Mor til de skønne

Nogen cravings endnu?

30 indlæg i dette emne

Jeg har rigtig meget lyst til et eller andet - jeg ved bare ikke hvad det er :rolleyes

Er I begyndt at få cravings og hvad er det, I bare må have? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv havde lige skrevet et langt indlæg der forsvandt.... <_<

Jeg havde i min første graviditet en stor trang til friske hårde pærer. Som i 6-7 om dagen (incl om natten, hvor der også blev indtaget pærer i stor stil). 2.graviditet havde jeg ikke som sådan crawings. Lidt efter daim is ind imellem måske :rolleyes

Denne gang har jeg de underligste madvaner....! Den anden dag MÅTTE jeg bare have en leverpostej med asier og jeg spiser ALDRIG kold leverpostej. Men namme nam hvor det smagte godt.... hahah! Så var der lige de der heinz tomat chips....!

Og igår havde jeg den vildeste lyst til en blød bolle med mayo og godt med citronsaft og så torskerogn ovenpå.... :whistling Jeg spiser seriøst aldrig sådan noget ellers. Meget meget underligt. Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får kvalme af råt kød... Adr bvadr hvor jeg synes det stinker!

Ellers så har jeg den største trang til chokolade, men det er ikke noget nyt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er VILD med stort set alt med creme fraiche. For 2 måneder siden ville jeg have svoret på at der skulle flødeskum til kage - nu skal der bare så meget creme fraiche på at det er klamt!

Så har jeg cravings efter nye danske jordbær - kan IKKE få nok! Normalt plejer jeg at dele en bakke med min mor, det er rigeligt. Nu kan jeg æde halvanden bakke og stadig have lyst til mere... Og især hvis de har fået lov til at trække i lidt sukker...

OG bassets engelske vingummier... Helst de røde og sorte. De gule og orange gør ondt på tungen.

Og så har vi måtte skifte tandpastaen ud - den kunne jeg ikke tåle i min mund...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken er 9.10, og jeg har lige spist rugbrød med varm leverpostej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg virkelig craver er popcorn og så den nye bernaise sauce på tube/flaske fra graasten :sandie nøj den er god

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft lyst til rødkål og spist det i store mængder, hvilket er virkelig underligt, for jeg bryder mig normalt ikke om rødkål :P

Men om det er pga. graviditeten eller om det bare er ganske almindelig underlighed, ved jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft sindssyg lyst til pappizza, det er da for vildt underligt :mam

Og så bliver jeg bare sulten helt vildt hurtigt efter jeg har spist. Jeg spiser normalt tre gange om dagen, men der kan ikke gå timer imellem nu ellers får jeg det rigtig dårligt.

Se bare nu, kl. er ca. halv ti, vi spiste kl. 18 og jeg er ret sulten efter en rubber med varm leverpostej ( tak GrønFrø :lolhit )

Tør slet ikke tænke på hvad vægten ender på denne gang, havde slet ikke sådan en sult de andre gange :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft træng til mørk chokolade siden sidst jeg var gravid!!! Forholdsvis lang graving

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Craving

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ost.. Jeg er helt syg med ost for tiden, altså bare en helt almindelig skive ost..

For et par uger siden var det svinekød (som jeg normalt aldrig spiser)

Og jeg har også rundet leverpostejen med syltede squash..

Det er sært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er røget på syltede agurker og jordbær kan ikke få nok for tiden,,,, :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har virkelig lyst til kød, gerne en god oksefilet steak s eller bøffer generelt. wienerschnitzel mmm. jeg er virkelig glad for kød for tiden, men tror det har noget at gøre med at det er min krop der skal bruge proteiner med mere, nu der laves baby i mave.

men den ide har jeg altid haft med madvare at kroppen kan mangle det og derfor får man lyst til det, så om det enlig har noget med at jeg er gravid at gøre hmm tja. det min undskyldning i denne måned :mam :shop i hvert fald. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg craver så kylling for tiden :) og salat :) det er jo ikke det værste :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhm varm leverpostej.... namme nam.... og klokken er 21.23.... der er jo ingen butikker der sælger det, der har åbent nu.... gad vide om man kan røve super brugsen og nuppe en der?? :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Danskvand med citrus. Rullepølse med sky. :D

Men er mest overrasket over manglende cravings. Har ikke særligt meget lyst til chips og søde sager. Så underligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Danskvand med citrus. Rullepølse med sky. :D

Men er mest overrasket over manglende cravings. Har ikke særligt meget lyst til chips og søde sager. Så underligt!

Det kan jeg faktisk godt være med på også. Jeg er ellers altid lækkersulten om aftenen :whistling Men bare tanken om chips, nej tak....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg faktisk godt være med på også. Jeg er ellers altid lækkersulten om aftenen :whistling Men bare tanken om chips, nej tak....!

Men jeg tror min manglende lyst til sådan nogle lækkerier, hænger sammen med min frygt for at tage en masse på. Jeg vil bare ikke at graviditeten skal være en undskyldning for at kyle hvad som helst i munden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg tror min manglende lyst til sådan nogle lækkerier, hænger sammen med min frygt for at tage en masse på. Jeg vil bare ikke at graviditeten skal være en undskyldning for at kyle hvad som helst i munden.

Den kan jeg være med på her.

Er hunde angst for at tage så meget på som de andre gange, så er meget påpasselig med hvad jeg spiser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmm varm leverpostej er jeg med på. Udover det spiser jeg temmelig meget frugt og får kvalme af råt kød :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min normale sukker afhængighed og lyst til alt hvad er er sødt, er på mystisk vis afløst af en lyst til frugt og grønt :) meget, meget overraskende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan jeg være med på her.

Er hunde angst for at tage så meget på som de andre gange, så er meget påpasselig med hvad jeg spiser

Så må vi støtte hinanden lidt! :) Nu har jeg heldigvis ikke haft kæmpe vægtproblemer. Har aldrig vejet mere end 78 kg, og lige nu er jeg nede på 72,4. Men jeg har det virkelig skidt med at min vægt nok kommer over de 80 kg. Men håber bare jeg ikke sniger mig over 85 kg.

Og jeg har virkelig rygrad som en regnorm, så det er bare fantastisk at min underbevidsthed er med på den sundere linje. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi støtte hinanden lidt! :) Nu har jeg heldigvis ikke haft kæmpe vægtproblemer. Har aldrig vejet mere end 78 kg, og lige nu er jeg nede på 72,4. Men jeg har det virkelig skidt med at min vægt nok kommer over de 80 kg. Men håber bare jeg ikke sniger mig over 85 kg.

Og jeg har virkelig rygrad som en regnorm, så det er bare fantastisk at min underbevidsthed er med på den sundere linje. :)

Jeg vejede for 3 år siden 107 kg :( er 162 cm høj, så. Vejede pænt for meget. Idag ligger min vægt på ca 55 -56 kg. Min frygt er at komme op over 70 kg. Ville være grædefærdig hvis det kom op over det punkt. Allerhelst vil jeg gerne nøjes med at tage 10 kg på så vægten kun lige kommer op på 65-66.

Men statistikken siger for mig 25 med Freja og 35 med Liva <_<

Så vi må helt klart støtte hinanden :)

Vi har ikke slik og chips i huset. Af og til bager vi, men jeg har en regel om at jeg kun må få et lille stk og altid kun må tage en portion. Håber at de redskaber jeg brugte på at tage mig virker her under graviditeten, så jeg ikke tager for meget på.

Det skal siges at det var virkelig hårdt arbejde men jeg klarede det helt selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejede for 3 år siden 107 kg :( er 162 cm høj, så. Vejede pænt for meget. Idag ligger min vægt på ca 55 -56 kg. Min frygt er at komme op over 70 kg. Ville være grædefærdig hvis det kom op over det punkt. Allerhelst vil jeg gerne nøjes med at tage 10 kg på så vægten kun lige kommer op på 65-66.

Men statistikken siger for mig 25 med Freja og 35 med Liva <_<

Så vi må helt klart støtte hinanden :)

Vi har ikke slik og chips i huset. Af og til bager vi, men jeg har en regel om at jeg kun må få et lille stk og altid kun må tage en portion. Håber at de redskaber jeg brugte på at tage mig virker her under graviditeten, så jeg ikke tager for meget på.

Det skal siges at det var virkelig hårdt arbejde men jeg klarede det helt selv :D

Det er godt nok flot du har tabt dig så meget! :) Men det er da også en del du har tager på med pigerne.

Ihhh, jeg bukkede under i dag og købte en pakke studenter striber (de der discount snøfler). Har kun spise en halv pakke. Manden åd resten da han kom hjem, på trods af han faktisk ikke kan fordrage dem. Men han mente det var bedre end at jeg spiste dem. :biglove

Jeg er bare så forbandet sulten lige pt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok flot du har tabt dig så meget! :) Men det er da også en del du har tager på med pigerne.

Ihhh, jeg bukkede under i dag og købte en pakke studenter striber (de der discount snøfler). Har kun spise en halv pakke. Manden åd resten da han kom hjem, på trods af han faktisk

ikke kan fordrage dem. Men han mente det var bedre end at jeg spiste dem. :biglove

Jeg er bare så forbandet sulten lige pt!!

Tror jeg tog så meget på fordi jeg ikke passede på samt at jeg var i et virkelig dårlig forhold.

Hehe de er faktisk også ok gode :D

Jeg har købt et hav af frugt i dag, så der er noget til lækker sulten ;)

Har ellers verdens bedste "skraldespand", min kæreste spiser nemlig stortset alt og han tager ikke små portioner :D så ofte når jeg lige at få et enkelt stk slik før han har fortæret resten :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER