TwinS

Held og lykke til jer alle :)

10 indlæg i dette emne

Vi var til scanning i sidste uge, for at fastslå terminsdatoen - det var en super dejlig oplevelse, og de kunne endda fortælle os at vi ventede os tvillinger. Det kom som et stort chok for os! Jeg har før vi været gravid med tvillinger, men mistede dem begge i uge 13+4 (helt tilbage fra 2007).

Vi tog hjem dernede fra, følte os glade og lettede over at se hjerteblik.. Men begyndte desværre at bløde meget pludselig og meget kraftigt i går. Så vi har endnu en gang mistet vores tvillinger! Puha, det er meget hårdt! :boo Vi har været til scanning tidligt i morges, og det er desværre slut.

Så jeg vil ønske jer alle sammen held og lykke med jeres graviditeter, kommende fødsler og dejlige børn.

/Maria.

PS. Hvem vil stå for terminslisten?? Vedkommende kan evt oprette en ny, så sørger jeg for at få den anden slettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg ked af at høre :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det er jeg virkelig ked af at høre :(

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er træls! Er ked af det på jeres vegne!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. Det er jeg ked af at høre..

Det burde slet ikke kunne ske hvis det stod til mig..

En masse :kram :kram :kram til dig

Er virkelig ked af det på jeres vegne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha....det er jeg godt nok ked af at høre :boo . Det er jo altid en lille frygt man går rundt med. Håber I får modet tilbage til at prøve igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg utrolig ked af at høre. Er på fra mobil så skriver at du får et kæmpe knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg utrolig ked af at læse. Det er bare ikke særlig rart. Håber I kommer godt i gennem det.

Jeg mistede selv vores tvillinger i torsdags.

Vi havde også set dem på en tidlig scanning, men desværre skulle det ikke være denne gang.

Held og lykke til jer babygirl og til jer andre i december terminen, Så håber jeg for alt i verden, at I kommer godt igennem jeres graviditeter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre. Jeg håber ikke du må komme til at opleve den sorg en gang til men næste gang må få en sund graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at læse :kram og så oven i købet efter NF :kram2

mistede selv tvillinger for snart 1½ år siden, men de var allerede gået til grunde i uge 8, så det var jo på et langt tidligere stadie :( Håber at I har modet til at kæmpe videre og at I snart får held ved en ny sund graviditet :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER