TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

SOOOOOOV!!!!!! Har været vågen siden kl 3 :zzz du kan ikke mene at 1 time og 20 min søvn fra kl 7.15 til kl 19 og så nogenlunde søvn i 8 timer fra kl 19 til 3 og derefter urolig let og afbrudt søvn til kl 5 er nok.... NO WAY! JEG har brug for mere!

Åh.. Håber hun lader dig sove lidt i løbet af dagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ofte giver i panodil? Giver i stikpille?

Det flydende ser ikke ud til at virke på Camille, hvorimod stikpillerne virker utrolig godt..

Vi skulle (dog ikke pga eberkrampe), give hver 6. time, ligemeget hvad i to døgn.. Tænker om I gør det? Altså, giver panodil med et fast timers interval? Det ville jeg.. Altså, vække ham senest 6 timer efter sidste panodil, så man er sikker!

Vi giver flydende, og det ser ud til at virke ok, men kun i 3 timer - og der skal gå 6 timer mellem han får det. Tror ikke vi kan give stikpiller da han kun vejer 7,7 kg?

Vi har ikke fået besked på at skulke give ham det forebyggende, og har heller ikke gjort det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh en lortenat...... Har sovet max 3 timer sammenlagt :(

Og da jeg (grædende) sagde til Kristian da han stod op, at jeg håbede han kunne blive hjemme...... Så tog han sgi afsted alligevel :blink ........ Godt nok kom han bagefter ind i soveværelset til mig og sagde han ville tage begge alarmer med ind på sofaen i nat, så jeg kunne sove uforstyrret..... Og det er RART...... Men alligevel :(

Puh... Lyder hårdt :( Håber han selv kan se det og kommer tidligt hjem og sørger for at du kan få ro til at blive rask. God bedring med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud som om det endelig går fremad med David! Natten har været ok. Jeg lagde David til at sove op af mig - i vores seng, så jeg også selv kunne sove lidt (sover nemlig super overfladisk når han ligger i sengen) Hans feber er faldet lidt over natten og han er nu på 38,8 og har smilet for første gang siden i fredags.

God bedring til jer andre med syge børn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er feberfri :yay Men stadig totalt pylret :( Lige meget hvad jeg gør så græder han. Hvis jeg dog vidste hvorfor. Men kan ikke gøre andet end at holde ham og kramme ham....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh.. Håber hun lader dig sove lidt i løbet af dagen!

Jeg er faktisk overraskende frisk og har valgt ikke at putte mig med hende - det er også godt det samme for hun er vågnet skrigende op allerede 1 gang. Jeg går som på nåle i dag, er så bange for at hun ikke sover mere end igår :( Nu rammer vi snart 1 time, og så HÅBER jeg virkelig hun er så langt væk at hun ikke vågner som igår... Hun skal helst sove til halv 1 - men alt efter halv 12 er acceptabelt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av av. Simon har lige bidt hul i min brystvorte 2 steder. Måtte lægge ham og gå ud og råbe lidt på altanen. Jeg tror han skal have flaske resten af mælkemåltiderne i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Balladebabyen er tilbage! David er vågnet med en temperatur på 37,5 og er i fantastisk humør. Det lykkedes ham endda at tage et billede af sig selv med min mobil :D

http://i.imgur.com/PxKD0Zy.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Balladebabyen er tilbage! David er vågnet med en temperatur på 37,5 og er i fantastisk humør. Det lykkedes ham endda at tage et billede af sig selv med min mobil :D

http://i.imgur.com/PxKD0Zy.jpg

Hvor skønt. Godt han har det bedre! Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Balladebabyen er tilbage! David er vågnet med en temperatur på 37,5 og er i fantastisk humør. Det lykkedes ham endda at tage et billede af sig selv med min mobil :D

http://i.imgur.com/PxKD0Zy.jpg

Hvor dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en dreng der bliver fuldstændig hidsig når han bliver puttet. Har forsøgt 2 gange nu og han græder så han dirrer :( Så ingen lur idag endnu... Nu er vi kravlet i soveværelset og håber han dasker i søvn på et tidspunkt. Lige pt ser han reklamer, hvilket er ynglingsprogrammet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en dreng der bliver fuldstændig hidsig når han bliver puttet. Har forsøgt 2 gange nu og han græder så han dirrer :( Så ingen lur idag endnu... Nu er vi kravlet i soveværelset og håber han dasker i søvn på et tidspunkt. Lige pt ser han reklamer, hvilket er ynglingsprogrammet :D

Ha ha det syntes Mie også er fængende - mon ikke det er en blanding af at de kører en milliard gange så de kan genkende dem, at der er masser af farver og at de fleste foregår på dansk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Balladebabyen er tilbage! David er vågnet med en temperatur på 37,5 og er i fantastisk humør. Det lykkedes ham endda at tage et billede af sig selv med min mobil :D

http://i.imgur.com/PxKD0Zy.jpg

Ha ha hvor er han sød - ser vildt koncentreret ud!

Og :yay for balladebaby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie sov til 12.30 :yay så det var en lang normal lur. så er jeg bare spændt på hvornår hun kan sove igen.

Der er fart over feltet lige nu og hun har fået sine fingre i klemme 4 steder i dag. I en skuffe (anede ikke hun kunne åbne den, så blev jeg det klogere), under en rullekasse, i en bog :rolleyes og i en sammenklappet klodst kasse (sådan en man har med i bilen til varer, der kan klappes helt flad). Hun er HELDIGVIS ikke kommet til skade, men nøj hun skælder ud når det er :gal :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Middagslur på 20 min i stedet for 3 timer........ Ja hvorfor ikke...... Råber snart noget meget grimt!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Middagslur på 20 min i stedet for 3 timer........ Ja hvorfor ikke...... Råber snart noget meget grimt!! :gal

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Middagslur på 20 min i stedet for 3 timer........ Ja hvorfor ikke...... Råber snart noget meget grimt!! :gal

Middagslur på en time fremfor 3, så kender godt følelsen af at ville råbe noget grimt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Middagslur på 20 min i stedet for 3 timer........ Ja hvorfor ikke...... Råber snart noget meget grimt!! :gal

Stakkel! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at Camille snorker så meget, så babyalarmen konstant lyser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har ikke sovet siden kl. 8!! Skriger og skriger når jeg forsøger at putte ham. Kan det være ørene? Han er feberfri....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her er så beviset, godt nok fra den anden dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og her er så beviset, godt nok fra den anden dag ;)

Haha, det er fedt!! Gør hun altid det? Eller er hun snottet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har ikke sovet siden kl. 8!! Skriger og skriger når jeg forsøger at putte ham. Kan det være ørene? Han er feberfri....

Det kan det vel godt. Kan du selv se noget ved dem? Kan du ligge i jeres seng med ham og se om han finder ro? Mie kan falde i søvn foran fjernsynet hvis hun er træt nok. Så Det har Jeg brugt et par gange. Men man skal finde det rette tidspunkt (og helst du quiz show hvor der ikke er for meget scene skift Qi på BBC er Godt til formålet :P ) ellers har det modsatte effekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er snottet.. hehe.. Men det har været sådan de sidste 3-4 uger.. Og hun er ikke særlig snottet mere, men snorker stadigvæk - så tror hun har vænnet sgi til at trække vejret på den måde når hun sover!!

Det er faktisk så jeg vågner ved at hun snorker om natten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER