Hemmelig11

Hvornår skal jeg tælle fra?

17 indlæg i dette emne

Hej piger :D

Jeg ved dette spørgsmål er blevet stillet før, men jeg kan ikke lige finde tråden..

Mit spørgsmål lyder på hvornår jeg skal tælle fra. Jeg havde brunligt udflåd d. 26 maj, men fik først rigtig meget mens d. 30 maj??

Håber I kan hjælpe mig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den dag du bløder fra morgen til aften. Så jeg mener d. 30. maj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dag du bløder fra morgen til aften. Så jeg mener d. 30. maj :)

Okay, men ægløsningen kan vel godt have fundet sted tidligere ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, men ægløsningen kan vel godt have fundet sted tidligere ikke?

Mener du skal tælle fra den dag du bløder fra morgen til aften. Så d. 30 maj har været dag 1 i en cyklus. Ægløsningen finder som regel sted 14-16 dage før mens starter... Hmm ved ikke om det var helt det svar du var ude efter. Ellers spørg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener du skal tælle fra den dag du bløder fra morgen til aften. Så d. 30 maj har været dag 1 i en cyklus. Ægløsningen finder som regel sted 14-16 dage før mens starter... Hmm ved ikke om det var helt det svar du var ude efter. Ellers spørg :)

Jo det var det :tak Men min cyklus er helt hen i vejret, så jeg aner ikke hvornår jeg har ægløsning, så jeg må vente et stykke tid endnu inden jeg kan få svar om vi har været heldige denne her gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sætter terminen fra den dag du har blødt hele dagen, men den er kun midlertidig til du har været til NF-scanning. Der beregner de ud fra babyens størrelse :)

Men det er lidt forvirrende, når man skal teste :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det var det :tak Men min cyklus er helt hen i vejret, så jeg aner ikke hvornår jeg har ægløsning, så jeg må vente et stykke tid endnu inden jeg kan få svar om vi har været heldige denne her gang :)

Den 'sikre løsning' er jo bare at :hump hver 2./3. dage mellem dine mens, så der er frisk sød til dit æg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det var det :tak Men min cyklus er helt hen i vejret, så jeg aner ikke hvornår jeg har ægløsning, så jeg må vente et stykke tid endnu inden jeg kan få svar om vi har været heldige denne her gang :)

:goodluck

Håber der gevinst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for besvarelserne :D

Hold op min krop er underlig.. Her til morgen var der sådan noget slimet blod/brunt udflåd da jeg tørrede mig. Har en lille smule murren i maven + at jeg tisser konstant.

Hvad kan det være når jeg "kun" er på dag 19 i min cyklus?? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved desværre ikke hvad det er, men oplevede nøjagtig det samme, bare på 14. dagen.

Så du er ikke alene om en krop med, måske mærkelig cyklus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved desværre ikke hvad det er, men oplevede nøjagtig det samme, bare på 14. dagen.

Så du er ikke alene om en krop med, måske mærkelig cyklus ;)

[/quote

Tror du ikke dit kunne være ægløsning? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være ægget der har sat sig fast der har udløst lidt brunt udflåd..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for besvarelserne :D

Hold op min krop er underlig.. Her til morgen var der sådan noget slimet blod/brunt udflåd da jeg tørrede mig. Har en lille smule murren i maven + at jeg tisser konstant.

Hvad kan det være når jeg "kun" er på dag 19 i min cyklus?? :help

Mit bud er ægløsning.

Jeg har prøvet nogle gange at få blodigt udflåd ved ÆL. (Og murren i maven og øget tissetrang - faktisk ligesom graviditetssymptomer)

Jeg tod til lægen da det var sket et par gange, og fik en GU, bare for at være sikker på at der ikke var noget galt. Men han sagde med det samme, at det var ÆL, og at det var meget normalt.

Det er ikke så tit jeg har blodigt udflåd ved ÆL - desværre, for så vidste man jo altid helt sikkert hvornår det var :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige ægløsning. :) Jeg har masser af murren i underlivet ved ÆL. Har også hørt om nogen, der har meget let blødning/små blodigt udflåd. :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først tænkte jeg også at ægget havde sat sig fast, men syns bare lyder tidligt når der kun er gået 19 dage fra sidste mens. Men min sidste graviditet som endte i en bio startede nemlig også sådan, men bare lidt senere tror jeg.

Jeg plejer bare ikke at kunne mærke ægløsning sådan her, men det kan selvfølgelig også andre sig fra gang til gang til :-\

åh, håber bare at det her bliver måneden hvor vi får 2 streger. Det ville være prikken over i'et, da jeg også forhåbentlig bliver færdig som pædagog imorgen :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer bare ikke at kunne mærke ægløsning sådan her, men det kan selvfølgelig også andre sig fra gang til gang til :-\

Jeg kan normalt slet ikke mærke min ÆL, men en sjælden gang imellem kan jeg, og så er det nøjagtig som du beskriver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan normalt slet ikke mærke min ÆL, men en sjælden gang imellem kan jeg, og så er det nøjagtig som du beskriver :)

Så regner jeg med at det var ægløsning, så er det bare at vente nu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER