fuglemor

Så splittet i en hård tid

18 indlæg i dette emne

Hejsa alle

Jeg har ikke været på babyklar i over 14 dage nu. Som jeg tidligere har skrevet om for at få luft skulle min opereres for en ny opdaget tyktarmskræft. Det blev han mandag for 14 dage siden. Siden da har det bre været kaos og frygten for at miste ham alt overskyggende og bare tanken om at han ikke skal se min lille pige når hun bliver født kan virkelig knække mig. :boo

Han blev flyttet på intensiv samme aften som han blev opereret da han blev meget dårlig, derefter fik han 7 hjertestop i løbet af det første halve døgn. Så fik han komplikationer til operationen og endte på operationsbordet igen 7 dage efter førte op. Her fik han 4 dræn og kom i respirator. Herefter fik han multi organ svigt og har nu fået en tracheostomi og i ved stadig ikke om han helt sikkert kommer hjem igen. Inat havde han skrevet (da han jo ikke kan tale i resp) til nattevagten at han gerne villeb dø nu.

Det er så hårdt at se ham sådan og frygte for at han ikke klarer det, samtidig med at jeg kan mærke den lille sparke rundt i maven. Jeg har fortalt han hvad hun skal hedde for det skal han nå at have at vide, men er bare så splittet og bange samtidig med at maven vokser og vi glæder os til at se hende. Min mor bor hos os i de her dage og har været med til jordemoder og det var skønt at se hende smile.

Nå men havde lige brug for at få luft. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det svært for dig, kan godt forstå du har brug for luft. Jeg sender dig masser af kram og tanker og håber det bedste for din far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Sikke en omgang!

Jeg håber inderligt at din far klarer det, så han kan møde jeres lille prinsesse...

Der er ikke noget at sige til at du har brug for at lufte tankerne - det er en hård tid, når man glædes ved baby i mavne, men stadig går med så meget sorg i hjertet.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh en dum situation. Tænker å dig, og håber det bedste. :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender masser af varme tanker :knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram2 :kram

Sender de bedste tanker her fra !!

sndwxz5om6ap66hs.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for alle jeres :kram og søde ord. synes virkelig det hele er hårdt, har igen idag fået dårlige nyheder og igen imorgen måske skal opereres. kan snart ikke holde til mere. begynder også at blive bekymret for vores lille mus. Jeg får ingen hvile, har mega ondt hver aften og har rigtig mange plukkeveer. hun bumler fint rundt men kan også mærke at hun reagere på at min puls og BT stiger. Nå men så fik jeg da lige luftet ud igen herinde håber det er ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tak for alle jeres :kram og søde ord. synes virkelig det hele er hårdt, har igen idag fået dårlige nyheder og igen imorgen måske skal opereres. kan snart ikke holde til mere. begynder også at blive bekymret for vores lille mus. Jeg får ingen hvile, har mega ondt hver aften og har rigtig mange plukkeveer. hun bumler fint rundt men kan også mærke at hun reagere på at min puls og BT stiger. Nå men så fik jeg da lige luftet ud igen herinde håber det er ok.

Årh altså hvor det træls for jer. Pas nu på dig selv og din lille mus. Tag eventuelt en snak med lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusindvis af tanker og kæmpe :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Min første tanke var at når han havde været alt det igennem som han har på så kort tid skal han have fred. Det lader til kroppen ikke kan klare det. MEN det var med øje for det var din morfar - ja ved ikke hvor det kom fra.. men nok fordi du pga det du er igennem mangler en del ord ;) bla 'far'. da det så gik op for mig det var din FAR der lå der, får jeg så ondt i hjertet og får tårer i øjene. Jeg ved SLET ikke hvordan jeg ville reagere hvis det var min far der lå der midt i min graviditet. Jeg håber håber virkelig for dig han klare den og kommer helskinnet igennem alt det her hurlumhej uden for mange mén.

Og du lufter SELVFØLGELIG ud herinde !! det er jo det vi er her for!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har nok ikke fået formuleret mig super. Men det er min far og han er kun 65. Sidder lige nu igen og tuder og krydser fingere da han igen her til aften er blevet kørt til operation fordi der er hul på han nyopereret tarm. Kan slet ikke klarer tanken om at miste ham, det er så hårdt at se ham bare ligge i en seng og ikke kan kommunikerer med os som han gerne vil pga af respiratoren. Vi forsøger at skrive med ham men han har svært ved at styre hånden. Det er bare så unfair, min dejlige far som altid er klar til at hjælpe andre og elsker livet. at han nu skal kæmpe så hårdt. Håber bare at den her operation vender det hele og at det nu går fremad så han kan være klar til at få hans sidste barnebarn i armene. :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan simpelthen ikke forlade tråden uden at give dig et kæmpe kram med på vejen :kram Det lyder bare ufatteligt hårdt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser hvad der krydses kan. Og håber det bedste

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER