TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Uhh håber virkelig at Gry har tænkt sig at sove i nat , hun har den sidste uge været vågen 3 gange for at spise. Puha er sååå træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har Max fået sit første MME.. Så må vi se hvor meget mælk jeg har i morgen.. Tror det synger på sidste vers, men håber vi stadig kan amme lidt om natten eller en gang imellem, så han stadig får lidt i løbet af dagen, ligesom den gang med Mille.. Træls jeg ikke kan give ham det fuldt ud, men nu har jeg da næsten klaret 3 mdr., så har givet hvad jeg kunne.. Så længe han er tilfreds, så er alt andet lige gyldigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelserne sidder helt ude på tøjet og tårene triller. Please sig det bliver bedre...

:huug

Græd næsten hver dag de første 14 dage. Var virkelig usikker og i tvivl om jeg gjorde det godt nok, for kun det bedste er jo godt nok til mit dyrebareste. Som de andre skriver - UD med det, og prøv at sæt de ord på du kan. Jeg brugte selvfølgelig meget min mand, men også rigtig meget min egen mor. Var slet ikke forberedt på hvor meget jeg havde brug for min egen mor, da jeg blev mor. Men synes jo min mor er verdens bedste af slagsen, så at høre fra hende, at hun synes jeg gør det godt betyder bare alt, så kan jeg forhåbentlig gøre hende kunsten efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh håber virkelig at Gry har tænkt sig at sove i nat , hun har den sidste uge været vågen 3 gange for at spise. Puha er sååå træt.

Håber at hun sov :goodluck

Så har Max fået sit første MME.. Så må vi se hvor meget mælk jeg har i morgen.. Tror det synger på sidste vers, men håber vi stadig kan amme lidt om natten eller en gang imellem, så han stadig får lidt i løbet af dagen, ligesom den gang med Mille.. Træls jeg ikke kan give ham det fuldt ud, men nu har jeg da næsten klaret 3 mdr., så har givet hvad jeg kunne.. Så længe han er tilfreds, så er alt andet lige gyldigt..

Fornuftig indstilling og flot at det lykkes i de tre måneder :) Håber at det lykkes at amme lidt om natten :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mar har sovet fra 22 til 3.30 i nat! :blink :blink :blink

Jeg var helt konfus, da vi vågnede i nat... Og efter bleskift og mad sov han så igen til kl. 7. Det er jo helt vildt! Føler mig også nærmest udhvilet idag :loveshower

Men mine bryster kan slet ikke følge med. Aldrig har jeg oplevet noget lignende! Vågnede i en mindre pøl af mælk selvom jeg havde tykke ammeindlæg på. Og da jeg ville skifte ammeindlæg stod mælken ud i en lang stråle fra brystet, det var slet ikke til at styre. :blink Endte med at jeg måtte gå i bad og bagefter nærmest stopfodre Valdemusen. :rolleyes Han så dog ikke generet ud, han lignede faktisk en, der synes det var lidt af en fest :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Silje sov helt fra 20.30 til 6.45 uden mad undervejs, så fik hun mælk og sov videre til 8... Så skønt.. Det sidste stykke tid har jeg ammet 3 gange hver nat, men nu virker den faste føde vidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh at bli vækket hver anden time om natten <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lillemand der har meget ondt i maven. Han har været så ked af det i nat. Håber ikke det er opstart på noget kolik :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lillemand der har meget ondt i maven. Han har været så ked af det i nat. Håber ikke det er opstart på noget kolik :-(

Åhhh det er ikke sjovt. Vi er igennem det samme, og ved snart ikke hvad man skal stille op.

Sender dig lidt styrke til at klare det. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bedre, søde - det lover jeg! Bare lad tårerne trille :kiss :kram2

DET BLIVER BEDRE!! I promise!! :kram2 :kram2 :kram2Tud alt det du har brug for, og du skal ikke være bange for alle følelserne, selv om de virker helt vildt overvældende og uoverskuelige..... Lad tårerne flyde søde pige, det er den bedste kur, og helt normalt! :kram2 :kram2

Græd næsten hver dag de første 14 dage. Var virkelig usikker og i tvivl om jeg gjorde det godt nok, for kun det bedste er jo godt nok til mit dyrebareste. Som de andre skriver - UD med det, og prøv at sæt de ord på du kan. Jeg brugte selvfølgelig meget min mand, men også rigtig meget min egen mor. Var slet ikke forberedt på hvor meget jeg havde brug for min egen mor, da jeg blev mor. Men synes jo min mor er verdens bedste af slagsen, så at høre fra hende, at hun synes jeg gør det godt betyder bare alt, så kan jeg forhåbentlig gøre hende kunsten efter :)

Dejligt at høre det bliver bedre. Var bare helt færdig igår aftes. Træt og kunne ikke finde ud af hvorfor Marius var ked af det. Det viste sig han allerede var blevet sulten igen <_< Fik en god snak med manden. Tror ikke jeg kan bruge min mor... Der er aldrig rigtig blevet snakket følelser hjemme. Men måske min svigermor. Hun vil så gerne være det hendes mor ikke var for hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre det bliver bedre. Var bare helt færdig igår aftes. Træt og kunne ikke finde ud af hvorfor Marius var ked af det. Det viste sig han allerede var blevet sulten igen <_< Fik en god snak med manden. Tror ikke jeg kan bruge min mor... Der er aldrig rigtig blevet snakket følelser hjemme. Men måske min svigermor. Hun vil så gerne være det hendes mor ikke var for hende...

Måske du kan bruge hende ja, men det skal jo være fordi du føler for det :) Dejligt du fik snakket med manden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt tid ved frisøren til at få farvet mine øjenvipper og bryn imorgen. Momma is gonna be HOT! :yay

Og så kigger jeg efter pusletasker. Vil have en ny. Den jeg har er simpelthen belastende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er alene. Brian har taget Valdemar med i Netto. De er vel højest omkring en kilometer væk, men det er første gang siden fødslen at jeg er væk fra dem begge samtidig, og kun anden gang jeg er væk fra Valdemar. Det føles altså mærkeligt. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt tid ved frisøren til at få farvet mine øjenvipper og bryn imorgen. Momma is gonna be HOT! :yay

Og så kigger jeg efter pusletasker. Vil have en ny. Den jeg har er simpelthen belastende <_<

Hvad er der galt med den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der galt med den?

Den er købt brugt og er desværre i noget dårligere stand end jeg fik at vide. <_< Der er tre store rum og lynlåsen til det ene er i stykker = evigt åbent stort rum. <_< Og så er der sådan nogle "fødder" i bunden, hvoraf to er faldet af og har efterladt skarpe kanter = river i stof og alt andet, den kommer i nærheden af. <_<

Og så synes jeg faktisk, at den er en smule stor, jeg døjer med at finde rundt i den. Men det er muligvis pga. at den er i stykker, det ved jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius tager første lur ude :yay og har lige fundet ud af at man kan sterilisere vores flasker direkte i microovnen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er købt brugt og er desværre i noget dårligere stand end jeg fik at vide. <_< Der er tre store rum og lynlåsen til det ene er i stykker = evigt åbent stort rum. <_< Og så er der sådan nogle "fødder" i bunden, hvoraf to er faldet af og har efterladt skarpe kanter = river i stof og alt andet, den kommer i nærheden af. <_<

Og så synes jeg faktisk, at den er en smule stor, jeg døjer med at finde rundt i den. Men det er muligvis pga. at den er i stykker, det ved jeg ikke...

NU har jeg jo flaskebarn, men min pusletaske er faktisk for lille synes jeg <_< Eller.. For lille og for lille.. Det er nøjagtig plads til hvad der skal være, men så skal jeg sørge for at alt er i orden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU har jeg jo flaskebarn, men min pusletaske er faktisk for lille synes jeg <_< Eller.. For lille og for lille.. Det er nøjagtig plads til hvad der skal være, men så skal jeg sørge for at alt er i orden..

Det er netop derfor, jeg vil have en mindre pusletaske! :P Hvis jeg har mulighed for at rode, så gør jeg det! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så så man lige mig... Jeg har ikke bare Valdemar i vikle, jeg AMMER i vikle! :yay (Men jeg håber satme ikke at han gylper derinde, for jeg er ikke HELT sikker på, hvordan jeg får ham ud endnu :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at hun sov :goodluck

Nix hun vAr vågen 3 gange igen i nat, :wacko Lige nu bobler hun inde i sengen med sin far :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Hvorfor vil min baby kun sove på mig?

Vel er det hyggeligt, men ikke ved hver lur og flere dage nu. Barnevognen dur ikke i følge min stædige søn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så så man lige mig... Jeg har ikke bare Valdemar i vikle, jeg AMMER i vikle! :yay (Men jeg håber satme ikke at han gylper derinde, for jeg er ikke HELT sikker på, hvordan jeg får ham ud endnu :P)

Ha ha ha.. Håber du har fået ham ud igen., ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde et super besøg af SP i dag, og hun var meget imponeret af min store dreng.. Dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha.. Håber du har fået ham ud igen., ;)

Jojo, det var helt udramatisk og noget lettere end jeg havde forventet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal love for der er mælk nu :hophop var simpelthen ved at drukne min baby her til morgen efter hun havde sovet - tadaa! - 4½ time! :loveshower Elsker mælkemæt baby som sover godt. Nu ligger hun igen og bobler hos sin far men jeg får vist fornøjelsen af ammebh+indlæg døgnet rundt for en tid, for hold op hvor jeg spilder.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER