Tinkerbell

Vil gerne være gravid - smalltalk

133 indlæg i dette emne

Græder og græmmes over der danske sygehus væsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram Uhh den må jeg bruge overfor kæresten :whistling

Plejer kun at bruge den mellem ÆL og mens da min krop simpelthen kører på højttryk de 14 dage, og der kan jeg virkelig få nogen udbrud engang imellem :oops

Men man kan vel også ha løbske hormoner inden ÆL :whistling

Ja det burde faktisk være sådan at man kunne blive gravid, hvor som helst, når som helst på måneden :loveshower , i stedet for den gyldne frugtbar lille periode <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Græder og græmmes over der danske sygehus væsen.

:kram2 :kram2 :kram2

Ja det er dælme ikke altid det nemmeste system :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Græder og græmmes over der danske sygehus væsen.

Hvad sker der dog? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der dog? :kram2

Nååå ikke andet end min akutte operation måske kan flyttes fra at forsamtalen ligger 27 juni til istedet 14 dage før... MEN uanset hvad så er det satme længe når man har så ondt man ikk kan være til og bløder :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååå ikke andet end min akutte operation måske kan flyttes fra at forsamtalen ligger 27 juni til istedet 14 dage før... MEN uanset hvad så er det satme længe når man har så ondt man ikk kan være til og bløder :/

Ind i mellem fungerer tingene bare rigtig skidt! :( Især ventelisterne til operationer synes jeg tit er et problem. Håber du klarer dig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg er blevet enige om, at jeg tager den sidste p-pille d. 20 maj (altså på søndag :glad ).. og så kan PB ellers gå i gang :yay

Vi har ikke fortalt det til nogen endnu, så har lidt et stort behov for at dele det :blush Det bliver så spændende :$

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det er rigtigt, men det føles bare lidt forkert, fordi man ikke kan komme videre lige pludselig :blush

Har nemlig været forbi Bryllupsklar :oops og har fået skrevet de vigtige ting ned også videre, og nu står jeg så her :whistling og venter på manden, så jeg for alvor kan komme i gang :glad

Jamen så må du hjælpe ham på vej ;)

Jeg fandt forskellige (billige) ringe som kunne bruges til et frieri, fik målt ringstørrelse osv, og sendte til L :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, dumme mens smerter... Bliv nu væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og jeg er blevet enige om, at jeg tager den sidste p-pille d. 20 maj (altså på søndag :glad ).. og så kan PB ellers gå i gang :yay

Vi har ikke fortalt det til nogen endnu, så har lidt et stort behov for at dele det :blush Det bliver så spændende :$

Iih hvor spændende!! Held og lykke! Håber på hurtig gevinst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle af jer der at sat aldersgrænse på hvornår i gerne vil have fået jeres børn?

Jeg selv er jo selv ung, men min kæreste er 7 år ældre og vil gerne have børn inden de 30.

Jeg bliver 21 til sep og kæresten 28 til okt, vi har i forvejen Monique på 14½ md

Jeg er da også klar nok på en mere, men tænker på den der aldersgrænse.. Jeg har selv altid sagt at 30 år så er det ihvertfald uhørt at få flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil i hvert fald ha den første inden jeg blir 30 ( er 23) men det er jo ikk altid noget man selv er herre over desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så må du hjælpe ham på vej ;)

Jeg fandt forskellige (billige) ringe som kunne bruges til et frieri, fik målt ringstørrelse osv, og sendte til L :rolleyes

:whistling har jeg faktisk været i gang med i dag, har fundet en super fin billig forlovelsesring :rolleyes har endda begyndt at lave en mappe, med ideer et vores bryllup, og den kigger han skam også i.... :loveshower

Har en ide om, at han ved lige præcis hvor og hvornår og hvordan han skal fri, (eller det siger han) så kan ikke rigtig andet, men ved det bliver i år :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg vil gerne ha mine børn inden jeg bliver 30.. havde faktisk en ide om jeg i hvertfald havde den første inden jeg var 25, men venter stadig på den første, men min max grænse er at jeg skal være gravid inden jeg er 40, ellers stopper jeg kampen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også engang en ide om hvor aldersgrænsen gik, men den tanke er gået fløjten :)

Fik mit første barn da jeg var 21 og det andet da jeg var 25.

Nu bliver jeg 31 og er i nyt forhold, hvor vi prøver at få børn sammen :)

Vil da gerne ha to mere hvis det kan lade sig gøre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at når man er ung, så har man en forstilling om at man ikke vil have børn for sent, men jo ældre man bliver, flyttes den grænse tit. Jeg er lige blevet 29 år, og havde da troet at jeg ville have mindst 2 børn når jeg var 30. Nu er jeg da bare glad, hvis jeg når at få ét! Vi har prøvet i knap 3 år, og havde da aldrig troet at det skulle tage så lang tid! Jeg håber da bare at jeg har 1-2 børn inden jeg er 35-37 år, for der sætter jeg grænsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde også sagt som teenager, at jeg skulle have børn tidligt. Kan faktisk huske jeg snakkede med min eks svigermor om, at jeg ikke ville være for gammel, når jeg blev mor.

Men sådan skulle det så ikke gå.

Jeg havde også en periode i midt 20´erne (fra 22-25) hvor jeg slet ikke ville have børn, hvilket egentlig fortæller mig nu set i bagklogsskabenstegn, at det har været for at beskytte mig selv, at jeg sagde det...

Nu er drømmen om at blive mor indenfor de næste par år inden for rækkevide - forhåbentligt. For intet er sikkert i adoptionssammenhæng...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle af jer der at sat aldersgrænse på hvornår i gerne vil have fået jeres børn?

Jeg selv er jo selv ung, men min kæreste er 7 år ældre og vil gerne have børn inden de 30.

Jeg bliver 21 til sep og kæresten 28 til okt, vi har i forvejen Monique på 14½ md

Jeg er da også klar nok på en mere, men tænker på den der aldersgrænse.. Jeg har selv altid sagt at 30 år så er det ihvertfald uhørt at få flere.

Jeg har sagt at jeg vil have den første leveret senest når jeg er 23 :)

Vil gerne have 2 unger med 3 års imellem, så det giver mig en deadline på 26 år!

Det kommer sig af at jeg gerne vil have at mine børn skal have glæde af deres bedsteforældre længst muligt! og også nå at møde deres oldeforældre og en enkelt tip olde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ind i mellem fungerer tingene bare rigtig skidt! :( Især ventelisterne til operationer synes jeg tit er et problem. Håber du klarer dig! :kram

Jo tak - det SKAL jeg jo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Novra det ville ellers være rart "BARE" at kunne bestemme sig for hvornår man ville have sine børn.... (mumler noget om at så havde jeg nok haft minimum 2 på nuværende tidspunkt..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og tænker på at vi har kun haft sex 2 gange i denne cyklus og er gået lidt død i projektet pt....nok mest fordi vi simpelthen ikke aner hvor ÆL ligger...

Hmm nå men håber vi ramte ÆL i mandags og ellers håber vi på sen ÆL igen i denne cyklus for så er der stadig chancer.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle af jer der at sat aldersgrænse på hvornår i gerne vil have fået jeres børn?

Jeg selv er jo selv ung, men min kæreste er 7 år ældre og vil gerne have børn inden de 30.

Jeg bliver 21 til sep og kæresten 28 til okt, vi har i forvejen Monique på 14½ md

Jeg er da også klar nok på en mere, men tænker på den der aldersgrænse.. Jeg har selv altid sagt at 30 år så er det ihvertfald uhørt at få flere.

Jeg har egentlig været skruk siden jeg var 25, og sagde altid, at jeg ville have mine børn inden jeg blev 30. Nu er det bare sådan at jeg først fandt ham jeg ville have børn med, da jeg var fyldt 30...! :) Nu er jeg 32, og vi gik i gang med at prøve i januar i år, da min mand endelig også var blevet klar. - Så den aldersgrænse kan hurtigt rykke sig.. Jeg tror, der er fordele og ulemper både ved at få børn tidligt og sent i voksenlivet, så jeg mener ikke at der er noget der er rigtigt eller forkert medmindre man selvfølgelig er helt ekstremt ung eller gammel med det ene ben i graven, så man ikke kan tage sig ordentligt af sit barn.

Jeg vil så utrolig gerne være gravid, men det skal vist ikke gå helt nemt. Jeg tester positivt på ægløsningsteste, og vi har sex på de rigtige tidspunkter, (og også resten af måneden) men det gider bare ikke at lykkes.. :( Nu varer det ikke længe før jeg skal teste igen, men jeg tror ikke den er der, for jeg har ingen symptomer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en forkromet tanke om, at jeg skulle have fået mindst et barn, når jeg blev 30 - nu er jeg 32 og vi startede i januar i år :rolleyes Vi mødte hinanden da vi var 28 og skulle først nyde hinanden, vide at vi kunne sammen, også i de hårde tider, giftes osv.

Jeg vil sige at jeg tror jeg bliver en meget bedre mor nu, end hvis jeg havde fået børn for fem år siden - der var jeg slet ikke klar og skulle lige have ordentligt styr på karrieren og mine prioriteter her i livet. Nu er jeg klar - har fundet det rigtige sted i livet - og så er det bare ikke lige så nemt at blive gravid, som jeg havde troet... Men det ville det jo heller ikke havde været da jeg var 25 for PCO'en og de få eller måske nærmere ikke-eksisterende ægløsninger har jo været der hele tiden, også dengang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid haft en idé om, at jeg gerne ville nå at få mit første barn inden jeg bliver 24.. Ved ikke hvorfor det lige ramte dén alder, men sådan har det bare altid været..

Jeg er nu 22 (ligesom min kæreste) og på søndag tager jeg, som nævnt tidligere i tråden, den sidste p-pille ^_^ ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke som sådan et årstal, men har altid sagt, at jeg ville have børn tidligt. Nu er jeg snart 25 og håber på kæresten på 27 snart er klar, så ingen af os når at blive 30 :P

Ting bliver aldrig som man engang troede.. Men det er der jo nok også årsager til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER