TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Bedsteforældre på besøg = Win Win situation.

N og jeg ser frem til en hel nats søvn og mormor & morfar er lykkelig for at måtte have Freja i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er lige så stille startet op på grød. Ikke helt dårligt ;)

YO4rT5r.jpg

 

Håber han er glad for det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedsteforældre på besøg = Win Win situation.

N og jeg ser frem til en hel nats søvn og mormor & morfar er lykkelig for at måtte have Freja i nat

 

Dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til bryllup med lille manden i morgen, jeg er godt nok nervøs, det må briste eller bære.... :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår ligger det første appetitspring?

Mine :hophop har ikke kunnet følge med i dag...

Har lige måttet give en flaske. Havde gudskelov erstatning i skabet.

Må have lavet noget mælkebombe i morgen...

Mælkebombe? Hvad er det? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen, tænkte nok at vi havde ramt appetitspringet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mælkebombe? Hvad er det? :)

Det er en slags musli lavet på bl.a kokos og nødder der stimulere produktionen. Det kan Googles og så skader det ikke at det smager ret godt :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at baby ALTID skal skide lige inden hun dratter i søvn? det er sket to gange i dag, hvor jeg har været nødt til at skifte og starte total forfra med at putte.... :rolleyes

Altid noget at hun kun skider 1-2 Dage i ugen! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at baby ALTID skal skide lige inden hun dratter i søvn? det er sket to gange i dag, hvor jeg har været nødt til at skifte og starte total forfra med at putte.... :rolleyes

Altid noget at hun kun skider 1-2 Dage i ugen! :D

 

Godt spørgsmål. S har lige skidt så meget, at noget af det var smattet ud af bleen og ned af benet. Mums :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt spørgsmål. S har lige skidt så meget, at noget af det var smattet ud af bleen og ned af benet. Mums :rolleyes

Nu har pigebarnet så været vågen i to timer... så nu ammer vi igen i håb om at hun falder omkuld... jeg er træt! :zzz

Det er så hyggeligt, når bleen ikke holder tæt... eller noget! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste det ville være for godt til at være sandt med mere end 1 god nat i træk - så nu sidder jeg her igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg slap ikke for nat-amning i dag. S har ellers haft 4 nætter m sovestræk på 6-7 timer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten: skal man mon have én eller to flyverdragter til et 1-årigt vuggestuebarn (næste vinter). Jeg kom til at tænke på, at det kunne være rart med en back up-dragt. Hvad er jer der har større børn erfaret?

Jeg "kom til" at købe en Reima Tec flyverdragt til halv pris den anden dag, men så kom jeg til at tænke på det med back up-dragt, så i aftes fandt jeg en Mikk-Line, der sikkert er lige så god (men vist ikke kan tåle varmeskab) til 200 kr. Nu håber jeg bare, at det ikke var overkill...,og at jeg i øvrigt har ramt rigtigt med str 86 (S er nu 2 måneder og 62 cm/6 kg, så hun er over gennemsnittet, og det tror jeg vil fortsætte)....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten: skal man mon have én eller to flyverdragter til et 1-årigt vuggestuebarn (næste vinter). Jeg kom til at tænke på, at det kunne være rart med en back up-dragt. Hvad er jer der har større børn erfaret?

Jeg "kom til" at købe en Reima Tec flyverdragt til halv pris den anden dag, men så kom jeg til at tænke på det med back up-dragt, så i aftes fandt jeg en Mikk-Line, der sikkert er lige så god (men vist ikke kan tåle varmeskab) til 200 kr. Nu håber jeg bare, at det ikke var overkill...,og at jeg i øvrigt har ramt rigtigt med str 86 (S er nu 2 måneder og 62 cm/6 kg, så hun er over gennemsnittet, og det tror jeg vil fortsætte)....

Jeg har selv overvejet det til min store pige hver vinter, men har kun haft én og det har fungeret fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun haft en flyverdragt til Luna... både sidste år og i år ;) vi har aldrig problemer.

Skal dog nok ud og købe ny til Liff, da jeg ikke tror på at hun når op i str. 86 Til vinter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv overvejet det til min store pige hver vinter, men har kun haft én og det har fungeret fint.

:ditto

Det er faktisk først i år (3,5 år) hvor hun har smidt bleen jeg har manglet en ekstra en enkelt gang eller to fordi hun er kommet til at tisse i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten: skal man mon have én eller to flyverdragter til et 1-årigt vuggestuebarn (næste vinter). Jeg kom til at tænke på, at det kunne være rart med en back up-dragt. Hvad er jer der har større børn erfaret?

Jeg "kom til" at købe en Reima Tec flyverdragt til halv pris den anden dag, men så kom jeg til at tænke på det med back up-dragt, så i aftes fandt jeg en Mikk-Line, der sikkert er lige så god (men vist ikke kan tåle varmeskab) til 200 kr. Nu håber jeg bare, at det ikke var overkill...,og at jeg i øvrigt har ramt rigtigt med str 86 (S er nu 2 måneder og 62 cm/6 kg, så hun er over gennemsnittet, og det tror jeg vil fortsætte)....

Har altid kun haft 1 pr sæson. Til en 1 årig ville jeg også nøjes med 1 flyverdragt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Laura ska døbes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Laura ska døbes.

Håber I får en dejlig dag :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag Laura ska døbes.

Håber I får en rigtig dejligt dag :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste det ville være for godt til at være sandt med mere end 1 god nat i træk - så nu sidder jeg her igen :(

:kram2

Vi havde det samme. Bare modsat, så fra kl. 3-5 var Milan vågen efter en flaske. Jeg faldt i søvn kl. 6, kl. 6.40 stod Melissa op. Farmand tog begge med i stuen, for Milan meldte sig til mad (igen) så jeg har fået en time ekstra på den konto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok Liv spiser alt for mange gange om natten ifht hendes alder :( håber det "bare" er tigerspringet og at hun stopper når det er færdigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor blev de gode nætter lige af? Malou har været vågen 3 gange siden kl. 00 :zzz hun sover så nu, hvor den store er vågen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten: skal man mon have én eller to flyverdragter til et 1-årigt vuggestuebarn (næste vinter). Jeg kom til at tænke på, at det kunne være rart med en back up-dragt. Hvad er jer der har større børn erfaret?

Jeg "kom til" at købe en Reima Tec flyverdragt til halv pris den anden dag, men så kom jeg til at tænke på det med back up-dragt, så i aftes fandt jeg en Mikk-Line, der sikkert er lige så god (men vist ikke kan tåle varmeskab) til 200 kr. Nu håber jeg bare, at det ikke var overkill...,og at jeg i øvrigt har ramt rigtigt med str 86 (S er nu 2 måneder og 62 cm/6 kg, så hun er over gennemsnittet, og det tror jeg vil fortsætte)....

Jeg havde to flyverdragter til min store pige sidste vinter, hvor hun var halvandet år, vi fik aldrig brugt dragt nr. 2, så den blev solgt videre her til efteråret. Men altså til 200 kr for en flyverdragt, synes jeg ikke at det er en katastrofe, hvis ikke den når at komme i brug. Du kan sikkert sælge den videre for samme pris, hvis ikke I får den brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde to flyverdragter til min store pige sidste vinter, hvor hun var halvandet år, vi fik aldrig brugt dragt nr. 2, så den blev solgt videre her til efteråret. Men altså til 200 kr for en flyverdragt, synes jeg ikke at det er en katastrofe, hvis ikke den når at komme i brug. Du kan sikkert sælge den videre for samme pris, hvis ikke I får den brugt :)

Helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER