Oates

"Tænk" har på ny testet babyalarmer

32 indlæg i dette emne

Til de interesserede har "tænk" endnu engang testet babyalarmer.

Det er næsten umuligt for mig at undvære log-in til "tænk" med alle de babyting, de tester.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du oplyse hvad resultatet er til os som ikke har log in til Tænk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Philips avent SCD505 er testvinder... og den koster kun 500 kr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedst i test: Philips AVENT SCD505

2: Philips AVENT SCD525

3: NOVA SuperNOVA D7

4: PADWICO 830

5: PADWICO 903

6: Neonate BC-5000 A

Kun de tre øverste får grønt mærke, de tre sidste gult ...

De to der får rødt er Topcom Babytalker 1020 og IKEA Patrull ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh lækkert at vide... Har en Supernova som jeg fik på udsalg, så den skal vi nok blive glade for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh lækkert at vide... Har en Supernova som jeg fik på udsalg, så den skal vi nok blive glade for :)

Sådan har jeg også købt brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh lækkert at vide... Har en Supernova som jeg fik på udsalg, så den skal vi nok blive glade for :)

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh lækkert at vide... Har en Supernova som jeg fik på udsalg, så den skal vi nok blive glade for :)

:ditto

Dejligt at se den har fået grønt mærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt der er nogle der har lagt resultatet ind :super - vi har ellers lige købt en Neonate BC 5000 i fredags, men den skal da vist returneres igen :whistling Vi har ellers lææænge været mest lune på netop testvinderen fra Philips, men så var der flere som omtalte den negativt - også havde de den heller ikke i butikken, hvor vi var i fredags :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee, har for nyligt købt nummer 2 på listen til lillebror :loveshower Men vi har bare også været SÅ glade for forgængeren som vi bruger til Marlon..... Alle tiders lækre alarm :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ganske interessant, denne her side mener at Neonate BC5000a er den bedste babyalarm på markedet: http://www.babyalarm-test.dk, vi har selv købt den og er faktisk super glade for den, de har så godt nok ikke beskrevet en Philips AVENT SCD505 det tror jeg lige jeg spørger dem om hvorfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan da lige informere om, at Testvinderen er på tilbud til 598,- HER :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en neonate på bud og jeg er fuldt tilfreds. Vi har også en Philips - ikke testvinderrn og jeg syntes babyenheden er kæmpe stor og klumpet.

Jeg et nu helt tilfreds med min lille neonate, der er fiks og kommer med i tasken :-)

Elsker også tænks test!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at vide at den vi købte stadig er den bedste :loveshower synes den er lidt dyr normalt, men vi fik den på tilbud i kære børn da vi kom hjem fra sygehuset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gøre opmærksom på at testvinderen ikke kan bruges udendørs i vinterhalvåret da temperaturen skal ligge mellem 10 og 40 grader. Ved ikke hvordan de andre alarmer er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nr. 3 fås i Fakta til 800. ("min fakta" har haft dem i 3-4 uger, men ved jo ikke om alle har) Til info kan jeg oplyse at min fakta er i Boholte centret i Køge, og da jeg handlede i dag var der stadig en stak (3-4 stk.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har SuperNovaen, men ville saa gerne have haft Padwico 803... Nu har vi saa den, og den raekker virkelig langt her med vores middelaldertykke mure! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fuld ud tilfreds med vores neonate! Den er lille og handy og har aldrig haft bøvl med den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentlig tænkt mig at købe neonate, men da vi bor i et meget tæt befolket område valgte vi phillipsen (DECT 505), så vi ikke risikerer at dele frekvens med nogle andre. Og så var den 300,- billigere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gøre opmærksom på at testvinderen ikke kan bruges udendørs i vinterhalvåret da temperaturen skal ligge mellem 10 og 40 grader. Ved ikke hvordan de andre alarmer er :)

Ej, hvad?! Det giver sgu da ingen mening :blink Hvordan kan sådan en alarm vinde testen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gøre opmærksom på at testvinderen ikke kan bruges udendørs i vinterhalvåret da temperaturen skal ligge mellem 10 og 40 grader. Ved ikke hvordan de andre alarmer er :)

Det håber jeg ikke kommer til at drille, synes ikk jeg har set det, men vil lige tjekke manualen.

Min veninde har godt nok alarmen og brugte den uden problemer sidste vinter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige gøre opmærksom på at testvinderen ikke kan bruges udendørs i vinterhalvåret da temperaturen skal ligge mellem 10 og 40 grader. Ved ikke hvordan de andre alarmer er :)

Altså vi har test vinderen. Og vi har fået at vide i babysam da vi købte den, at så længe vi pakkede den med ned under dynen ville det ikke være noget problem.

Og der var heller ingen problemer i vinters overhovedet. Og det var ikke altid den var pakket ned i dynen, da manden ofte glemte det. Og den fungerede fint stadigvæk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker bare, hvis den skal pakkes ned under dynen giver temperatur-målingen da ingen mening... Det interessante vil temperaturmålingen er vel hvor varmt (eller koldt) der er omkring barnet... Der kan jo være hamrende koldt, men under dynen stadig ok varmt, og barnet kan fryse helt vildt på de bare områder som ansigt osv.

Her har i altid alarmen i ventilations-hullet i kalechen, så det måler hvor varmt der er i luften hos ham - altså hvor varmt er det hvor han er bar og dermed udsat...

Tror ikke det handler at den skal måle temp. men om den virker optimalt ved temperaturer under 10 grader. Jeg ville ikke stole på en alarm, der ligger under dynen, virker mikrofonen så?

Vi abbonerer på tænk og jeg elsker deres test. Man skal bare huske, at det er ikke alt de tager højde for i deres tests. Så selv om det er dejligt m test, så er det ikke altid hele sandheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER