TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Og så var der 3! Sejt altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kommer vi over appetitspringet og hopper direkte ind i en trygheds-ting <_<

Han vil kun sove i arm..

tror heller ikke at jeg mætter ham ordentligt :(

Mine bryster føles flade hele tiden og bettemanden nægter kategorisk at sove, selvom han er monster træt. Han har pt. Været vågen siden klokken 16.30. Han er blevet aktiveret, skiftet, tømt begge bryster og han ligger og falder hen konstant, men vil ikke overgive sig <_< suk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Theodor sidder på badeværelsesgulvet og hiver sine strømper af! :p Det er han godt nok blevet slem til, den røver :biglove

Haha kender det, tror jeg giver vigga strømper på 1000 gange på en dag :D i dag erkendte jeg mit nederlag og lod hende lege barfodet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min bette mus har ikk lavet nr 2 i 3 dage nu! Har prøvet sveske, massage, bencykling osv osv men intet sker, må lige høre lægen i morgen.

Heldigvis er hun SÅ glad for tiden! Nætterne går lidt op og ned men dagslurene er fantastiske. Hun sover 2 lure på mellem 1,5-3 timer og kan lege selv i over en time på legetæppet. Hun ruller rundt og tager sit legetøj med rundt i hele stuen mens hun pludrer og hviner. Og så er der kommet 2 tænder i undermunden

I'M IN LOOVE :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min bette mus har ikk lavet nr 2 i 3 dage nu! Har prøvet sveske, massage, bencykling osv osv men intet sker, må lige høre lægen i morgen.

Heldigvis er hun SÅ glad for tiden! Nætterne går lidt op og ned men dagslurene er fantastiske. Hun sover 2 lure på mellem 1,5-3 timer og kan lege selv i over en time på legetæppet. Hun ruller rundt og tager sit legetøj med rundt i hele stuen mens hun pludrer og hviner. Og så er der kommet 2 tænder i undermunden

I'M IN LOOVE :loveshower

Figner er det der gør det for William, hvis du har nogle på lager er det måske værd at forsøge?

Fedt med tænderne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har ikke haft aff i to døgn nu.. og han gylper helt vildt og vil ikke spise særlig meget.. kan det være forstoppelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske... Jeg vil sige, når Aron har forstoppelse, så spiser han ikke så meget... Det giver jo ondt i maven det skidt, så giver det jo god mening både at spise mindre og at gylpe. De bliver også oppustede (det gør vi jo også) som jeg umiddelbart tænker kan komme ud begge veje og give enten fæle prutter eller gylp?

 

Hvad får han af MME? Her hjalp Grøn Allomin bare SUPER godt! Der gik vel... en dags tid, tror jeg, før der kom noget. Ellers har mange glæde af Lactulose eller movicol Jr. Lige ift. ihvertfald movicol anbefales det ikke at give uden lægens anbefaling, men interessant nok er det mildere for tarmene end lactulose... Movicol har været et absolut vidundermiddel her... 

 

Sjovt nok, så kom der en ordentlig omgang lige efter jeg havde brokket herinde :P Men det er stadig med over 48 timers mellemrum hver gang.. Og han gylper jo stadig helt vildt meget - det har han ikke gjort før.. Tror lige jeg vender den med lægen under alle omstændigheder.

 

Vi giver lige præcis grøn allomin, og der har ikke været nævneværdige problemer med maven eller afføring før nu.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har ikke haft aff i to døgn nu.. og han gylper helt vildt og vil ikke spise særlig meget.. kan det være forstoppelse?

 

Det er ihvertfald de tegn der er på forstoppelse her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også perioder hvor der ikke kom afføring hver dag. Men kig på konsistensen. Den skal jo gerne være remoulade endnu :) Hvis den er grønlig er der luft i maven ;)

 

Den er stadig sådan smattet - der er ikke klumper eller noget.. Og den er også gul. Så det er jo sådan set godt nok.

 

Det er ihvertfald de tegn der er på forstoppelse her ;)

 

Jeg må lige snakke med lægen i morgen - vi skal heldigvis derhen alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigga spiser masser og gylper ikk mere end hun plejer- hvilket folk der har mødt vigga ved er en del ;) - men nu rammer vi snart 4. døgn så det må være forstoppelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah fik 2x3 ml laktulose i løbet af en dag da hans mave gik i stå før jul. Da det ikke hjalp fik han sukkervand, og så skete der noget!

Min SP rådede mig til at smøre lidt vaseline ved endetarmen, så afføringen lettere kunne komme ud, for den er nok blevet lidt hård når den har ligget i maven så længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laurits gik glat igennem 5-ugers undersøgelsen. Knægten er nu 60 cm lang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andrea har sovet i tremmeseng i den anden ende af værelset (med skab i mellem os) i nat fr første gang! :yay hun er så dygtig! Min store pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andrea har sovet i tremmeseng i den anden ende af værelset (med skab i mellem os) i nat fr første gang! :yay hun er så dygtig! Min store pige :loveshower

:wee det gør altså en del for nattesøvnen, at baby lige kommer ud af voksensengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee det gør altså en del for nattesøvnen, at baby lige kommer ud af voksensengen.

Hun har nu ikke sovet oppe hos os (kun et par gange), men i lift lige ved siden af vores (lave) seng :) tror det var hårdest for mig :D det har været så dejligt betryggende at lige kunne række hånden ned til hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Logan sov 4 timer i sin egen seng i nat :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har nu ikke sovet oppe hos os (kun et par gange), men i lift lige ved siden af vores (lave) seng :) tror det var hårdest for mig :D det har været så dejligt betryggende at lige kunne række hånden ned til hende :)

Hos os lå Laurits i min side af sengen, til trods for, at han har en bedsidecrib. Den kom han over i for 5 nætter siden og det er fantastisk. Jeg ka bare række armen ud og behøver ikke bekymre mig om, hvor han er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder ved Williams seng og nynner - William kommer hele tiden om på maven og så bliver han ked og skal vendes. Pokkers til udvikling når den stadig er på øvelses stadiet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, putningen på eget værelse gik da over al forventning... Han lå og legede i ca 15 minutter og lagde sig så til at sove uden brok. Har slet ikke været oppe hos ham :yay :yay

Hvor er det dejligt. :) det giver bare så meget overskud når det hele går godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh altså W er vågnet her ved midnat som han næsten altid gør, normalt ammer jeg ham og så sover han videre. Men i dag nægter han mad og er bare blevet total frisk og vil lege. Nu sidder jeg ved siden af sengen og synger stille, for det er kun sådan at han accepterer at blive puttet. Jeg aner bare ikke hvad han vil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt rundt på gulvet! Liam har sovet fra 20-6 i nat!! Og jeg gik i seng kl 22 - så jeg har fået mine første 8 timer i træk siden Liam blev født!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Håber han relativt hurtigt faldt i søvn

Det tog en halv time, men jeg frygtede værre, så det er ok.

Desværre vågnede han senere på natten og skreg igen, der ville han så have mad. Så ikke så mange timers sammenhængende søvn i nat.

Men jeg klager ikke, jeg fik da 3 nætter med 6 timer, og man må vel tage hvad man kan få.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

AV! Bella Gry bider når hun ammer!

Årh nej! :kram2

Jeg har frygtet det lige siden William fik tænder i undermunden, men bide det gør han heldigvis ikke. Til gengæld har jeg glæden af at han vender ansigtet imens han holder suget, det er heller ikke særlig fedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER