linen

Mærker i liv?

31 indlæg i dette emne

I går mærkede jeg den skønneste lille boblende i min mave, tror det er baby der skubber sig lidt rundt.

Jeg synes altså også at min 3 årig søn er kær, i morgen da morgenmaden igen ikke synes den skulle blive i maven, og jeg står med hovedet i skraldespanden, kommer sønnike over til mig, møver sig ind til maven. ligger sine små hænder på den og siger: Baby du skal altså ikke skubbe sådan til mor, det er ikke rart at kaste op - hvor efter han kigger op på mig spørger om det hjælper og da der så kommer en kaskade mere, siger: baby hører altså ikke efter mor!!!, så må man da smile :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower :loveshower :loveshower åååh en skøn dreng du har dig! han er da for kær :7himmel sådan at passe på sin mor.

Jeg har ikke mærket baby endnu, men er også 1 gangs gravid, og min moderkage ligger fortil - så der kan desværre gå længe før jeg mærker noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede en del om aften for en uge siden. Men siden synes jeg ikke rigtig der har været noget. Og er 17+0 i dag og miderkages ligger bagved

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg mærkede lidt igår. :loveshower Der var lidt bobler helt nede ved skambenet igår, efter lidt tid havde jeg godt nok luft i maven, men det mærkedes som små spark. Men ved ikke helt om jeg tror på det. Synes det er meget tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket noget i en lille uges tid. Bare af og til lidt "småbobler", men jeg er sikker på, at det er den lille.

Min to-årige søn og jeg havde for et par dage siden en lille diskussion, idet han mener, at også han har en baby i maven, hvilket jeg tillod mig at betvivle en smule. - Men i øvrigt tror jeg ikke, at han har begreb om, hvad der foregår / skal ske til oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket noget i en lille uges tid. Bare af og til lidt "småbobler", men jeg er sikker på, at det er den lille.

Min to-årige søn og jeg havde for et par dage siden en lille diskussion, idet han mener, at også han har en baby i maven, hvilket jeg tillod mig at betvivle en smule. - Men i øvrigt tror jeg ikke, at han har begreb om, hvad der foregår / skal ske til oktober.

Sådan siger min den yngste også på 3 år. Indimellem kommer han med hans "baby" under blusen. Altså hans ynglingsbamse. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan siger min den yngste også på 3 år. Indimellem kommer han med hans "baby" under blusen. Altså hans ynglingsbamse. :7himmel

Uha hvad jeg ikke må høre på fra min 3 årige Sofiepige ang. hendes baby i maven.

Hun kan finde på at sige hendes baby i maven vil have det og det eller ikke kan tåle det og det og alle mulige Andre skøre ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke mærket noget, men det er også første gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok i tvivl om det var blop jeg mærkede igår - eller om bare det er ønsketænkning :whistling

Jeg er førstegangs gravid og med en bagudliggende livmoder. Men sådan som Blop er gået til den til scaningerne bliver jeg i tvivl alligevel.

Men i går kom der tre små bobler 5 cm over skambenet lige efter hinanden. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi ja de store søskende er nu kære.

Min sønspørger også rimelig ofte, om ikke snart babyen kommer, jeg kan jo bare sige at der er lææææææænge til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom der sidst i april var en uges tid, hvor jeg mærkede en del, er det nu ved at være længe siden. Men moderkagen ligger også foran, så må væbne mig med tålmodighed. Skal nok mærke noget igen, tænker jeg. Der er alligevel ikke så meget, man kan gøre fra eller til, på nuværende tidlige tidspunkt af graviditeten. Har stadig af og til en omgang kvalme, så det tyder jo på, at alting går som det skal.

Britt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var også pludselig nogle uger hvor jeg ikke mærkede liv- fandt så ud af via scanninger at det bare var fordi hun havde vendt sig og lå på tværs i maven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jep jeg har mærket bobler siden uge 13 og nu har jeg også mærket spark/slag fra lillebror :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i tvivl, men tror at jeg har mærket hende nogle gange efterhånden. men for det meste tror jeg bare det er luft!! :blush Min moderkage ligger foran, så derfor kan der gå længere tid. <_< Men leger i hvert fald bare, at det er hende. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mærkede baby i uge 14, men mente ikke det kunne passe, men jordmoderen sagde den nok var go nok, og nu mærker jeg den hver dag, eller det hedder vel, jeg mærker HAM hver dag...hihi

og nøj syntes han er lidt træls, ligger sig konstant i mit bækken, så mor her vralter allerede, lidt pinligt når man ikke er længere henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke mærket noget, men det er også første gang...

Kære vense, kan du ikke sætte en ticker på din profil så vi kan se hvor lant du er?!!!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyder alt det liv jeg mærker dagen lang. Har tidlig kunne mærke en forskel i sparkene den sidste månedstid.

(22+0) i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også begyndt at mærke liv. Og får ofte gerne en vis trykken i begge sidder. I dag til scanningen fandt vi så ud af hvorfor, da den bette ligger med benene ved min blære. Men ja får også de små bobler og trykken. Så jeg er ikke i tvivl mere :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mærket masser af liv de sidste to uger. Elsker den følelse! ... Var lidt sen om at mærke liv dagligt denne gang, idet moderkagen ligger frem mod min mave. Men nu er han langt om længe blevet stærk nok til at sparke "igennem".

Britt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mærkede liv i 14 uge, men var ikke sikker, fik å brkræftet af jordmoder det sagtens kunne være rigtig, nu hvor jeg er længere henne, kan jeg godt mærke det var det.

mærker fint liv hver dag, ja bare jeg sætter mig, så sparker han, og er begyndt nogen gang at kunne se på maven og se han sparker,

det ser så sødt ud,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jo :)

Har mærket hende hver dag de sidste par uger- det er bare så skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker hende ikke hver dag endnu, men jeg har mærket hende rigtig tit :wub dejligt.

Hvornår er det at man skal mærke dem hver dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker hende ikke hver dag endnu, men jeg har mærket hende rigtig tit :wub dejligt.

Hvornår er det at man skal mærke dem hver dag?

Fra uge 24 skal man mærke dem daglig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker hende så meget, at forleden dag så lå hun og pressede ryggen ud mor mit høre maveskind for oven så jeg blev helt skæv og hård i maven der :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker hende ikke hver dag endnu, men jeg har mærket hende rigtig tit :wub dejligt.

Hvornår er det at man skal mærke dem hver dag?

vil sige, jeg er 20+6 henne idag, og jeg mærker babyboy hver dag nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER