Guest Melas

40 år og gravid for første gang

9 indlæg i dette emne

Hej.

Ja så nåede jeg at blive 40 år før jeg mødte den mand jeg vil have børn med. Ville ønske jeg havde mødt ham noget før. Det hele er gået meget hurtigt, vi har kun kendt hinanden i 1 år og 2 måneder og jeg valgte at droppe p-pillerne efter blot 5 måneders bekendtskab. Jeg fik hurtigt solgt min lejlighed og vi flyttede sammen efter 9 måneder. Og nu sidder jeg så her, gravid i 7+2 uge og lykkelig, havde aldrig i min vildeste fantasi kunnet forstille mig at det skulle komme så langt.

Er selvfølgelig også lidt bekymret for bebsen, når man ser på min alder. Jo ældre man bliver jo større er risikoen for at det har down syndrom, men jeg krydser alt hvad der kan krydses. Skal til nakkefold d. 8/6 og er vildt spændt og lidt nervøs.

Heldigvis har jeg endnu ikke haft de vildeste symptomer. Har blot haft lidt brystspændinger, hysterianfald på min kæreste og desværre en manglende sexlyst (stakkels stakkels ham).

Glæder mig til at være med i gruppen og høre om jeres tanker og oplevelser.

Hilsen Mette :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at jeres baby er sund og rask :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE STORT TILLYKKE :biglove :loveshower Og velkommen her til et fantastisk forum :biglove

Det er jo en rigtig dejlig historie og skønt, at du endelig har fundet DIN mand :)

jeg håber alt, hvad håbes kan, at jeres lille spire er sund og rask!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen STORT tillykke med graviditeten..: Hvor er det bare dejligt at du endelig har fundet den eneste ene :)

Og det med at være hurtig skal du ikke tænke på, det er "vi" nogle der gør os i ;) Jeg mødte min mand i marts sidste år, Brugte kun kondomer de første 2 måneder tror jeg... FLyttede sammen efter 8, blev gift efter 10 og to dage efter vores 1 års kæreste dag, stod jeg med en positiv test ;) Så nogle af os ved bare hvornår det er den rette ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten :loveshower

Selvom risikoen for Downs er større for en 40 årig end en 20 årig, så er sandsynligheden for at dit barn er raskt stadig stor.

Held og lykke med det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og tillykke.

Det skal nok gå med den lille spire. Som andre siger så er sandsynligheden for et sundt og rask barn jo stadig langt størst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til.

Håber det er et det er et rask og sundt lille spir som i venter jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på besøg :)

Tillykke med du har fundet dit livs kærlighed og med den lille ny :7himmel

Vil bar fortælle dig du ikke skal være bekymret for at du er gået hurtigt, jeg kan godt slå dig :P På søndag (d 13/5-12) er det et år siden vi mødtes. jeg var lige gået fra min ex under 2 uger forinden og var egentlig ikke klar til at møde en ny og var ved at aflyse vores date flere gange! Men jeg var nysgerrig :blush jeg var 100% ærlig og fortalte jeg ikke var klar til det helt store kærligheds eventyr og han svarede bare at han ikke havde travlt og vi kunne bare tage det stille og roligt. (men han slog benene væk under mig) 2 uger efter flyttede jeg ind, sep/okt besluttede vi at der ikke var nogen grund af vente med projekt baby og det startede i dec da jeg fik fjernet min spiral. d 26/2-12 testede jeg positiv :) og vi er lige flyttet ind i vores nye fælles andelslejlighed.

Så det sidste år har bestemt ikke formet sig som jeg regnede med da jeg gik fra min ex i starten af maj. Der regnede jeg med jeg skulle ud og slå mine folder som single uden jagten på kærligheden. syns jeg trængte til det efter at have været i forhold (2 stk) siden jeg var 19 ( er 28 )

Held og lykke med det hele og krydser fingre for din NF :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER