Nitzen1987

Hvilke bind efter fødslen?

24 indlæg i dette emne

Hvilke bind skal man regne med at skulle bruge efter fødslen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det største du kan finde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det største du kan finde ;)

Er Libresse natbind tilstrækkeligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første dage på hospitalet brugte jeg de der "bleer" man får.

Derhjemme tror jeg at jeg startede med natbind. Blødte en del i starten <_<

Så :ditto til Sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var rigtig glad for Natracare New Mother efterfødselsbind, de er dejlig tykke og når jeg brugte dem havde jeg ikke følelsen at der løb noget ud (undskyld for detaljerne) Jeg prøvede også alm. natbind men der havde jeg følelsen af, at være våd, følte ikke at de kunne suge nok og holde tørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte kun hospitalets bleer det første døgn og skiftede så til de bind patienthotellet havde. Hjemme brugte jeg bare almindelig natbind, men jeg blødte heller ikke særlig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også først hospitalets "bleer" og derefter natbind, dog kun nogle få dage, så blødte jeg ikke mere. Så nu har jeg et kæmpe lager af natbind jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af - for bruger dem aldrig normalt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt tena inkontinensbind, de svarede til de næststørste de havde på Herlev Hospital :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe nogen bind på apoteket der hedder fødselsbind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var rigtig glad for Natracare New Mother efterfødselsbind, de er dejlig tykke og når jeg brugte dem havde jeg ikke følelsen at der løb noget ud (undskyld for detaljerne) Jeg prøvede også alm. natbind men der havde jeg følelsen af, at være våd, følte ikke at de kunne suge nok og holde tørt.

Aah, dem har jeg lige fundet paa nettet og har taenkt mig at koebe en 30 stykker hjem - raekker det, tror du? Plus en 4 stykker af de store, anti-feminine fra apoteket til umiddelbart efter maaske ....?

Jeg hader bind og fornemmelsen af, at det loeber eller flyder rundt, naar det kommer ud dernede, saa det er jeg rigtig glad for at laese. Og saa med vaesentligt mindre skodkemi loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah, gruer allerede for det.. HADER HADER HADER bind <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, dem har jeg lige fundet paa nettet og har taenkt mig at koebe en 30 stykker hjem - raekker det, tror du? Plus en 4 stykker af de store, anti-feminine fra apoteket til umiddelbart efter maaske ....?

Jeg hader bind og fornemmelsen af, at det loeber eller flyder rundt, naar det kommer ud dernede, saa det er jeg rigtig glad for at laese. Og saa med vaesentligt mindre skodkemi loveshower.gif

Tror jeg brugte 4-5 pakker med 10 stk.. men kunne også bruge en hel pakke på under 2 døgn, da jeg er tæmmelig hysterisk med bind.. Hader bind og bruger dem aldrig ellers.. hader følelsen. Jep mindre skodkemi og ingen kløe og indelukkethed , som jeg ellers har kunne opleve med alm. bind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg brugte 4-5 pakker med 10 stk.. men kunne også bruge en hel pakke på under 2 døgn, da jeg er tæmmelig hysterisk med bind.. Hader bind og bruger dem aldrig ellers.. hader følelsen. Jep mindre skodkemi og ingen kløe og indelukkethed , som jeg ellers har kunne opleve med alm. bind.

Det lyder helt som mig og bind! Maa vist hellere koebe flere end 30. Kan jo koebe lidt af de italienske oekoalmindelige i str. L til at tage over og saa har jeg mine velsignede vaskbare trusseindlaeg til at runde af med ... Kan absolut heller ikke bruge de alm. plasticfantastic.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, dem har jeg lige fundet paa nettet og har taenkt mig at koebe en 30 stykker hjem - raekker det, tror du? Plus en 4 stykker af de store, anti-feminine fra apoteket til umiddelbart efter maaske ....?

Jeg hader bind og fornemmelsen af, at det loeber eller flyder rundt, naar det kommer ud dernede, saa det er jeg rigtig glad for at laese. Og saa med vaesentligt mindre skodkemi loveshower.gif

Har du et link du kan dele? Lyder som en bedre løsning end Tena Lady og apotekets!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du et link du kan dele? Lyder som en bedre løsning end Tena Lady og apotekets!

Yes, synes ogsaa det lyder helt optimalt, nu det skal vaere. Jeg har fundet dem her, hvor jeg ogsaa koeber vitaminer og super foods(Gojibaer, raa kakao, hampefroe osv...) . De er ganske ok at handle hos :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten brugte jeg hospitalets "bleer", og da jeg kom hjem brugte jeg always natbind og senere alm always bind. Hvor mange du skal købe afhænger helt af hvor længe du bløder efter fødslen. Det er der rigtig meget forskel på. Jeg blødte i 6 uger, så 30 bind var slet ikke nok for mig (til gengæld fik jeg først menstruation 9 måneder efter fødslen -en måned efter ammestop)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også hospitalets bleer. Jeg var indlagt en uge hvor jeg brugte dem og fik så lov at tage bleer med hjem til nogle dage mere.. Der blødte jeg stadig meget.

Efter en 1½ uge ca gik jeg over til natbind fra Always og derefter alm. fra Always.

Jeg blødte i 6 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt tena inkontinensbind, de svarede til de næststørste de havde på Herlev Hospital :-)

:ditto

jeg fandt dem som sugede mest. Alm natbind var bare ikke godt nok. Første gang havde jeg fået fat i fødselsbind på apoteket. Dont do that! De er kæmpe lange og tykke og suger ikke ret godt ift Tena. Mener at jeg blødte i 4-5 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså ikke alle der bløder så længe! Jeg brugte kun natbind i en uges tid og kunne så gå over til alm bind. Allerede efter 3-4 uger brugte jeg kun trusseindlæg, så lad nu være med at købe til en hel hær :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså ikke alle der bløder så længe! Jeg brugte kun natbind i en uges tid og kunne så gå over til alm bind. Allerede efter 3-4 uger brugte jeg kun trusseindlæg, så lad nu være med at købe til en hel hær :D

laugh.gif Har godt nok ogsaa taenkt, om man virkelig behoever de foedselsbind i saa lang tid... Men hvis man koeber til 3 uger og saa gaar over til alm. bind og trusseindlaeg. Skal vel foede igen en anden god gang, haaber jeg wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige efter fødslen brugte jeg hospitalet "bleer".. Derhjemme har jeg brugt nogle store Tena bind... Efter 3-4 dage har natbind været nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var rigtig glad for Natracare New Mother efterfødselsbind, de er dejlig tykke og når jeg brugte dem havde jeg ikke følelsen at der løb noget ud (undskyld for detaljerne) Jeg prøvede også alm. natbind men der havde jeg følelsen af, at være våd, følte ikke at de kunne suge nok og holde tørt.

Så har jeg købt en pakke hos helsekosten, men jeg kan først hente dem fredag! Jeg vil købe nogle almindelige New Mother nat bind til at suplere op med, men satser ikke på at styrtbløde i 6 uger, styrken tager vel af på et tidspunkt, ellers må jeg nøjes med et par tena bind fra libero pakken <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu koebt 30 af Natracares new mother og en pakke oekonatbind, oeko engangsammeindlaeg - og brystvortecreme - i en italiensk bionetbutik - de skulle gerne vaere her de naeste par dage rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener også kun at jeg brugte de helt store bind de første 3 dage, hvorefter de almindelige var tilstrækkelige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER