Susanne

Hvordan har I sovet i nat...

141 indlæg i dette emne

Vi havde en af de mere dårlige nætter i nat... men vi er nok også generelt heldige indtil videre... og i nat var det nok varmen der spillede ind... Silas sov fra kl. 23.30 til kl 03.27 og så holdt han os vågen til kl ca 05.00 hvor han endelig faldt om af træthed igen.. så vågnede han kl. 07.30..

Normalt kan vi gå i seng og sove allesammen kl. 22.30 så vågner Silas kl. 03.00 ca. får mad og ren ble og så sover han igen til mellem kl. 06.30 og 07.30.. Så vi er nok ret heldige.. han er jo ikke engang 14 dage endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ret godt :) Valdemar sov fra ca. 22 til 4 igen :yay Dog lidt uroligt fra 3-tiden, men ikke noget lidt aen på hovedet ikke kunne klare. :biglove Så fik han en tør mås og noget mad klokken 4 og så sov vi videre. Klokken 6 blev jeg vækket igen - AF MIT VÆKKEUR! Helt ny fornemmelse ;) Og jeg gad ikke stå op :rolleyes Så vi lå og puttede til halv 7, og så stod jeg op og gik i bad, mens Brian og Mar puttede videre, og så kunne jeg hente Valdemar ca. halv 8 og gøre ham klar til tur mens Brian sov videre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :yay Maja har sovet otte timer i træk og så halvanden time mere efterfølgende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :tæt Maja har sovet otte timer i træk og så halvanden time mere efterfølgende :)

Lækkert..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet aaalt for lidt... Fra kl 23- kl 4 vågnede Silje 3 gange.... Altså 3 gange pr time... GAB.. Efter det sov hun så tre timer, men det var ikke nok til mig zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet dejligt.. Blev vækket af Johan lidt i 8 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har taget sine foerste lange sovetraek i natloveshower.gif Paa ferien i sidste uge begyndte han at spise hver 4. time, som jo ellers har heddet hver 3. time som et Schweizisk urvaerkrolleyes.gif

I gaar sov han meget om eftermiddagen. Kl. 19:30 ammede vi og han sov kl. 20. Han vaagnede igen kl. 1 og vi gik ind i ammehjoernet. Her tog det den tid, det plejer, saa ca. 20 minutter og han sov igen i liften. Jeg vaagnede op til en lille sulten dreng igen kl. 6, saa han fik af det ene bryst, men faldt saa tungt i soevn. Kl. 7:20 var der ikke noget at goere - Noah var klar til dagencheerleader3.gif Jeg kunne godt have sovet et par timer mere, men det er sgi ok 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har taget sine foerste lange sovetraek i natloveshower.gif Paa ferien i sidste uge begyndte han at spise hver 4. time, som jo ellers har heddet hver 3. time som et Schweizisk urvaerkrolleyes.gif

I gaar sov han meget om eftermiddagen. Kl. 19:30 ammede vi og han sov kl. 20. Han vaagnede igen kl. 1 og vi gik ind i ammehjoernet. Her tog det den tid, det plejer, saa ca. 20 minutter og han sov igen i liften. Jeg vaagnede op til en lille sulten dreng igen kl. 6, saa han fik af det ene bryst, men faldt saa tungt i soevn. Kl. 7:20 var der ikke noget at goere - Noah var klar til dagencheerleader3.gif Jeg kunne godt have sovet et par timer mere, men det er sgi ok 7himmel.gif

SKØNT!!! Det er helt vildt så stor forskel der er på at sove 3 og 5 timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia spiste kl 23.30, og faldt i søvn kl 00. Hun meldte sig først igen kl 06.30 :yay Faldt i søvn igen kl 7, og vågnede først kl 10.45??? :blink

DEJLIGT!!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia har for første gang sovet 5 timer i træk :-) desværre har hun så mange lyde, at moren alligevel har været vågen mange gange. Overvejer kraftigt at rykke hende ind på sit eget værelse, men føler mig som en herre dårlig mor hvis jeg gør det. Hendes værelse er lige ved siden af, men hun er så lille:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia har for første gang sovet 5 timer i træk :-) desværre har hun så mange lyde, at moren alligevel har været vågen mange gange. Overvejer kraftigt at rykke hende ind på sit eget værelse, men føler mig som en herre dårlig mor hvis jeg gør det. Hendes værelse er lige ved siden af, men hun er så lille:-(

Vores søn laver også helt vildt mange lyde, og indtil videre er jeg oppe et par gange om natten, mange gange blot for lige at ae ham eller give ham sutten, så han falder til ro igen, han ligger nemlig helt vildt uroligt når han laver disse lyde.

Vi har næsten hans værelse klar, mangler lige nogle små ting som lampe i loftet, gardin og i den dur, men så tror jeg også han kommer på sit eget værelse. Det ligger lige ved side af soveværelset, men måske det vil give hans mor og far en mere rolig nat. Mikkel er 2 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia er også to måneder, og jeg ville ønske jeg ku ha hende i sengen ved siden af, men hun karter rundt i søvne og laver mange lyde, så jeg får slet ikke sovet. Hun sover i liften i vuggen ved fodenden for tiden, men også her vågner jeg af hendes lyde. Ofte går det sådan at jeg lige når at sætte mig op i sengen for at se til hende, så bliver hun stille. Så når jeg lige at falde i søvn og så begynder hun igen. På den måde kører det oftest fra kl 4 til kl 7 hvor jeg opgiver og står op. Faren vågner også af det, så i længden er det ikke en holdbar løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia er også to måneder, og jeg ville ønske jeg ku ha hende i sengen ved siden af, men hun karter rundt i søvne og laver mange lyde, så jeg får slet ikke sovet. Hun sover i liften i vuggen ved fodenden for tiden, men også her vågner jeg af hendes lyde. Ofte går det sådan at jeg lige når at sætte mig op i sengen for at se til hende, så bliver hun stille. Så når jeg lige at falde i søvn og så begynder hun igen. På den måde kører det oftest fra kl 4 til kl 7 hvor jeg opgiver og står op. Faren vågner også af det, så i længden er det ikke en holdbar løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har sovet på eget værelse for første gang. Blev puttet uden problemer, men var så oppe og give sut og tage hende op en enkelt gang indenfor de første timer. Sov så til kl. 02:40 og fik hikke. Sad med hende til hikken gik over, men så var hun vist blevet for sulten til at sove, så kl. 03 lavede jeg flaske som hun tømte. Sov igen 03:20... Længe siden jeg har været vågen så længe :zzz

Var inde og give sut kl. 05:30 og så sov hun til 06:20. Det er da godkendt :) Jeg sov lige en time under hendes formiddagslur, for var sgi lidt træt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ret fint. Jeg sov fra 21.30 til 23, ammede og puttede. sov igen til 3.30 og så fra 4.45 til kl.9. De andre i husstanden nappede den til kl.10, og jeg lå og nød synet af dem :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogenlunde. Gry blev ammet kl 19, og sov så kl 19.30 vågnede kl 22.30 og var sulten, vågnede igen kl 1.30, men hun var ikke sulten, prøvede flere gange at lægge hende til, men hun tog bare et par hurtige bab, men vente så hovedet den anden vej, hun endte med at mosle en hel time og vågnede så kl 6 fik lidt at spise der og sov en time mere. Kl 8 var hun allerede sulten igen og åbenbart også træt, for hun faldt i søvn og sov til kl 10.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fint...! :biglove

Viktor blev puttet kl 18:45 - han var så træt, så der gik ikke 5 minutter før han sov - og så vågnede vi op kl 7 i morges :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah var spilvaagen mellem 3 og 4 blink.gif lidt af en uro fra kl. 6, men han sov da til kl. 8, saa fik indhentet lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab har haft endnu en nat hvor Silje bare har været vågen vildt mange gange... To nætter i streg er hårdt, tror vidst lige jeg skal have en middagslur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja har været vågen et par gange i løbet af natten, hvor hun har fået lidt at spise - men ellers har hun sovet fint...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet dejligt! Den store blev lagt kl 19 og sov hurtigt. Det lille faldt i søvn ved en 20 tiden. De har begge sovet hele natten. Den store stod op kl 7 og kom ind og så tegnefilm hos mig (far var kørt på arbejde) og den lille var lige vågen kl 6 og skulle have sin sut og så sov han til kl. Lidt over 8. Så alt er som det plejer. Totalt luksus børn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Hvor blev min dreng af der sov så godt?! De sidste to dage er han vågen 4.30-5.30 og kan ikke sove mere - han møffer rundt og klynker.. Har ellers nemt kunne få ham til at sove til 7-8 stykker.. Han blev puttet kl 20 igår, vågnede kl 23, kl 3.30 og 5.30 måtte vi op.. Og nu sover han så her ved siden af på sofaen.. Hmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ganske udemærket :) Valdemar er (i hvert fald for i nat) vendt tilbage til sit dejlige vågner-kun-én-gang-om-natten-mønster :loveshower

21.30: Godnattår, tør mås og nattøj

2.30: Tør mås og nattår

6.30: Tør mås, godmorgentår og hygge inde i stuen

7.30: Lur igen - sover stadig :biglove

Det kan da næsten ikke være bedre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sov fra 20.30 til kl 3, og fra 3,30 til 6.20, og fra 7 til 9 :-) at mor her så kun har sovet 3 timer, er hendes egen skyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sov fra 20.30 til kl 3, og fra 3,30 til 6.20, og fra 7 til 9 :-) at mor her så kun har sovet 3 timer, er hendes egen skyld

For pokker da :) Hvorfor sov du ikke mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER