tullemor87

Endnu et farvel

16 indlæg i dette emne

Kære alle.

Ja, sÅ blev det tid til at sige farvel for mig... 3. gang var ikke lykkens gang for os heller...

Fredag d.6.juli var jeg til tidlig scanning. Skulle have været 9+3 men fostret var kun udviklet til 6./7. uge... Lægen mente vi kunne have talt forkert, men eftersom at vi testede positiv ret tidligt, vidste vi godt at der nok var en risiko for at vores baby var død...

Mandag d.9.juli begyndte jeg at pletbløde og tirsdag den 10.juli aborterede jeg på vores ferie i Italien...

Farvel til jer alle. Ønsker jer alt mulig held og lykke med jeres spirer i maverne! Håner jeg må følge lidt med på sidelinjen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

øv, ønsker jer pøj pøj med 4. forsøg :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv øv og øv, kæmpe krammer til jer, håber 4. gang bliver lykken :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor trist. Og så lige på jeres ferie :( Krydser fingre for at I hurtigt har heldet med jer igen.

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv. Håber det bedste for næste forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej da... Det er jeg meget ked af at høre :boo Jeg håber at i snart har heldet med jer igen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det jeg virkelig ked af at høre. Håber i snart får to streger igen og alt så bare vil lykkes for jer.

alt mulig held og lykke fremover også lige et :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej da :(

Håber at heldet snart er med jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var på sygehuset i dag, og det jeg frygtede mest, er sket...

Fosteret ligger endnu i maven, lille og død, så hvis min blodprøve er til det, påbegynder jeg medicinsk abort i morgen :'-( øvøvøv!!!

Hvis nogen har erfaringer med abort med piller så del endelig!!! Er pisse bange og nervøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en medicinsk abort. Det var bestemt ikke sjovt. :( Jeg havde virklig kraftige smerter - som jeg fik at vide var veer. Det trak også meget ud. Så i stedet for at være de fire timer på sygehuset man normalt er i Viborg, var jeg der nærmere 14 timer..

Efterfølgende var der dog ingen problemer. Jeg blødte i noget tid, og så blev alt ellers normalt igen.

Jeg fik at vide at det bestemt ikke var normalt at have så ondt, og at jeg nu ikke måtte fortælle andre skræmmehistorier.

Men jeg vil til en hvertid vælge en medicinsk abort frem for en udskrabning, hvis jeg skulle stå i situationen. Der får kroppen trods alt selv lov at tømme livmoderen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak fordi I deler! Det er rigtig rart at høre andres oplevelser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej da.... ej hvor jeg føler med jer. Det er bare frygteligt at skulle opleve det, når man glæder sig til og forventer at se et dejligt lille levende barn.... ønsker jer alt held og lykke fremover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh nej det er jeg virkelig ked af at høre :(

Ved min første abort fik jeg også pillerne. Det er smertefuldt ingen tvivl om det og jeg kunne godt have brugt dobbelt så meget smertestillende, men det var forholdsvis hurtigt overstået. Fordelen er at man er hjemme og kan gøre det når "man føler dig klar". Når de første 12 timer er gået synes jeg ikke at kunne huske at jeg havde ondt mere.

Håber at du bliver gravid igen få snart I er klar til det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅH NEJ

er lige kommet herind som bruger i dag.

Sad med begyndende fryd og overbeviste mig selv om at det ER bobler jeg føler i maven da jeg faldt over dit farvel :boo

sidder nu med en tårer i øjnene og ønsker jeg al mulig støtte i den kommende tid med de svære ting der står for døren og jeg håber det en gang vil lykkedes for jer at få jeres ønskebarn.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER