags skyld). Og der er da mange der har kat og spædbarn! Jeg er ved at blive sindssyg, folk kan bare få det til at lyde som om man er komplet uansvarlig bare fordi man har kat :blink

Præcis..!!!! Hvad er det lige der er så farligt ved en kat??? Har man en stor hund løfter ingen et øjenbryn!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis..!!!! Hvad er det lige der er så farligt ved en kat??? Har man en stor hund løfter ingen et øjenbryn!!!

Næ, igen er det bare fordi folk har så skide travlt med at blande sig i andre folks liv, det er som om det er sjovere end at kikke på sit eget liv, eller sjovere end at tænke at det ikke kommer dem ved, hvordan man klarer det med Dyr og babyer samtidig....

Vi har en hund herhjemme.... og så spørger folk så om hunden ikke blir jaluox og kommer til at gøre barnet noget.... ALTSÅ nu er vi jo ikke idioter....selvfølgelig er man obs på det.... og selvfølgelig skal hunden da nok kunne mærke at der sker en forandring, og alt det der.... men man skal da nok finde ud af det så det blir fint for alle... og når barnet blir lidt større, så kommer de til at elske den hund eller kat som er i hjemmet... Jeg synes det er en fordel at man har nogle dyrloveshower.gif hvis man kan tåle dem da!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER