Tinkerbell

Vil gerne være gravid - smalltalk

133 indlæg i dette emne

Fedt hvis man bare kunne bestemme sig for og være gravid...

Ja ikke så var vi mange der havde gjort det for længe siden. Men så må vi se om det hjælper mig at være bestemt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver der ikke oprettet for få testhold herinde :whistling

Eller er det kun mig, der synes sådan nogle er hyggelige :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh... God ide! Det er rigtig hyggeligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige så vi er enig, så har jeg bestemt mig at jeg er gravid i denne mdr :balloons

He he jeg fik sgu ret :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he jeg fik sgu ret :balloons

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nu kan jeg snart færdes herinde "rigtig" :balloon Manden har sagt god for, at vi fra næste måned ikke behøver være forsigtige mere.. Vi starter bare stille og roligt op til, at starte med og så må vi se hvor længe der går før vi går mere intensivt i gang :biglove Vi skal lave en lillebrøster :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nu kan jeg snart færdes herinde "rigtig" :balloon Manden har sagt god for, at vi fra næste måned ikke behøver være forsigtige mere.. Vi starter bare stille og roligt op til, at starte med og så må vi se hvor længe der går før vi går mere intensivt i gang :biglove Vi skal lave en lillebrøster :wee

uhh hvor bliver det spændende at høre hvornår der sker noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nu kan jeg snart færdes herinde "rigtig" :balloon Manden har sagt god for, at vi fra næste måned ikke behøver være forsigtige mere.. Vi starter bare stille og roligt op til, at starte med og så må vi se hvor længe der går før vi går mere intensivt i gang :biglove Vi skal lave en lillebrøster :wee

Ihhh hvor godt!!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh hvor bliver det spændende at høre hvornår der sker noget :)

Ihhh hvor godt!!!! :loveshower

Tak :loveshower

Er også rigtig spændt på hvor lang til det kommer til at taget på den måde :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen af jer derude der kender en app der kan holde styr på min cyklus for mig, har hørt om iperiod (har en iphone i øvrigt) men ville gerne ha en på dansk ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen af jer derude der kender en app der kan holde styr på min cyklus for mig, har hørt om iperiod (har en iphone i øvrigt) men ville gerne ha en på dansk ??

Jeg bruger womanlog på min iPhone. Basis er gratis og man kan så købe en med mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger womanlog på min iPhone. Basis er gratis og man kan så købe en med mere.

den må jeg prøve :) tak :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor jeg alligevel syntes, at det er lidt svært PB2 "light" har bare sådan en lyst til, at gå "All in" og tælle dage, regelmæssig :seng med baby formål :badgirl :whistling Men den er manden ikke helt med på endnu :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor jeg alligevel syntes, at det er lidt svært PB2 "light" har bare sådan en lyst til, at gå "All in" og tælle dage, regelmæssig :seng med baby formål :badgirl :whistling Men den er manden ikke helt med på endnu :rolleyes :D

Ja light SUCKs! Især når man så nærmer sig mens og ikke aner hvad man skal tro når nu man ikke ved hvornår der var ÆL!

Håber du bliver gravid hurtigt med light versionen, især når du nu vejer det samme som 8 måneder henne :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja light SUCKs! Især når man så nærmer sig mens og ikke aner hvad man skal tro når nu man ikke ved hvornår der var ÆL!

Håber du bliver gravid hurtigt med light versionen, især når du nu vejer det samme som 8 måneder henne :respekt

Ja sådan går det når barselen går op i hygge derhjemme, forsætte med spisevanerne fra graviditeten og manglende motion.. Så tager man hele den vægt man tog på som gravid på, men bare i fedt (og måske lidt i muskler.. for den barnevogn er tuuung!)... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi ventet i 9 måneder på at heldet skulle være med os og der er stadigvæk ikke sket noget :klap - Håber bare start at lykken er med os :glad

Næste gang jeg har mulighed for at kontrollere er onsdag den 26 september .. VENTE VENTE VENTE :bd

Synes bare der er SÅ mange der er blevet gravid i denne måned - så send gerne lidt af jeres held videre til os.

Ellers vil jeg bare gerne sige tillykke til alle de heldige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi ventet i 9 måneder på at heldet skulle være med os og der er stadigvæk ikke sket noget :klap - Håber bare start at lykken er med os :glad

Næste gang jeg har mulighed for at kontrollere er onsdag den 26 september .. VENTE VENTE VENTE :bd

Synes bare der er SÅ mange der er blevet gravid i denne måned - så send gerne lidt af jeres held videre til os.

Ellers vil jeg bare gerne sige tillykke til alle de heldige :loveshower

Ihh håber snart at lykken er med jer :glad :gravid

Krydser alt hvad jeg kan til testdagen :goodluck :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal teste i næste uge, hvis jeg ikke på mens inden... Spændende ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh.. Jeg krydser!! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i 7. cyklus på 9 snart 10 måneder så krydser for en normal cyklus eller to streger! Synes ventetiden er LANG.....

Men denne gang er vi optimistiske efter at have talt med vores forældre om at vi prøver at blive forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal teste i næste uge, hvis jeg ikke på mens inden... Spændende ^_^

Ihh hvor spændende! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh håber snart at lykken er med jer :glad :gravid

Krydser alt hvad jeg kan til testdagen :goodluck :bd :bd :bd

Tusinde tak skal du have - desværre behøver jeg slet ikke teste på onsdag - fik konstateret i dag at jeg ikke var gravid :gal :gal ..Men så må næste måned være vores - uh, hvor er det altså bare hårdt.. :huug .. Jeg kan så til gengæld bekræfte at min krop er helt normal, det er da også dejligt at vide at ens cyklus er lige efter bogen, eller sådan næsten :D .

Jeg håber på to streger for dig :bd :bd :bd - Det er så dejligt at hører om når det lykkes for andre, fordi det giver et fornyet håb om at så skal det også kunne lykkes for os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i 7. cyklus på 9 snart 10 måneder så krydser for en normal cyklus eller to streger! Synes ventetiden er LANG.....

Men denne gang er vi optimistiske efter at have talt med vores forældre om at vi prøver at blive forældre :)

Mange gange held og lykke massere af :bd :bd :bd til jer.

Det må være dejligt at have nogen at snakke med det om - vi har endnu ikke fortalt nogen om projekt PB, og sådan må det gerne vedblive indtil de to streger, men det kunne nu være rart hvis folk vidste det. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak skal du have - desværre behøver jeg slet ikke teste på onsdag - fik konstateret i dag at jeg ikke var gravid :gal :gal ..Men så må næste måned være vores - uh, hvor er det altså bare hårdt.. :huug .. Jeg kan så til gengæld bekræfte at min krop er helt normal, det er da også dejligt at vide at ens cyklus er lige efter bogen, eller sådan næsten :D .

Jeg håber på to streger for dig :bd :bd :bd - Det er så dejligt at hører om når det lykkes for andre, fordi det giver et fornyet håb om at så skal det også kunne lykkes for os ;)

ØV!! :kram2 :kram2 :kram sikke noget møg! <_< Næste måned er jeres måned :loveshower

Jeg testede positiv i dag :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænk at blive jaloux over at jeg ikke har en gravid mave og kan gå til fødselsdags udsalg i babysam :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER