Guest

Kender du en kendt

69 indlæg i dette emne

Inspireret af en tråd på et andet forum, så synes jeg det kunne være sjov at høre, om i kender eller er i familie med nogle kendte...

Jeg kan selv starte...

Jeg er i familie med Lars Ulrick fra Metallica - meget langt ude. Derudover kender jeg gennem min far en del af politikkerne fra socialdemokratiet.

Og i min første praktik, da jeg gik på lærer seminariet, var mi praktiklærer Martin Laursens mor (fodboldspilleren, som nu er kommentator ved landskampene)

- jeg opdagede så først for sent, at det var hans mor. Hvilket vil sige, at jeg nåede at dumme mig rigtig meget, og fortælle hvor god min mand var til fodbold. Hun spurgte så, hvad række han spillede i. HVor jeg svarede serie 5 ( anden sidste række, for den som ikke er så kendt på området), hvortil hun svarer nåh, hendes søn spillede for Aston Villa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har mødt en del kendte mennesker

Men hvem kender jeg sådan rigtig/har kendt..

Som barn har jeg leget med Laus Høybye, nogle af mine forældres venner boede i nærheden af ham og familien.

Jeg har e-mailet en del med Jonas Bjerre fra MEW da jeg gik i gymnasiet

Da jeg boede i Berlin, Tyskland boede jeg hos en kendt skuespiller og min au-pair mor var tv-vært.. I dag arbejder hun på Deutsche Welle.

I nr 2 familie dernede var mormoderen en kendt forfatter.

Min morfar skrev i mange år sammen med JFK.. Et familieklenodie er en halskæde med en mønt fra USA som min morfar fik fra JFK.

Og så kan jeg ikke lige huske om der er flere lige nu, men ellers skriver jeg senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh det tror jeg ikke, men har mødt nogle stykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har også været penneven med Jesper Ærø som i sin tid var ham den lækre i ZigZAG. Og så har jeg snakket i telefon med Thomas Villum Jensen - dette var fordi vi slog hans navn op i telefonbogen, da jeg var teenager, og der stod det, og så ringede vi op til ham, og snakkede lidt med ham. Tror han synes det var noget underligt. Og efterfølgende i et interwiev med ham læste jeg, at han nu var blevet så kendt, at han var nød til at få hemmelig nr. da nogle underlige fans var begyndt at ringe ham op :whistling

( jeg ved godt at jeg ikke er, som de fleste er mest)

Og så ringede vi meget telefonfis til england, da vi var meget store Take That fans i 90´erne, og vi gjorde det, for at se om vi via forskellige forsøg kunne finde frem til gruppemedlemmernes telefon nr. og det lykkedes at finde frem til Robbies, men vi fik fat i hans meget sure mor, som ikke var interesseret i at snakke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i familie med Katy Bødgter!

Og har arbejdet sammen med Reimar Bo's søster.

Ellers ved jeg ikke lige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender er nok så meget sagt, men jeg har været i kiddiepool med Katherine Heigl til min søsters 2 års fødselsdag i 1979! Min kusine passede nemlig børnene i hendes familie og de var så med til fødselsdagsfesten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender hende der den vildt kendte søde: STINNAMUS :P :P :P :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da jeg er en af dem der kender alle de kendte... har f.eks stået i Kø på apoteket sammen med anders Bircow :haha

Eeeeeeeeeeej og hold nu fast piger. En pige jeg kender kom sammen med en af dem fra Rockers by choice... Ja ja og endnu mere så var min barndamsveninde i familien med to af dem der spillede i News og Ray-dee-ohh, så dem har jeg holdt ferie med mange gange i min barndom... Bom bom bom hvem mere... Jo for filan..: Og nu må I ikke besvim Piger... Men hvis I kan huske Arthur fra Bamses billedbog (ham med den flyvendepære, så var han en af mine fars ungdoms kammerater indtil hans død... Så jow jow... bare rør ved mig :lol_hit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i familie med Leonora Christine. Jo jo, fint skal det være :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender Jon og Kato ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender Jon og Kato ;)

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Må jeg røre din hånd???? :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Må jeg røre din hånd???? :D :D :D

HIHI- Hvorfor ? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HIHI- Hvorfor ? :D

Er det ikke det folk gerne vil når man kender en kendt???? LOL

Ej de er jo mennesker ligesom mig.. så er helt rolig... Bare 2 MEGET dygtige mennesker du kender..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke det folk gerne vil når man kender en kendt???? LOL

Ej de er jo mennesker ligesom mig.. så er helt rolig... Bare 2 MEGET dygtige mennesker du kender..

;) De er i hvertfald super søde begge 2, og Jon er meget hyggeligt at have på besøg til flæskesteg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

;) De er i hvertfald super søde begge 2, og Jon er meget hyggeligt at have på besøg til flæskesteg :D

Som sagt... de er jo også bare mennesker... :)

OG man bliver hurtig fejl fortolket... og vurderet for noget man ikke er når man er kendt.. Så kan kun sige THUMBS up..

HAHA Nu vil jeg jo tænke flæskesteg når jeg tænder cd'en i morgen tidlig og "bass-hopper" på arbejde ;P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som sagt... de er jo også bare mennesker... :)

OG man bliver hurtig fejl fortolket... og vurderet for noget man ikke er når man er kendt.. Så kan kun sige THUMBS up..

HAHA Nu vil jeg jo tænke flæskesteg når jeg tænder cd'en i morgen tidlig og "bass-hopper" på arbejde ;P

Jeps det er bare dejligt med flæskesteg :)

Ja de er nemlig bare mennesker, de er ikke mere værd end hverken du eller jeg, selvom der er nogle af de kendte jeg har mødt der tror de er, host hos N*** Og J** host host :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået i 8 og 9 klasse med Jan Kristiansen, Niels Klausen og Peter Sønderby (dart) og parallelklasse med Lars Møller Madsen de samme 2 år. I klassen under mig,gik Håkon og Anders Nyblom, som vi hang en del ud med.

En af mine veninder siden 7kl, er Patricia Clausen (nu DeCosta),som er international fotomodel.

I 96 og 97 korresponderede jeg en del med Jimmy Pop (Bloodhound gang) :blush

Og så har min far kendt en hel del gennem sin tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender hende der den vildt kendte søde: STINNAMUS :P :P :P :P :P

Det holder jeg på er sejt :gp

Hende vil jeg også kende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores naboer (som pt. er flyttet fra huset og prøver at få det solgt) har vi fundet ud af er kendte.. Hun er journalist og han "stjerne"fotograf sådan omtales de hvertfald i medierne.. kan dog ikke huske hvad de hedder.. hos os er de røv irreterende mennesker der heldigvis ikk bor der mere :P

Ellers kender jeg kun lidt kendte mennesker som de er vel kun kendte i deres små områder.. Filmproducer Dariusz Steiness... kun producerede en film der aldrig blev et hit. og så Billie Bailey..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den stylist der satte hår på mig i søndags mor har tidligere været kæreste med Junker Juks (fra Jul på Slottet)

Tæller det? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i familie med Henriette Honoré..... ellers prøver jeg at holde mig så langt væk fra de kendte som overhovedet muligt ;)

hov jo.... og så arbejder jeg jo for Mc Kinney Møller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør jeg faktisk, men har ikke lyst til at fortælle hvem, da jeg er af den mening at de kendte osse har et privat liv.

Men har da mødt nogen andre kendisser i mit liv.

Dansk top parret Lis og Per, og indtil flere politikere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender en hel del, men er også lidt privat på det område :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender Julemanden, men jeg er ikke sikker på i ved hvem han er :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender og kender er måske så meget sagt men vi hilser ofte på Bubber pga Emil der også spørger til ham, Bubber er med i bestyrelsen i Ronald McDonaldhuset hvor vi har boet ca 7-8 mdr i alt!

-Men vi har mødt mange efterhånden også gennem Emil og de steder vi kommer med ham :)

Uffe Holm- der lige skulle aeee MIller, der som 2 årige ikke syntes om at blive aeet som en baby ;)

Stine Stengade- Har hold Miller som næsten nyopereret, hun er noget i hjerteforeningen og var på besøg for at se hjerte afd på Riget.

Div kendte/proff golfspillere som jeg ikek kan navnet på, men spiste frokost og snakkede med dem i sommers til et arrengemang for R.McD huset hvor vi skulle tale for huset.

Simone har hold Miller flere gange også som lille, Alien Beat club, Ham der værten fra vild med dans og mange flere.

Nåhhh ja så jeg ofte ved at kører Brian Mørk ned da han kører cykel som en ***************** og ikek ser sig for, han bor lidt længere ned ad vejen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER