Myliona

Optaget på uddannelse?

25 indlæg i dette emne

Min kæreste har jo søgt en maaasse uddannelser, og han burde have fået svar i dag..

Men han har INTET hørt, fra noget sted..?? Er der et sted hvor han kan se om han er optaget, eller afvist? Er helt nervøs! Og dog - den uddannelse han har søgt på, skriver på hjemmesiden man kan søge de ledige pladser inden 10 august, så satser da på han er optaget.. Kunne bare lige være rart at vide det jo :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det er bare jeres postbud, som er langsom, ellers ring til uddannelsestederne, start med 1. prioteten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er bare jeres postbud, som er langsom, ellers ring til uddannelsestederne, start med 1. prioteten

Ja, min sundhedsplejerske sagde godt nok at de aldrig fik post om mandagen, og kæresten har heller ikke set postbudet.. <_< Men man kan da ikke bare lade være at dele post ud om mandagen!!! <_<

Tror vi prøvet at ringe i morgen, hvis ikke vi får post der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får vidst kun post hver 2. dag her hvor jeg bor. Sådan har det været længe.

Håber din kæreste bliver optaget på hans ønskeuddannelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster får først svar imorgen, så.måske det er forskelligt fra sted til sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får heller ikke post om mandagen , så mon ikke postbudet kommer med et brev eller flere i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nogle uddannelser, der ikke har givet svar endnu. Ved min søster har fået svar fra nogle i dag, men hun venter stadig svar fra den sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blev optaget på læreruddannelsen fik jeg også først mit brev med svar nogle dage senere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge gange jeg har søgt ind på en uddannelse har jeg fået brev på dagen. Hvor har han søgt ind henne? Her: http://i2-files.tv2net.dk/499/31169499-843068cfc10371f3ad6df1d122c71e2b.pdf kan man nemlig se det snit, der kræves. Så hvis han har snittet på sin første prioritet er han jo kommet ind der. Ellers kan man nogen steder logge sig ind på uddannelsesstedets hjemmeside. Det kunne jeg ihvertfald, da jeg blev optaget på kinesisk på Århus Universitet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge gange jeg har søgt ind på en uddannelse har jeg fået brev på dagen. Hvor har han søgt ind henne? Her: http://i2-files.tv2net.dk/499/31169499-843068cfc10371f3ad6df1d122c71e2b.pdf kan man nemlig se det snit, der kræves. Så hvis han har snittet på sin første prioritet er han jo kommet ind der. Ellers kan man nogen steder logge sig ind på uddannelsesstedets hjemmeside. Det kunne jeg ihvertfald, da jeg blev optaget på kinesisk på Århus Universitet...

Han har søgt som folkeskolelærer i Odense - Kan se alle er optaget, og tjekkede om han havde fået søgt, og der står de har modtaget hans ansøgning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har søgt som folkeskolelærer i Odense - Kan se alle er optaget, og tjekkede om han havde fået søgt, og der står de har modtaget hans ansøgning!

Jamen så er han jo kommet ind... Så har I bare et træls postbud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Almindelig post tager en dag om at komme frem.

Dvs. post man modtager om mandagen er sendt om lørdagen da der ikke bliver uddelt post om søndagen.

Post sendt fredag modtager man om lørdagen.

Tror mange uddannelsessteder først sender posten ud om mandagen og derfor har man den først om tirsdagen.

Håber han er kommet ind på 1. prioritet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste andre har fået svar i dag kan jeg se (på facebook). Der står også at man får svar med posten d. 30 juli..

Men nu håber vi posten kommer i morgen, og ellers så ringer vi derind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hørte noget i går aftes, om at man kl. 00.01 i nat kunne logge ind et sted og se, om man var optaget... Men hvor, kan jeg ikke huske <_<

Mon ikke det kan være via uddannelsesstedet eller kvote-søgningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt hvis der står at alle er optaget. Så er han jo også :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit brev for vild i sin tid... <_< Møg tarveligt var det, men det har da heldigvis fortonet sig nogenlunde i glemslens tåger, her 1,5 år efter jeg blev færdig.. ;) Men det er en rædsom følelse at gå og veeeente og ikke vide noget med sikkerhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt? er han kommet ind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen post i dag heller <_<

Mon det er kommet på mail - Hans mail er nemlig blevet spærret, så den kan han ikke tjekke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit brev om optagelse var også forsinket. Jeg hadede PostDK på FULD SMADDER i flere måneder for det :lol

Håber at der snart kommer et brev - han må da være optaget lyder det til :) Ellers så ring ud til uddannelsesstedet og spørg. Det gjorde jeg, dengang jeg sad på nåle og stirrede længselsfuldt efter postbudet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han ringer i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan endte det? har i modtaget brevet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh har da helt glemt at opdatere!

Han blev optaget.. Sidst på ugen, modtog vi brevet.

Men fik åbnet hans mail, som var blevet spærret - og der lå en mail :D

Så d. 16 august starter han på lærerseminariet :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til ham :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER