fuglemor

Har født!

40 indlæg i dette emne

Hejsa så kan vi kalde os de stolte forældre til en skøn pige på 55 cm og 4280 g hun blev født i nat kl 2. Fødslen gik fint men da hun skule presses ud sad hun fast og endte med genoplivning og vi ved endnu ikke om hun har taget skade af forløbet. Så er stolt og enormt ked af det på samme tid. :boo :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med jeres skønne pige. Håber alt går godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke! :loveshower Har den lille dame et navn, vi må høre? :hurra

Og uh det var da en skræmmende ting at have over hovedet :kram2 Hvornår kan I få svar på om alt er okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en træls udvikling :( Kan godt forstå du er splittet! Hvornår får I nogen svar?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, tillykke med hende smilie_flagge14.gif

Men hvor synd med den start paa livet, det lille pus. Jeg haaber paa det bedste for jeres lille familie bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på nogle gode nyheder!!! Og TILLYKKE :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med hende :hurra - så fødte du alligevel før tiden :) Og dermed er der åbnet for juli fødslerne :)

Kan godt forstå du er splittet, håber ikke hun har taget skade :kram

Og igen kæmpe stort tillykke :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giiiiigaaaa tillykke med hende, Og hvor håber jeg bare at det lille pus er heeelt ok! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille prinsesse.

Håber at alt er vel på trods af en lidt voldsom start på livet.

De bedste tanker til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med datteren. Håber alt er ok :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :hurra

håber på at jeres datter er okay trods den hårde start på livet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres lille pige :glad

Trist start på livet, håber alt trods alt går vel! Alle gode ønsker og kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en lille basse :loveshower Glæder mig til at høre mere - Er sikker på alt er okay, de siger jo at de små kan klare lidt mere der i starten :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hård start på livet, hepper på gode nyheder. Og så stort tillykke med jeres datter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med jeres lille prinsesse!

Det er hårdt, når noget går galt... Jeg håber inderligt at hun ikke har taget alvorligt skade!

Endnu engang tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke :)

Og som de andre har skrevet håber jeg alt er ok med den lille...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med hende! Krydser alt jeg har for at alt er ok :7himmel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest et stort TILLYKKE med prinsessen

Herefter de bedste tanker til dig og din familie. Håber at alt bliver godt for jer og for jeres lille prinsesse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen :loveshower

håber prinsessen har det godt :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen tidshorisont mht. at opdage eventuelle skader? Og hvad kunne sådanne skader indebære?

Håber det er ok jeg spørger, og ellers må du endelig sige til :kram2

Går det ellers godt hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen tidshorisont mht. at opdage eventuelle skader? Og hvad kunne sådanne skader indebære?

Håber det er ok jeg spørger, og ellers må du endelig sige til :kram2

Går det ellers godt hos jer?

Vi kan ikke få et endeligt svar på evt følger det skal man se i hendes udvikling. Imorgen skal hun have skannet hovedet også få vi første billede af hvad der evt er. Senere skal hun i MR-skanneren og den kan give et bedre billede. Lige nu ligger hun med elektroder på hovedet som vi også får nogle svar på imorgen, det skyldes at hun har nogle sitrende bevægelser i kroppen.

Evt skader kan spænde fra små ting som små trækninger i en arm eller ben, lidt nedsat intelligens. I værste tilfælde kørestol og spastisk lammelse og meget dårlig hjerne funktion. BEDSTE tilfælde kan hun gå helt fri og blive fin og det er selvføleglig det vi håber og tror på.

Vi havde besluttet at hun skulle hedder Tilde men fordi Liv var den anden mulighed og hun måtte kæmpe sig tilbage til livet har vi valgt at hun skal hedde Tilde Liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukt navn :7himmel

Er sikker på hun kommer til at klare sig fantastisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt navn :kuller

håber på gode svar i dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig sødt navn. Håber på positive nyheder for jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan ikke få et endeligt svar på evt følger det skal man se i hendes udvikling. Imorgen skal hun have skannet hovedet også få vi første billede af hvad der evt er. Senere skal hun i MR-skanneren og den kan give et bedre billede. Lige nu ligger hun med elektroder på hovedet som vi også får nogle svar på imorgen, det skyldes at hun har nogle sitrende bevægelser i kroppen.

Evt skader kan spænde fra små ting som små trækninger i en arm eller ben, lidt nedsat intelligens. I værste tilfælde kørestol og spastisk lammelse og meget dårlig hjerne funktion. BEDSTE tilfælde kan hun gå helt fri og blive fin og det er selvføleglig det vi håber og tror på.

Vi havde besluttet at hun skulle hedder Tilde men fordi Liv var den anden mulighed og hun måtte kæmpe sig tilbage til livet har vi valgt at hun skal hedde Tilde Liv.

Åh altså, hvor er jeg ked af i skal igennem sådan noget.... Jeg krydser fingre for at alt er som det skal være med jeres lille pige :kram2

Og sikke dog et dejligt navn hun har fået :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER