TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Forresten: skal man mon have én eller to flyverdragter til et 1-årigt vuggestuebarn (næste vinter). Jeg kom til at tænke på, at det kunne være rart med en back up-dragt. Hvad er jer der har større børn erfaret?

Jeg "kom til" at købe en Reima Tec flyverdragt til halv pris den anden dag, men så kom jeg til at tænke på det med back up-dragt, så i aftes fandt jeg en Mikk-Line, der sikkert er lige så god (men vist ikke kan tåle varmeskab) til 200 kr. Nu håber jeg bare, at det ikke var overkill...,og at jeg i øvrigt har ramt rigtigt med str 86 (S er nu 2 måneder og 62 cm/6 kg, så hun er over gennemsnittet, og det tror jeg vil fortsætte)....

Jeg har 2 flyverdragter til Melissa i år, faktisk 3, for vandt en på FB juleaften :P Jeg havde kun 1 sidste år og der manglede jeg ofte nr. 2 når Melissa var syg, eller måske ikke syg syg, men havde en hjemmedag, hvor hun godt kunne komme ud og lege. Hun er ikke i flyverdragt men jakke frem og tilbage mellem DP og hjem da afstanden er meget kort. Så i år har jeg 2, det er jeg rigtig glad for :)

Jeg tænker også, at til 200 kr så er det fint med en nr. 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er det i dag Laura ska døbes.

Tillykke! Håber I får en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Laura ska døbes.

Håber I får en dejlig dag :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Laura ska døbes.

Tillykke med dåben. Håber i får en dejlig dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten: skal man mon have én eller to flyverdragter til et 1-årigt vuggestuebarn (næste vinter). Jeg kom til at tænke på, at det kunne være rart med en back up-dragt. Hvad er jer der har større børn erfaret?

Jeg "kom til" at købe en Reima Tec flyverdragt til halv pris den anden dag, men så kom jeg til at tænke på det med back up-dragt, så i aftes fandt jeg en Mikk-Line, der sikkert er lige så god (men vist ikke kan tåle varmeskab) til 200 kr. Nu håber jeg bare, at det ikke var overkill...,og at jeg i øvrigt har ramt rigtigt med str 86 (S er nu 2 måneder og 62 cm/6 kg, så hun er over gennemsnittet, og det tror jeg vil fortsætte)....

Vi har haft back up på flyverdragten. Men først fra sidste år hvor han startede i bh. Det kan sagtens være overtræksbukser til jakken. Det er hvad vi bruger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Laura ska døbes.

Tillykke :loveshower

Hav en rigtig dejlig dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altid kun haft en flyverdragt til Lise og har ikke savnet flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at Laura skal døbes - håber I får en skøn dag! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Laura ska døbes.

Tillykke med dåben :) Håber I får en dejlig dag :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Laura ska døbes.

Tillykke med Laura's dåb :hurra håber at I får en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres besyv om flyverdragter :kiss og tillykke med Lauras dåb :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til babysvømning for første gang i dag, med begge unger samtidig. Milan er færdig -- det er Melissa også :) Faktisk faldt han i søvn mens vi var i vandet, ganske kort :blink Men han slappede helt af.. Nu er jeg så spændt på, om han sover fordi han er overstimuleret og dermed har lukket ned eller træt fordi det var hårdt :unsure Håber på det sidste, ellers får jeg en lang alene aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til babysvømning for første gang i dag, med begge unger samtidig. Milan er færdig -- det er Melissa også :) Faktisk faldt han i søvn mens vi var i vandet, ganske kort :blink Men han slappede helt af.. Nu er jeg så spændt på, om han sover fordi han er overstimuleret og dermed har lukket ned eller træt fordi det var hårdt :unsure Håber på det sidste, ellers får jeg en lang alene aften.

Hvor har I været til babysvømning henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har I været til babysvømning henne?

Vi var i Terndrup :) Der er det hver lørdag fra 10-11 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i Terndrup :) Der er det hver lørdag fra 10-11 :)

Er det hold I går på, eller kan I bare møde op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Dagen var rigtig god og Laura klarede den rigtig fin i både kirken og til festen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det hold I går på, eller kan I bare møde op?

Det er godt nok er hold, men mener faktisk der var nogle der talte om klippekort dertil- det kan jeg lige undersøge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til babysvømning for første gang i dag, med begge unger samtidig. Milan er færdig -- det er Melissa også :) Faktisk faldt han i søvn mens vi var i vandet, ganske kort :blink Men han slappede helt af.. Nu er jeg så spændt på, om han sover fordi han er overstimuleret og dermed har lukket ned eller træt fordi det var hårdt :unsure Håber på det sidste, ellers får jeg en lang alene aften.

Milan har sovet siden svømning, eller han har været vågen 30-1 time her før aften, men er helt væk ellers :blink Er godt nok spændt på natten eller om han kvikker op ved 22-23 tiden og vi så skal hygge et par timer eller mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Milan har sovet siden svømning, eller han har været vågen 30-1 time her før aften, men er helt væk ellers :blink Er godt nok spændt på natten eller om han kvikker op ved 22-23 tiden og vi så skal hygge et par timer eller mere ;)

Håber det beste for natten :kram2

Vi har så den modsatte - Leonora har sovet minimalt siden kl 12 og er svær at få til ro nu fordi hun bliver ved at vågne op <_< så er godt nok spændt på om vi får lov at sove et længere stræk på et tidspunkt... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal være alene med børnene i næste uge og har brug for at være udhvilet inden manden tager til det sjællandske men jeg kan ikke sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal være alene med børnene i næste uge og har brug for at være udhvilet inden manden tager til det sjællandske men jeg kan ikke sove :(

:kram Det er SÅ :numse

Håber snart søvnen overmander dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det dåbsdag for Storm.

Er godt nok spændt på, hvordan han tager det i kirken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det dåbsdag for Storm.

Er godt nok spændt på, hvordan han tager det i kirken.

Rigtig god dag og tillykke med storm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det dåbsdag for Storm.

Er godt nok spændt på, hvordan han tager det i kirken.

Tillykke med Storm :) håber I får en god dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Storm! :hurra Håber I får en dejlig dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER