Little Miss

Pusletaske

20 indlæg i dette emne

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken en pusletaske jeg skal købe. Så derfor lidt råd og inspiration :-)

Hvilken pusletaske har i købt og hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en Anly fra ByStroom, fordi den er stor og rummelig. Og ikke for feminin til at sende med manden alene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en Anly fra ByStroom, fordi den er stor og rummelig. Og ikke for feminin til at sende med manden alene :)

Den ser flot ud. Købte du den på nettet? Ville rigtig gerne se den i virkeligheden før jeg køber

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt den i Bilka fordi jeg syntes den var pæn og billig og den har det den skal mht rum og størrelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en Aida ByStroom brugt. Den er superlækker og flot, men den har faktisk et par skader, har jeg opdaget <_< De der "fødder" der er i bunden, der er røget nogle af, og når jeg kigger brugte ByStroom tasker, så synes jeg at fødderne mangler på en del, så overvejer lidt om de falder let af? :unsure Derudover at lynlåsen lidt irriterende <_< MEN det kan jo også være, at den tidligere ejer bare har mishandlet sin taske lidt :lolhit

Og det er altså stadig en rigtig flot taske med en masse gode praktiske rum, så er stadig glad for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en sort gaia og co i nylon :) købte den på nettet men havde set på en i demin i babysam og synes den virkede stor nok til mig.. Den dag den kom med posten blev jeg vildt glad for den og synes den er super lækker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en brun AIDA fra ByStroom.. Den er fantastisk og rummelig.

Købte den på nettet, men den kan ses live i ønskebørn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt den i Bilka fordi jeg syntes den var pæn og billig og den har det den skal mht rum og størrelse

Det samme her og jeg er SÅ glad for valget - den passer lige til mit behov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en sort gaia og co i nylon :) købte den på nettet men havde set på en i demin i babysam og synes den virkede stor nok til mig.. Den dag den kom med posten blev jeg vildt glad for den og synes den er super lækker :)

Sådan en invisterede jeg også i til vores andet barn og er bare super glad for den den lille er nu 3 men je bruger den stadigt til legetøj og spillemaskiner og sån

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en fra Gaia & Ko i blå denim, der passer til barnevognen :) Den er jeg glad for :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken en pusletaske jeg skal købe. Så derfor lidt råd og inspiration :-)

Hvilken pusletaske har i købt og hvorfor?

Jeg ville have købt en by stroom Elin men den var lige dyr nok. Så jeg købte en gaia og co hos www.babyhome.dk der har de gode tilbud. Mener jeg gav 250 kr for + 35 i forsendelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ser flot ud. Købte du den på nettet? Ville rigtig gerne se den i virkeligheden før jeg køber

De har nogle af dem i den lokale ønskebørn i Viborg. Men ved ikke om alle ønskebørn har dem. Har også set dem i Salling i Århus :)

Min er købt i ønskebørn. Den stod der på hylden og ville bare købes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Bea fra byStroom i sort. Den er lækker og rummelig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en Aida ByStroom brugt. Den er superlækker og flot, men den har faktisk et par skader, har jeg opdaget <_< De der "fødder" der er i bunden, der er røget nogle af, og når jeg kigger brugte ByStroom tasker, så synes jeg at fødderne mangler på en del, så overvejer lidt om de falder let af? :unsure Derudover at lynlåsen lidt irriterende <_< MEN det kan jo også være, at den tidligere ejer bare har mishandlet sin taske lidt :lolhit

Og det er altså stadig en rigtig flot taske med en masse gode praktiske rum, så er stadig glad for den :)

Har en brun AIDA fra ByStroom.. Den er fantastisk og rummelig.

Købte den på nettet, men den kan ses live i ønskebørn :)

Takker mine kære medsøstre på BK. ENDELIG har jeg fundet en pusletaske jeg synes om, så nu er den bestilt :glad :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en gaia og co. til Marlon, og var ok glad for den, men ville gerne have en større, så nu har jeg købt en sort ANLY fra ByStroom, og jeg er bare super glad for den!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en storksak, model Elisabeth i blå i morgengave, fordi den er suer flot og kan bruges som alm. taske imellem børnene (håber da ikke ham her er den eneste :) ). Og så vidste jeg at jeg måtte få noget dyrt (og ja, jeg valgte selv min morgengave :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh jeg har købt en Didi Bystroom, som jeg allerede bruger :whistling Og jeg er bare så glad for den, aldrig har jeg haft en taske der var så anvendelig, der kan være rigtig meget i den og samtidig virker den ikke voldsom når der kun er lidt i den :7himmel

Jeg valgte bystroom, fordi jeg ikke ville ende med en taske jeg kun brugte til bebsen, men som jeg kan bruge til meget andet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte en helt basic sort fordi manden skal bruge den lige så meget som jeg. Så ville det ikke gå, hvis den var alt for tøset. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar. Hælder mest til bystroom anly men synes den var ret stor da jeg var ude og se den idag.

Men har man brug for al pladsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en lækker gaia og co sidst, som jeg var meget glad for :)

Fik af min veninde en i brun fløjl som jeg regner med at bruge sammen med den Anly fra bystroom som jeg fik af min kusine, fordi hun ikke gad den længere :rolleyes

Mumi bliver fuld flaskebarn fra start, så tror den store vil blive brugt mest når vi skal besøge min familie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER