TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Er simpelthen så gal i skralden!!! Har indtil videre ventet 40 min på kiropraktoren..... Det er simpelthen ikke ok når man kommer med et spædbarn!! ØV altså :-(

Nå.... Måtte vente 1 time <_<

Men besøget gik rigtig godt, og jeg endte med at tilgive ham ventetiden fordi Charlie sked på hans puslepude :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh... Glæder mig sådan til at møde Malivas åske kommende barnepige i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... Glæder mig sådan til at møde Malivas åske kommende barnepige i dag :yay

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.... Måtte vente 1 time <_<

Men besøget gik rigtig godt, og jeg endte med at tilgive ham ventetiden fordi Charlie sked på hans puslepude :P

Haha, det er sgi da karma, når det er bedst!!! :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige præsteret at skrue mig ned i mine højtaljede før-graviditets-leggins OG LUKKE DEM!!! SEJR!! :yay

Der går nok liiiiiiiiiiiiiiiiiiige et par dage før de også er behagelige ;) Men det begynder sgu da at ligne noget! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en temmelig hys pige i øjeblikket <_< hun kaster sig bagover hvis hun bliver sur og var lige hys i 5 min hvor intet virkede fordi jeg kom til at tage noget fra hende....nøj det er nogen lange dage sådan nogen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en temmelig hys pige i øjeblikket <_< hun kaster sig bagover hvis hun bliver sur og var lige hys i 5 min hvor intet virkede fordi jeg kom til at tage noget fra hende....nøj det er nogen lange dage sådan nogen :(

Det lyder hårdt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lille dreng, der nægter at sove <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hårdt :kram

Tak for krammet :) det er det også. Hun har bare været sådan hele dagen for hun har været lidt sløj og træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lille dreng, der nægter at sove <_<

Samme her <_<

Mon det er noget de har aftalt? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her <_<

Mon det er noget de har aftalt? :rolleyes

Det er ronja der har arrangeret det fordi hun de sidste par aftener har fundet ud af hvor hyggeligt det er at være oppe og lege og putte hele aftenen selvom det er mega hårdt for forældrene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... Glæder mig sådan til at møde Malivas åske kommende barnepige i dag :yay

Hvordan gik det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her <_<

Mon det er noget de har aftalt? :rolleyes

Også her - men det er nu tænder der driller!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke købe d-dråber uden kokusolie online?? kunnee ikke få det nogensteder i byen i dag, og apoteket kunne først få det hjem om 4 uger <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til babysvømning i dag og tænkte at det ville køre min lille dreng træt, men næ nej.. Tror han har sovet to - tre timer siden vi blev færdige i formiddags.. Måske han sover dejligt i nat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke købe d-dråber uden kokusolie online?? kunnee ikke få det nogensteder i byen i dag, og apoteket kunne først få det hjem om 4 uger <_<

Så vidt jeg ved, kan man ikke få d-dråber uden kokosolie overhovedet! <_< Eneste alternativ er Multi Livol der kun er delvist kokosolie og acd-dråber. Hvis du finder nogen uden, må du endelig dele!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi kommet hjem til mormor og Anna sover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke købe d-dråber uden kokusolie online?? kunnee ikke få det nogensteder i byen i dag, og apoteket kunne først få det hjem om 4 uger <_<

Ellers kunne du prøve Arctic-D cod liver Oil......det er fiskeolie med tilsat d vitamin. (kan bruges i stedet for alm. d-dråber, og så har de små jo også godt af fiskeolien, og særlig når de er flaskebørn, og ikke får fiskeolie gennem mors mælk) Og der er ingen kokosolie i :) Det kan købes i helsekostbutikker.....

Og du kan også købe D-pearls på nettet :) (altså sådan nogle d-vitamin kapsler man prikker hul på, og klemmer ud på en ske eller noget) De er lavet på olivenolie i stedet.

KLIK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lille dreng, der nægter at sove <_<

Jeg har en lille pige der ikke vil <_< Hun har sovet 25 minutter siden kl. 17! Nøj hvor er jeg spændt på natten - den kan godt blive lang, hvis ikke hun snart giver efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kunne du prøve Arctic-D cod liver Oil......det er fiskeolie med tilsat d vitamin. (kan bruges i stedet for alm. d-dråber, og så har de små jo også godt af fiskeolien, og særlig når de er flaskebørn, og ikke får fiskeolie gennem mors mælk) Og der er ingen kokosolie i :) Det kan købes i helsekostbutikker.....

Og du kan også købe D-pearls på nettet :) (altså sådan nogle d-vitamin kapsler man prikker hul på, og klemmer ud på en ske eller noget) De er lavet på olivenolie i stedet.

KLIK

Hvad giver i Charlie? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt og nervøs...!

Svigerforældrene har droppet tysklandsturen, så det er jo en stor ekstra udgift til barnedåben..

Så tilbød min veninde at hende, hendes kæreste og jeg kunne tage til Tyskland sammen i morgen.. Så nu skal jeg til tyskland i morgen.. Glæder mig, for normalt er det kæresten der tager derned.. Men uff.. Det er MANGE timer væk fra Camille!!! Føler mig helt som en "dårlig mor", fordi jeg tager afsted <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt og nervøs...!

Svigerforældrene har droppet tysklandsturen, så det er jo en stor ekstra udgift til barnedåben..

Så tilbød min veninde at hende, hendes kæreste og jeg kunne tage til Tyskland sammen i morgen.. Så nu skal jeg til tyskland i morgen.. Glæder mig, for normalt er det kæresten der tager derned.. Men uff.. Det er MANGE timer væk fra Camille!!! Føler mig helt som en "dårlig mor", fordi jeg tager afsted <_<

Hun klarer sig nok, når hun har sådan en sød og deltagende far :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun klarer sig nok, når hun har sådan en sød og deltagende far :)

Ja, det jeg er mest bange for er faktisk at han ikke aner hvordan man gør en flaske ren :rolleyes Ellers har han jo haft hende alene før: Hvis jeg har sovet "længe" eller da jeg var til læge i dag, og har også været ude og handle alene..

Men det er jo maaange timer.. Men ja.. Tror nu jeg kommer til at savne hende mere end hun savner mig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lille dreng, der nægter at sove <_<

Samme her <_< Mon det er noget de har aftalt? :rolleyes

Jeg har en lille pige der ikke vil <_< Hun har sovet 25 minutter siden kl. 17! Nøj hvor er jeg spændt på natten - den kan godt blive lang, hvis ikke hun snart giver efter.

Nå, min lille dreng mente åbenbart bare at hans mor trængte til noget søvn og ville derfor først overgive sig når mor puttede med ham :7himmel Det var egentlig heller ikke så tosset, så fik jeg også lige en god lur :biglove Faldt jeres i søvn? :kram2

Er spændt og nervøs...!Svigerforældrene har droppet tysklandsturen, så det er jo en stor ekstra udgift til barnedåben..Så tilbød min veninde at hende, hendes kæreste og jeg kunne tage til Tyskland sammen i morgen.. Så nu skal jeg til tyskland i morgen.. Glæder mig, for normalt er det kæresten der tager derned.. Men uff.. Det er MANGE timer væk fra Camille!!! Føler mig helt som en "dårlig mor", fordi jeg tager afsted <_<

Det skal nok gå! :kram Og selvfølgelig er du ikke en dårlig mor af det, hun er jo i gode hænder og du kommer jo hjem igen. ;) Men jeg kan godt forstå, at du er nervøs ved det, og ja, jeg tror HELT sikkert at du kommer til at savne hende ;) Men jeg tror da bare det er godt for hende, at få en "far-dag" og mon ikke Christian vokser 10 cm når han har præsteret at passe hende en hel dag med flaskerensning og hele molevitten? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han tager ud til sine forældre :rolleyes Det er nu fair nok :P så kan de få lov at komme lidt tættere på hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER