Tinkerbell

Vil gerne være gravid - smalltalk

133 indlæg i dette emne

Har simpelthen haft en fantastisk dejlig weekend, med min dejlige niece på besøg :loveshower

Så der er blevet hygget til den helt store guldmedalje :biglove

Har i andre haft en god weekend :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hygger i New York med manden og har lagt tankerne om PB på hylden for en kort stund :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygger i New York med manden og har lagt tankerne om PB på hylden for en kort stund :)

Ej hvor fantastisk lækkert.. :loveshower Håber i har en god tur :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da bare fantastisk! Rigtig god ferie til jer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tror jeg måske, jeg har haft to bio'er siden januar hvor vi begyndte PB... Hvordan har I det med dem? Skal man være glad for, at der tilsyneladende har været et befrugtet æg, dvs. mandens sæd "virker," eller skal man være bekymret for om sæden/æggene er "handicappede" og derfor ikke levedygtige..? Eller er det mon livmodervæggen der er noget galt med, siden de ikke kan sætte sig fast? :blink

Suk... Er, som I måske kan fornemme, efterhånden ved at blive godt tosset af det her projekt. Hvordan holder I modet oppe i den her rutschebane af håb og skuffelser måned efter måned? :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Jeg var helt sikker på, at jeg havde ÆL tidligere på ugen, hvor vi ikke havde mulighed for :hump , men synes godt nok det gnaver i underlivet i dag! Bum bum, nå må hellere nedlægge min søde mand i aften.

Hav en formidabel sommersøndag! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk lækkert.. :loveshower Håber i har en god tur :yay

Det lyder da bare fantastisk! Rigtig god ferie til jer :D

Jo tak de damer, vi har haft en rigtig dejlig ferie :) Og kom hjem lørdag morgen så har heldigvis kunnet nyde det gode vejr herhjemme også.

Og må indrømme at det var rart ikke at tænke i PB tanker hele tiden. Faktisk fik turen os til at tænke over andet også og jeg føler endelig at jeg ikke længere har så travlt med baby. Vil stadig rigtig gerne have et barn, men jeg vil også gerne have andet, bl.a. sparet nok op til barn. Så vi har besluttet at vente med aktivt (dvs have sex ved ÆL) til august måned og indtil da bare undgå sex i ca. 1 uge om måneden og se hvad der sker. Hvis jeg bliver gravid inden er det bare fantastisk, hvis ikke ved vi at vi får mere luft i budgettet.

Det er faktisk meget rart ikke at føle sig presset (af mig selv ;))til at have barn, men huske at nyde tiden vi har sammen alene også. For det tror jeg lidt er blevet glemt efter jeg blev skruk, så har jeg bare fokuseret på at vi ikke havde nogen baby og ikke rigtigt kunnet nyde bare os. Det har en god ferie heldigvis fået os til at kunne igen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Jeg var helt sikker på, at jeg havde ÆL tidligere på ugen, hvor vi ikke havde mulighed for :hump , men synes godt nok det gnaver i underlivet i dag! Bum bum, nå må hellere nedlægge min søde mand i aften.

Hav en formidabel sommersøndag! :glad

WUHUU... happy babymaking :hump :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Jeg var helt sikker på, at jeg havde ÆL tidligere på ugen, hvor vi ikke havde mulighed for :hump , men synes godt nok det gnaver i underlivet i dag! Bum bum, nå må hellere nedlægge min søde mand i aften.

Hav en formidabel sommersøndag! :glad

Happy humping ;) :glad

Happy humping ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fååårrkkk jeg tænger til 2 streger :whistling ( ligesom alle andre) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fååårrkkk jeg tænger til 2 streger :whistling ( ligesom alle andre) :balloons

Jeg synes altså også at det snart må være din tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trænger os til de to streger sys jeg....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså også at det snart må være din tur :)

Tak søde, jeg trænger maks til at holde min egen lille RASKE baby i mine arme ( nok mest en baby jeg må beholde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde, jeg trænger maks til at holde min egen lille RASKE baby i mine arme ( nok mest en baby jeg må beholde)

:kram2

Hvornår har du testdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde, jeg trænger maks til at holde min egen lille RASKE baby i mine arme ( nok mest en baby jeg må beholde)

Åhhhh det kan jeg godt forstå :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 2, og synes ligesom charmen ved mens har fortaget sig :lolhit :lolhit Jeg er da stadig vildt glad for at jeg har fået mens, fordi så er der begyndt en ny cyklus, og jeg bløder heldigvis slet ikke i nærheden af lige så kraftigt som sidst, men er faktisk på et meget normalt leje. Men altså... så fedt det altså heller ikke at gå på toilet efter klokkeslet, rende rundt med "ble" og have konstante spændinger i underlivet...

Men, godt humør herfra - for det er sommer!!! :balloon :balloon

Fantastisk positiv indstilling og jeg blev helt glad ved dit indlæg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Hvornår har du testdag?

Øøøhhh det ved jeg ikke men jeg tester når der er gået omkring 30-35 dage imellem min mens :-)))))

Hvordan går jeres projekt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh det kan jeg godt forstå :kram2

Tik tak, syntes bare sommetider det rammer når jeg skal snakke baby " problemer" med veninderne. Og de spørg til råds osv. Men jeg har selv bedt dem om at snakke naturligt on det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøhhh det ved jeg ikke men jeg tester når der er gået omkring 30-35 dage imellem min mens :-)))))

Hvordan går jeres projekt ;-)

Hvornår er der så gået det? ;)

Vores projekt går helt fint. Har æl kramper, oppustet mave og masser af :hump :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er der så gået det? ;)

Vores projekt går helt fint. Har æl kramper, oppustet mave og masser af :hump :P

Om 10 dage tror jeg sådan cirka så er der gået 32 dage, det er vel lige midt i ik :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 10 dage tror jeg sådan cirka så er der gået 32 dage, det er vel lige midt i ik :whistling

Jo det er det sikkert ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare lige brug for at sige:

Åååååh hvor ville jeg gerne være gravid!!!! :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare lige brug for at sige:

Åååååh hvor ville jeg gerne være gravid!!!! :gravid

Det vil jeg ogsåååååååååå!!!! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg ogsåååååååååå!!!! :sm

Også mig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spasser uretfærdige verden. Er det ikke snart den 13?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER